کد خبر : 48737
تاریخ انتشار : دوشنبه 4 آبان 1394 - 18:47
-

سلیمانی:داور بازی را خراب کرد/اختلاف ما با روس به اندازه‌ای نبود که ۴ گل بخوریم

سلیمانی:داور بازی را خراب کرد/اختلاف ما با روس به اندازه‌ای نبود که ۴ گل بخوریم
سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان ایران گفت: بازیکنان ما هنوز خسته هستند اما اختلاف ما با روسیه به اندازه‌ای نبود که 4 گل بخوریم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،فروزان سلیمانی سرمربی تیم فوتسال ایران بعد از شکست ۴ بر ۲ مقابل تیم ملی روسیه اظهار داشت: برای اولین بار بود که روس‌ها را تحت فشار قرار می‌دادیم و این کار را هم خوب انجام دادیم اما در نیمه اول روی ضربات ایستگاهی گل خوردیم در کل بازی دست ما بود.

وی افزود: داور هم بازی را خراب کرد نمی‌گویم به نفع ما می‌گرفت اما شما می‌توانید فیلم بازی را ببینید که چند صحنه اوت را به حریف داد این بازی دوستانه است اما در همان دقایق ابتدایی به بازیکن روس کارت زرد نشان داده شد نمی‌توانم هضم کنم چرا چنین اتفاقی افتاد.

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران بااشاره به اینکه ملی‌پوشان بعد از بازگشت از مسابقات قهرمانی آسیا خسته هستند تصریح کرد: اختلاف ما با روسیه به انداز‌ای نبود که ۴ گل بخوریم قبول دارم ضعف داریم و نمی‌خواهم باخت امروز را گردن داور بیندازم اما فردا بازی سختی با روسیه داریم. فهیمه زارعی هم کارت قرمز گرفت و در دیدار فردا هم حضور ندارد.

وی ادامه داد: بازیکنان خسته بودند و باید ریکاوری شوند امیدوارم فردا بهتر بازی کنیم این دو بازی می‌تواند برای جام جهانی گوآتمالا موثر باشد شاید در جام جهانی با این تیم در یک گروه قرار بگیریم.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.