کد خبر : 48681
تاریخ انتشار : دوشنبه 4 آبان 1394 - 9:47
-

شمسایی:بازی‌های دوستانه بزرگ می‌تواند تیم ملی را از نظر روحی آماده کند/در تعطیلات نیم‌فصل عملاً ۶ بازیکن داشتیم

شمسایی:بازی‌های دوستانه بزرگ می‌تواند تیم ملی را از نظر روحی آماده کند/در تعطیلات نیم‌فصل عملاً ۶ بازیکن داشتیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،وحید شمسایی در مورد شرایط تیم فوتسال تأسیسات دریایی پیش از آغاز نیم‌فصل دوم لیگ برتر فوتسال اظهار داشت: در تعطیلات نیم‌فصل عملاً ۶ بازیکن داشتیم و اگر بگویم با این تعداد بازیکن کار فنی کرده‌ام دروغ است. در این مدت و با توجه به حضور ۵ بازیکن‌مان در اردوهای

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،وحید شمسایی در مورد شرایط تیم فوتسال تأسیسات دریایی پیش از آغاز نیم‌فصل دوم لیگ برتر فوتسال اظهار داشت: در تعطیلات نیم‌فصل عملاً ۶ بازیکن داشتیم و اگر بگویم با این تعداد بازیکن کار فنی کرده‌ام دروغ است. در این مدت و با توجه به حضور ۵ بازیکن‌مان در اردوهای تیم ملی فقط کار بدنی انجام داده‌ایم.

وی ادامه داد: با این شرایط باید سه‌شنبه به مصاف مس سونگون برویم که مدعی اصلی قهرمانی در لیگ است. مس بازیکنان ایرانی و خارجی خوبی دارد و با سرمایه‌گذاری که انجام داده در قامت یک مدعی ظاهر شده است به همین خاطر معتقد هستم بازی روز سه‌شنبه با مس سونگون مسابقه دشواری خواهد بود.

مربی – بازیکن تیم فوتسال تأسیسات دریایی تصریح کرد: هنوز ۱۳ هفته تا پایان لیگ برتر فوتسال باقی مانده و نمی‌شود از الان در مورد قهرمانی صحبت کرد اما اگر بتوانیم مس سونگون را شکست دهیم از نظر روحی برای ما خیلی خوب خواهد شد. در مجموع نه با پیروزی مقابل مس سونگون ما قهرمان لیگ می‌شویم نه با شکست در این بازی از قهرمانی باز می‌مانیم.

شمسایی در خصوص بازی‌های دوستانه تیم ملی فوتسال کشورمان با روسیه و ایتالیا و همچنین حضور تیم ملی در تورنمنت گرندپریکس گفت: تیم ملی در چند هفته گذشته ۴ بازی سنگین با روسیه و ایتالیا انجام داد، ما نباید در بازی‌های دوستانه دنبال برد و باخت و آمار و ارقام باشیم. بازی با این‌ تیم‌ها و حضور در گرندپری می‌تواند تیم ملی را از نظر روحی و فنی برای جام ملت‌های آسیا آماده کند.

وی عنوان کرد: دوباره بعد از ۲ هفته برای به خاطر تیم ملی لیگ تعطیل می‌شود که به ضرر ما است اما چون بحث ملی مطرح است اعتراض نمی‌کنیم. فقط باید از فدراسیون فوتبال و کمیته فوتسال برای اینکه چنین بازی‌های دوستانه سطح بالایی را برگزار می‌کنند تشکر کنیم.

منبع:تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.