کد خبر : 49162
تاریخ انتشار : شنبه 9 آبان 1394 - 18:07
-

بلاتکلیفی گیتی پسند در سکوت کمیته فوتسال

بلاتکلیفی گیتی پسند در سکوت کمیته فوتسال

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،در حالی که گیتی پسند می بایست بر اساس برنامه در پانزدهمین هفته لیگ برتر به مصاف همشهری خود کاشی نیلو بود ، هنوز تکلیف نیلویی ها مشخص نیست و برنامه تیم گیتی پسند هم دچار اشکال شده است. تیم کاشی نیلو که هفته گذشته نیز در قم به مصاف

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،در حالی که گیتی پسند می بایست بر اساس برنامه در پانزدهمین هفته لیگ برتر به مصاف همشهری خود کاشی نیلو بود ، هنوز تکلیف نیلویی ها مشخص نیست و برنامه تیم گیتی پسند هم دچار اشکال شده است.
تیم کاشی نیلو که هفته گذشته نیز در قم به مصاف یاسین پیشرو قم نرفت ، هنوز تکلیف حضور یا عدم حضورش در لیگ را مشخص نکرده است، این در حالی است که مسئولان هیات فوتبال با ابراز بی اطلاعی از این تیم مثل سایر فوتسالی ها منتظر وضعیت این تیم در ادامه لیگ هستند و کمیته فوتسال هم طبق معمول سیاست سکوت پیش گرفته است و شاهد هیچ تلاش و فعل و انفعالی از این کمیته در این خصوص نیستیم.
البته در صورت کناره گیری قطعی کاشی نیلو و یا حذف این تیم توسط کمیته انضباطی به دلیل غیبت در چند دیدار لیگ در ادامه راه دچار مشکلاتی خواهد شد که کوچکترین آن استراحت یک تیم در هر هفته لیگ خواهد بود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.