کد خبر : 49101
تاریخ انتشار : شنبه 9 آبان 1394 - 9:46
-

خوراکچی: خودمان را جای ناظم‌الشریعه بگذاریم، متوجه نگرانی‌هایش شویم

خوراکچی: خودمان را جای ناظم‌الشریعه بگذاریم، متوجه نگرانی‌هایش شویم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمود خوراکچی درباره وضعیت فعلی تیم ‌ملی فوتسال و حریفانش در گرندپریکس اظها‌ر کرد: بعد از انتخاب محمد ناظم الشریعه، کمیته‌ فوتسال بازی‌های تدارکاتی خوبی را برای تیم ‌ملی فوتسال در نظر گرفت. بازی با تیم ‌ملی روسیه که تیم سوم جهان در رنکینگ فیفا است و همچنین بازی با

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمود خوراکچی درباره وضعیت فعلی تیم ‌ملی فوتسال و حریفانش در گرندپریکس اظها‌ر کرد: بعد از انتخاب محمد ناظم الشریعه، کمیته‌ فوتسال بازی‌های تدارکاتی خوبی را برای تیم ‌ملی فوتسال در نظر گرفت. بازی با تیم ‌ملی روسیه که تیم سوم جهان در رنکینگ فیفا است و همچنین بازی با ایتالیا که قهرمان اروپا است به ناظم الشریعه و بازیکنان تیم ‌ملی بسیار کمک کرد.

او با بیان این که کلمبیا سرمایه‌گذاری خوبی در فوتسال انجام داده و میزبانی جا‌م جها‌نی را برعهده دارد، افزود: بازی با این تیم می‌تواند به محمد ناظم الشریعه کمک کند چون با این تجربه متوجه می‌شویم که اگر تیمی با دفاعی منسجم مقابل ما بازی کند تیم ما از چه راهکارهایی می‌تواند بهره ببرد تا این دفاع منسجم را باز کند.

خوراکچی افزود: دفاع کلمبیا در دنیا مثال زدنی است و این بازی می‌تواند کمک کند تا بازیکنان تیم ‌ملی، روزنه‌های دروازه حریف را پیدا کنند و به دروازه حریف نزدیک شوند.

سرمربی تیم میثاق تهران با بیان این که سه بازی که در گرندپریکس انجام می‌دهیم می‌تواند برای باز‌ی‌های آ‌سیا‌یی ما برگ برنده‌ باشد، خاطر‌ نشان کرد: شانس ناظم الشریعه خوب بود که در این زمان بسیار کم این تعداد از بازی‌ها برایش فراهم شد. البته جا دارد از کمیته‌ فوتسال هم بابت ترتیب دادن بازی‌های تدارکاتی تشکر کنم.

او با بیان این که تیم ملی در چهار بازی اخیرش بازی‌های قابل قبولی ارائه داد، تصریح کرد: بازیکنان در داخل باشگاه‌ها خوب تمرین می‌کنند و مربی‌های باشگاه‌ها، بازیکنان را از نظر فنی، بدنی، روحی و روانی در سطح بالایی نگه داشته‌اند تا بتوانند توانایی‌شان را در سطح ملی نشان دهند.

سرمربی تیم میثاق تهران درباره این که ناظم الشریعه می‌گوید با توجه به فشردگی بازی‌های لیگ، زمان زیادی برای تمرین ندارد، عنوان کرد: محمد ناظم الشریعه حق دارد. باشگاه‌ها در نیم فصل دوم می‌خواهند بازی‌هایشان را شروع کنند ‌و خود او هم با توجه به این که در سال‌های گذشته مربی باشگاهی بوده می‌داند که مربی، در باشگاه به بازیکنانش نیاز دارد تا بتواند در لیگ به نتیجه‌ برسد. البته هم ناظم الشریعه با باشگاه‌ها همکاری می‌کند هم باشگاه‌ها با او تعامل دارند.

او افزود: من اعتقاد دارم که زمان آن گذشته که اردوهای دراز مدت بگذاریم. ناظم الشریعه باید خیالش راحت باشد که بازیکنانش در تیم‌هایشان به موقع تمرین و آمادگی‌شان را حفظ می‌کنند. زمانی که خودم به عنوان دستیار سرمربی تیم ‌ملی بودم من و سرمربی می دانستیم که در باشگاه‌ها، تمرین‌ها، اصولی و کارشناسی شده نیست و با انصاری‌فر که سرمربی تیم ‌ملی بود اردوهای دراز مدت برگزار می‌کردیم و این اردوها هزینه‌بر بود.

خوراکچی ادامه داد: در حال‌ حاضر محمد ناظم الشریعه ۱۵ یا ۱۶ بازیکن را دعوت می‌کند و فقط نیاز به هماهنگی این بازیکنان دارد. این بازیکنان سالیان زیاد است که با هم بازی می‌کنند و درک متقابل دارند. در نتیجه‌ سرمربی تیم ‌ملی نباید زیاد نگران باشد، ولی به او حق می‌دهیم چون هر مربی تفکراتی دارد و می‌خواهد تفکرات خودش را انتقال دهد. اگر خود را جای ناظم الشریعه بگذاریم حتما متوجه نگرانی‌هایی که او دارد، می شویم.

او ا‌دا‌مه‌ داد: همه باید به تیم ‌ملی و کادرفنی‌اش مخصوصا به محمد ناظم الشریعه کمک کنیم. تیم ‌ملی فوتسال ایران نشان داده که اگر شرایط فراهم باشد می‌تواند هم در آسیا و هم در جهان افتخار کسب کند.

سرمربی میثاق تهران با تاکید بر این که ما فقط نیازمند یک تعامل و همدلی هستیم، تصریح کرد: باید هم اندیش و همدلی در فوتسال ایران حاکم شود تا بتوانیم به روزهای خوبی برای فوتسال امیدوار باشیم. ما نباید به فکر منافع شخصی باشیم،‌ بلکه باید به دنبال کمک به تیم ‌ملی باشیم چون اگر تیم ‌ملی موفق باشد در نهایت همه ما موفق هستیم. اگر تیم ‌ملی موفق نشود عملا همه ما ناکام هستیم و همه ضرر خواهیم کرد.

خوراکچی درباره این که به تازگی از گیتی پسند به میثاق تهران آمده، گفت: میثاق تهران از تیم‌های خوب این چند ساله است، ولی متاسفانه با میثاق که من قبلا در آن بودم فاصله گرفته و زمان می‌برد که ما بتوانیم به روزهای خوب برسانیم، ولی به آینده خوب این تیم و به بازیکنان‌مان ایمان داریم.

منبع:ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

حمید شنبه , ۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۸

گفتم این اقا دنبال بهونست میگه حالا حالا ها تیم میثاق کاد داره یعنی منتظر نباشید تو اگه مربی بودی گیتی به این روز نمی انداختی اقا

نام ... شنبه , ۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۴

اقای خوراکچی شما خودتون از مربیان خوب کشور هستین.کسی که پشت کادرش ایستادگی نمیکنه وهیچ ارزشی به کار مربیان خودش قایل نیست انتظار دارین نگران نباشه ونتیجه هم بگیره؟البته خود شما هم اعتقادی به بدنساز ندارین اگه داشتین یه آدم غیر متخصص رو در کنارتون به عنوان بدنساز قرار نمیدادین؟لطفا شعار ندین.

حسین شنبه , ۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۵

آقای نام اطلاعات غلط بهت دادن عزیزم ،ایشون آقای تاجیک رو کنارش داره از کادر قبلی که با اینکه سابقه سرمربیگری تو لیگهای پایینتر رو داره اما خودش متخصص بذنسازی هم هست و اتفاقا استاد دانشگاهه تو تربیت بدنی و علاوه بر کمک فنی کارهای بدنسازی هم ایشون زیرنظر داره و انجام میده و تاثیرش هم نتایجی هست که نیم فصل اول دیدین بازیهایی که عقب میفتادن بخاطر آمادگیه بالا در دقایق آخر میبردن،
پس بیخودی حاج محمود رو خراب نکنید آقایون نظر تنگ