کد خبر : 49156
تاریخ انتشار : شنبه 9 آبان 1394 - 18:00
-

عراقی زاده: مشکلات این چنینی از اعتبار فوتسال کشورمان می کاهد/ به حواشی و شایعات و حتی قطعیت ها اهمیت نمی دهیم

عراقی زاده: مشکلات این چنینی از اعتبار فوتسال کشورمان می کاهد/ به حواشی و شایعات و حتی قطعیت ها اهمیت نمی دهیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،قائم مقام باشگاه گیتی پسند گفت:تیم هایی که برای نخستین بار پا به لیگ برتر فوتسال میگذارند باید از فیلتر ورودی عبور کنند تا در نیم فصل با این چالش ها رو به رو نشویم. محمدحسین عراقی زاده گفت: برای آگاهی از وضعیت نهایی کاشی نیلو با مسوولان هیئت فوتبال

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،قائم مقام باشگاه گیتی پسند گفت:تیم هایی که برای نخستین بار پا به لیگ برتر فوتسال میگذارند باید از فیلتر ورودی عبور کنند تا در نیم فصل با این چالش ها رو به رو نشویم.
محمدحسین عراقی زاده گفت: برای آگاهی از وضعیت نهایی کاشی نیلو با مسوولان هیئت فوتبال استان تماس گرفتیم که اعلام بی خبری کردند، صحبت با دبیر کمیته فوتسال هم هیچ نتیجه ایی در پی نداشت و با توجه به قطعی نبودن وضعیت کاشی نیلو باید تمام فاکتورهای مربوط به یک بازی از جمله تیم گیتی پسند در سالن حضور داشته باشند تا در صورت شرکت نکردن تیم رقیب در بازی و با صلاحدید ناظران رقابت لغو شود.
وی ادامه داد: ما به عنوان تیمی حرفه ایی به حواشی و شایعات و حتی قطعیت ها اهمیت نمی دهیم تا زمان اعلام کناره گیری رسمی رقیب به تمرینات خود برای رویارویی با کاشی نیلو ادامه میدهیم اما بلاتکلیفی در شان لیگ حرفه ای فوتسال نیست زیرا نحوه تمرین سرمربی با تیم و شدت فشار تمرین در روز قبل رقابت با حضور و یا عدم حضور رقیب رابطه مستقیم دارد، امیدوارم این مشکل بزرگ به زودی حل شود و این مشکل دامن گیر دیگر تیم ها نشود.

وی افزود: لیگ برتر فوتسال کشورمان یکی از لیگ های حرفه ایی و با کیفیت در سطح آسیا است که مشکلاتی این چنینی از اعتبار فوتسال کشورمان می کاهد. این مشکلات باید باعث بالا رفتن تجربه مسوولان طی سال های آتی باشد تا پس از اتمام لیگ یک و صعود تیم ها به سطح حرفه ایی فوتسال فیلتری تعبیه شود و مانع از ورود تیم های بی برنامه و مشکل دار به لیگ برتر شود یا ضمانت اجرایی تنظیم گردد و هر تیم را مجاب به ادامه کار تا پایان رقابت ها کند، با چنین تئوری ساده ای می توان از وقوع مشکلات بزرگ جلوگیری کرد.

عراقی در پیایان گفت : ما در نیم فصل دوم رقابت ها قرار داریم و تیم ها تمام توان خود را برای بقا یا قهرمانی یا ارتقا جایگاه به کار میگیرند اما ما هنوز درگیر مسىله کاشی نیلو هستیم. با کناره گیری این تیم ۱۳ تیم در لیگ هستند و پای قرعه استراحت به میان می اید که در بهبوحه لیگ این کار دشوار است.
منبع:yjc

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 5 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۵
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ادامه شنبه , ۹ آبان ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۱

اقای عراقی زاده فیلتر چه معنی داره؟اخه اگه امثال شما واقای طاهری پاتونا کشیده بودید عقب و نمیخاستید براحسین افضلی تیم شیلان کیش را باهدایت باشگاه گیتی اوکی کنید.الانم از فیلتر حرف میزدید.زمزم را که خودتون یکسال اوردید فیلتر داشت. اینکه کاشی نیلو داشت کارخودشا انجام میداد به یکباره شماها پیداتون شد و زیر پای مسولین تیم نشستید فیلتر نداشت!!!اخه شما دیگه این حرفا نزن خداوکیلی!!!!برید به کارهای باشگاهتون برسید نمیخوادازفیلتر حرف بزنید..

یاران جوان بندر یکشنبه , ۱۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱:۰۵

انشالله که آذزخش بندربتونه هرسه امتیازبازی راازآن خودش کنه.بخدادیگه جوانهای هرمزگان تمام امیدشان همین مسولین بودبااین مشکلاتی که درفوتسال هرمزگان رخ میده فکرکنم تاچندسال دیگه هیچ کس طرف ورزش بخصوص رشته فوتسال نمیره وخدانکنه که شیطان آنهارابه راه کج هدایت کنه.پس هرچه سریعتروهمت کنیدکه به یاری ورزشکاران الال خصوص رشته فوتسال قدمی مثبت بردارید.(السلام علیک یااباعبدالله الحسین)انشالله که همیه مسولین پیروحسین ویاران باوفایش باشند

نام ... یکشنبه , ۱۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱:۴۸

اینکه شما و علی طاهری به جون فوتسال افتادید و خون فوتسال رو میمکید و هیچ کمکی به فوتسال نمیکنید و فقط به فکر پر کردن جیب خود هستید مایه شرمساری فوتساله.اقای جنتی لطفا این افراد نالایق رو از اطراف خودت دور کن.اینها دلسوز تو و فوتسال نیستند.۶ ساله با این افراد و این هزینه چه نتیجه ای گرفتید فقط یک قهرمانی.لطفا کمی فکر کنید.

طرفدار مقاومت یکشنبه , ۱۰ آبان ۱۳۹۴ - ۲:۳۰

پول مردم و بدید بد نیست بعد درمورد چیزی نظر بید

نام ... یکشنبه , ۱۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۳

یک سوال
خود گیتی پسند از کجا پیدا شد و وارد لیگ برتر شد?
مگر غیر از این است که با پول و رانت و لابی سهمیه صدرا شیراز را خریدند و فوتسال تیم ریشه دار شیراز را هم نابود کردند
و برای تشکر از کسانی که در این کار کمکشان کردند به یکی پول دادند و یکی بدون هیچگونه حضوری در فوتسال ناگهان مربی لیگ برتر فوتسال شد و ۰۰۰۰
و در این چند سال وقتی بررسی کنید میبینید که ریشه اجرای بسیاری تخلفات نیز به همین تیم برمیگردد از پرتاب بطری آب و انواع لابی و فحاشی و پول افراد را ندادن و ۰۰۰۰ گرفته تا قهرمانی با تبانی