کد خبر : 49169
تاریخ انتشار : شنبه 9 آبان 1394 - 22:47
-

کار دشوار صدرنشین در قرچک/ برگزاری داربی اصفهان در هاله ای از ابهام/ جدالی فینال گونه در بندر

کار دشوار صدرنشین در قرچک/ برگزاری داربی اصفهان در هاله ای از ابهام/ جدالی فینال گونه در بندر

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، هفته پانزدهم لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور در حالی عصر یکشنبه برگزار خواهد شد که هنوز برگزاری دیدار کاشی نیلو و گیتی پسند در هاله از ابهام قرار دارد و مهمترین بازی هفته نیز در قرچک بین تیم های شهیدمنصوری و تاسیسات دریایی برگزار خواهد شد جاییکه اگر صدرنشین لیگ

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، هفته پانزدهم لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور در حالی عصر یکشنبه برگزار خواهد شد که هنوز برگزاری دیدار کاشی نیلو و گیتی پسند در هاله از ابهام قرار دارد و مهمترین بازی هفته نیز در قرچک بین تیم های شهیدمنصوری و تاسیسات دریایی برگزار خواهد شد جاییکه اگر صدرنشین لیگ بتواند به برتری برسد، گام بسیار بلندی برای کسب عنوان قهرمانی برخواهد داشت. بازی تیم های انتهای جدولی آذرخش و مقاومت البرز نیز از اهمیت بالایی برخوردار است و به نوعی یکی از فینال های پایین جدولی های لیگ را شاهد خواهیم بود. لازم به ذکر است پس از برگزاری بازیهای این هفته، لیگ برتر بعلت حضور تیم ملی کشورمان در مسابقات گرندپریکس برزیل، به مدت ۱۱ روز تعطیل خواهد بود.

نتایج زنده بازی ها را در صفحه نتیجه زنده(اینجا) دنبال کنید.

*اعداد داخل پرانتز رتبه تیم ها در جدول است.

منصوری(۸)-تاسیسات(۱)؛ کار دشوار صدرنشین در قرچک

حساس ترین بازی هفته در قرچک برگزار خواهد شد. شاگردان شمسایی اگر بتوانند این دیدار دشوار را با پیروزی پشت سر بگذارند، جایگاه صدرنشینی خود را بیش از پیش مستحکم خواهند کرد اما آنها می دانند شهید منصوری تیمی نیست که به راحتی نتیجه را واگذار کند خصوصا که در خانه پذیرای دریایی ها می باشند. اتفاقات حاشیه ای رخ داده در بازی رفت می تواند بر جذابیت های این دیدار بیفزاید. افشین کاظمی بدلیل محرومیت، مهم ترین چهره غائب این دیدار خواهد بود.

مس(۲)-فرش آرا(۱۲)؛ شاگردان افضل در اندیشه کسب ۳ امتیاز خانگی

شاگردان افضل که در تعطیلات نیم فصل تمرینات منظم و پر فشاری را در دستور کار خود قرار داده بودند، در دیدار مقابل تاسیسات بسیار سرحال نشان دادند و چه بسا اگر تجربه بالای حریف نبود، برنده از زمین خارج می شدند. سونگونی ها در خانه هدفی جز کسب ۳ امتیاز ندارند و حریف این هفته آنها فرش آرا مشهد است که با برد هفته گذشته در داربی مشهد، با روحیه ای مناسب پای به این دیدار خواهد گذاشت و به فکر کسب امتیاز از این دیدار سخت خواهند بود.

کاشی نیلو(۱۴)-گیتی پسند(۳)؛ برگزاری داربی در هاله ای از ابهام!

این دیدار می تواند به یکی از داربی های جذاب نیم فصل دوم لیگ تبدیل شود چرا که هردو تیم نیاز مبرمی به کسب ۳ امتیاز دارند و یکی برای بقا در لیگ و دیگری برای تعقیب صدرنشین به کسب کامل امتیازات این دیدار نیاز دارند اما برگزار شدن مسابقه به دلیل مشکلاتی که گریبان تیم کاشی نیلو را گرفته، در هاله از ابهام قرار دارد. باید منتظر ماند و دید این دیدار برگزار خواهد شد یا خیر.

فردوسی(۹)-دبیری(۴)؛ دبیری روند رو به رشدش را ادامه می دهد؟

دبیری تبریز با کسب ۱۲ امتیاز از چهار دیدار آخر خود، عملکردی فوق العاده از خود نشان داده است و کسب همین نتایج باعث شد شاگردان اصغری مقدم به رتبه چهارم جدول صعود کنند. با این حال خوب می دانند فردوسی تیم دست و پا بسته ای نیست و اگر مشکلات مالی گریبان این تیم را نمی گرفت، در جایگاهی به مراتب بهتر در جدول رده بندی قرار می گرفتند. پیش بینی می شود این دیدار یکی از مسابقات نزدیک و جذاب این هفته باشد.

شهروند(۱۰)-حفاری(۵)؛ طلسم حفاری در ساری شکسته می شود؟

تیم حفاری اهواز از اولین سال حضورش در لیگ برتر تا کنون موفق به شکست شهروند در ساری نشده است و شاگردان حسن زاده با هدف کسب پیروزی و هم چنین شکستن طلسم خود در قلعه عقاب ها پای به این دیدار می گذارند. در طرف مقابل ساروی ها نیز تمرینات سنگین و منظمی در تعطیلات نیم فصل داشتند و در دیدارهای خانگی نیز با اتکا به حمایت طرفداران پرشور خود، بهتر ظاهر می شوند. شاگردان ابطحی نیز برای بهبود شرایط خود نیازمند کسب ۳ امتیاز این دیدار هستند هرچند که طه مرتضوی بازیکن ارزشمند خود را به دلیل مصدومیت دراختیار ندارند.

یاسین پیشرو(۶)-میثاق(۷)؛ همسایه های جدولی به دنبال تثبیت جایگاه

دو تیم همسایه جدولی لیگ در شرایطی مقابل هم قرار می گیرند که تیم قمی با حاشیه های زیادی نیم فصل دوم را آغاز کرده است و میثاقی ها نیز با کادری جدید، وارد مسابقات شدند. هر دو تیم برای تثبیت جایگاه میانه جدول خود و نیز حضور در جمع بالانشینان به پیروزی در این دیدار فکر می کنند.

آذرخش(۱۱)-مقاومت(۱۳)؛ جدالی فینال گونه در بندر

جدال دو تیم آذرخش و مقاومت نه تنها برای این دو تیم، بلکه برای سایر تیم های انتهای جدولی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. این دو تیم که با کمترین امکانات و استفاده از مهره های جوان و نه چندان مطرح وارد مسابقات شدند، هرچند بازی های نسبتا خوبی را از خود نشان دادند اما در اکثر دیدارهایشان اسیر کم تجربگی بازیکنان شان شدند. نتیجه دیدار فوق می تواند در سرنوشت دو تیم و جایگاه انتهای فصل آنها تاثیر بسزایی بگذارد.

برنامه و اسامی داوران هفته پانزدهم لیگ برتر:

یکشنبه دهم آبانماه ساعت ۱۶

کاشی نیلو اصفهان – گیتی پسند اصفهان (سالن گل نرگس)
داوران:علی حفیظی- محمد بیاتی- صادق محمدی- احمد رضایی    ناظر داوری: احمدرضا جباری

______________________
یاسین پیشروی قم – میثاق تهران (سالن شهید حیدریان)
داوران:علیرضا پورافشار- سیدهادی اسماعیلی- محمد اکبری- مصطفی کرد    ناظر داوری: علیرضا محمدپور

______________________
آذرخش بندرعباس – مقاومت البرز (سالن فجر)
داوران:قاسمعلی شهسوار- روح اله مطهری- سیدعلی میرعبدالهی- مهدی حقوقی    ناظر داوری: علی کلبادی نژاد

______________________
شهید منصوری قرچک – تاسیسات دریایی ایران (سالن هفتم تیر)
داوران:حمید کاشانی- سیدحسن موسوی- وحید سلیمانی- علی نژادیان    ناظر داوری: بهمن غفاری

______________________
شهروند ساری – حفاری خوزستان (سالن سیدرسول حسینی)
داوران:اسماعیل کمربسته- مهدی مرشدی- محمدرضا ذاکری- ایمان باستان    ناظر داوری: جواد فهیمی راد

______________________
مس سونگون ورزقان – فرش آرا مشهد (سالن شهید پورشریفی)
داوران:علیرضا رمضانی- محمدعلی ترحمی- فردین مبارکی- یوسف افضلی    ناظر داوری: مهران جعفری

______________________
فردوسی مشهد – دبیری تبریز (سالن کارگران ۲)
داوران:حسین شاهمرادی- ایمان غلامی- عبدالحسین شاهی- امیربهنام نقوی    ناظر داوری: کوروش هاشمی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

یاران جوان بندر یکشنبه , ۱۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱:۱۰

انشالله که آذزخش بندربتونه هرسه امتیازبازی راازآن خودش کنه.بخدادیگه جوانهای هرمزگان تمام امیدشان همین مسولین بودبااین مشکلاتی که درفوتسال هرمزگان رخ میده فکرکنم تاچندسال دیگه هیچ کس طرف ورزش بخصوص رشته فوتسال نمیره وخدانکنه که شیطان آنهارابه راه کج هدایت کنه.پس هرچه سریعتروهمت کنیدکه به یاری ورزشکاران الال خصوص رشته فوتسال قدمی مثبت بردارید.(السلام علیک یااباعبدالله الحسین)انشالله که همیه مسولین پیروحسین ویاران باوفایش باشند

چوکو شاه حسینی یکشنبه , ۱۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۶

یا صاحب الزمان دست چوکو ازرخش بگه….
ب امید خدا…

ahwaz یکشنبه , ۱۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۵

hafari toi sari bord nadare !!!
berid etelateton ro qavi kinin.
۴-۲ ۳fasl pish hafari piroz shod toi sari.