کد خبر : 49129
تاریخ انتشار : شنبه 9 آبان 1394 - 12:17
-

کاشی‌نیلو همچنان اسیر اختلافات استانی/ وضعیت نامشخص برگزاری یک مسابقه در لیگ برتر

کاشی‌نیلو همچنان اسیر اختلافات استانی/ وضعیت نامشخص برگزاری یک مسابقه در لیگ برتر

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،در یکی از دیدارهای هفته پانزدهم لیگ برتر فوتسال که فردا یکشنبه برگزار می‌شود، طبق برنامه دو تیم همشهری کاشی نیلو و گیتی پسند اصفهان به مصاف هم خواهند رفت. با این حال با توجه به تداوم مشکلات هفته‌های گذشته و اختلاف بر سر مالکیت تیم کاشی نیلو، برگزاری دربی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،در یکی از دیدارهای هفته پانزدهم لیگ برتر فوتسال که فردا یکشنبه برگزار می‌شود، طبق برنامه دو تیم همشهری کاشی نیلو و گیتی پسند اصفهان به مصاف هم خواهند رفت. با این حال با توجه به تداوم مشکلات هفته‌های گذشته و اختلاف بر سر مالکیت تیم کاشی نیلو، برگزاری دربی اصفهان همچنان مبهم است و احتمال دارد تیم کاشی مثل هفته گذشته در لیگ حاضر نشود.

اختلافات مسئولان کاشی نیلو با هیات فوتبال استان اصفهان بر سر مالکیت این تیم است. در حالی که هیات فوتبال تاکید دارد امتیاز این تیم در دسته اول به صورت امانت در اختیار کاشی نیلو بوده و مالک اصلی این تیم، هیات فوتبال است اما مسئولان کارخانه کاشی نیلو تاکید دارند برای این تیم هزینه کرده‌اند و امتیاز تیم باید به اسم آنها بخورد.

تداوم بلاتکلیفی و اختلافات که در فاصله یک روز مانده تا بازی کاشی نیلو با گیتی پسند ادامه دارد، برگزاری این بازی را در ابهام قرار داده است. تیم کاشی هفته گذشته به خاطر همین مشکلات از سفر به شهر قم و بازی با تیم یاسین پیشرو خودداری کرده بود.

علیرضا باطنی یکی از اعضای هیات مدیره کاشی نیلو با خودداری از صحبت درباره وضعیت این تیم، تاکید کرد که فعلا نمی‌تواند چیزی در این ارتباط بگوید.

منبع:مهر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... شنبه , ۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۹

این تیم که نه مال هیئت فوتبال بود و نه مال کاشی نیلو!
مگه تیم مال آقای رضا صادقی نبوده?
آخه ایشان خیلی میگفتند تیم مال منه!