کد خبر : 49518
تاریخ انتشار : دوشنبه 11 آبان 1394 - 16:38
-

احتمال قطع همکاری شهروند ساری و ابطحی قوت گرفت/ جریمه مالی در انتظار بازیکنان و کادرفنی شهروند

احتمال قطع همکاری شهروند ساری و ابطحی قوت گرفت/ جریمه مالی در انتظار بازیکنان و کادرفنی شهروند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تنها نماینده شمال کشور در لیگ برتر فوتسال روزهای خوبی را سپری نمی کند. شهروند ساری که یکی از پرطرفدارترین تیم های لیگ برتر است، با نتایج ضعیفی که در این فصل کسب نموده، باعث نارضایتی طرفدارانش شده است طوریکه در دیدار روز گذشته شاهد شعارها علیه کادرفنی و حتی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تنها نماینده شمال کشور در لیگ برتر فوتسال روزهای خوبی را سپری نمی کند. شهروند ساری که یکی از پرطرفدارترین تیم های لیگ برتر است، با نتایج ضعیفی که در این فصل کسب نموده، باعث نارضایتی طرفدارانش شده است طوریکه در دیدار روز گذشته شاهد شعارها علیه کادرفنی و حتی بازیکنان این تیم بوده ایم و با شعارهای « حیاکن.رهاکن » و نیز « با غیرت خطاب قرار دادن پیراهن تیم » اعتراض خود را اعلام کردند.

این تیم بر خلاف سالیان گذشته که همیشه در چند روز مانده به لیگ برتر تمریناتش را آغاز می کرد، در فصل جاری یکی از تیم هایی بود که تمرینات خود را بموقع استارت زد. نماینده ساری با حفظ شاکله اصلی خود و با جذب سه بازیکن جدید قصد داشت تیمی روانه مسابقات کند که به مانند سالهای گذشته در قعر جدول دست و پا نزند و تا روز آخر برای ماندن در لیگ تلاش نکند.

زود آغاز شدن تمرینات، ماندن کادرفنی باتجربه برای دومین سال متوالی، حفظ اسکلت فصل گذشته و نیز جذب سه بازیکن لیگ برتری و یک بازیکن لیگ یکی جدید سبب شد فوتسال دوستان شهر ساری نسبت به تیم خود امیدوار شوند و خود را برای دیدن تیمی منسجم و پرقدرت آماده کنند اما بازهم اینگونه نشد و در همان نخستین بازی فصل در خانه ۵ بر یک مغلوب تیم دبیری تبریز شدند تا علاقمندان به شهروند ناامید استادیوم را ترک کنند. پس از این بازی بود که انتقادات از کادرفنی و بازیکنان تیم شروع شد و هر هفته بر شدت انتقاد افزوده می شد.

در تمامی این مدت مدیریت شهروند ساری با قاطعیت پشت کادرفنی تیم ماند و از کادر خود که در راس آن سیدمهدی ابطحی قرار داشت، حمایت کرد. شهروند ساری نیم فصل دوم را با جدایی دو بازیکن به نام های ایمان احمدی و عماد محمدی که از هفته هشتم و پس از بازی برابر مس سونگون بنا به دلایل نامعلوم شهروند را همراهی نکردند و با جذب مهران رضاپور استارت زد. این تیم در نیم فصل تمرینات منظم و پرفشاری را در دستور کار خود قرار داد و با پرداخت بخش دوم قرارداد کادرفنی و بازیکنان در روز تاسوعا، می رفت تا نیم فصل دوم را پرقدرت آغاز کند اما باز هم در شروع بازی ها و در تبریز درحالیکه تا ۳ دقیقه به پایان بازی یک بر صفر پیش بودند، با دریافت دو گل در لحظات پایانی نتیجه را واگذار کردند.

اما شکست سنگین روز گذشته در داخل خانه باعث شد آستانه صبر هوادارن ساروی لبریز شود و انتقادات شدیدی به وضعیت تیم و کادرفنی بکنند بگونه ای که سیدمهدی ابطحی پس از این شکست به سرعت روانه رختکن شد. کسب فقط یک امتیاز در ۵ بازی اخیر شهروند نارضایتی شدید فوتسال دوستان ساروی را درپی داشته است. این تیم قدیمی لیگ برتر در فصل کنونی از ۸ بازی خانگی ۳ برد، ۱ تساوی و ۴ شکست را متحمل شده و این درحالیست که نماینده ساری همیشه در داخل خانه و سالن مشهور خود که به قلعه عقاب ها معروف است، نتایج خوبی کسب می کرد و همه تیم ها از بازی در این سالن هراس داشتند اما وضعیت این تیم بگونه ای شده که تیم های دیگر برای کسب حداکثر امتیاز پای به این سالن می گذارند.

و اما دلیل اصلی نتایج ضعیف شهروند را چیست؟

بسیاری از منتقدین این تیم سیدمهدی ابطحی را دلیل اصلی این نتایج می دانند. منتقدان بر این باورند شهروند هیچگونه تاکتیک مشخصی در هنگام بازی ندارد و سرمربی برنامه ای برای باز کردن گره مسابقات ندارد. عده ای بازی ندادن و کم بازی دادن ابطحی به برخی بازیکنان را دلیل نتایج ضعیف می دانند و عده ای هم نداشتن قاطعیت سرمربی در برخورد با بازیکنان را دلیل شکست های پرتعداد می دانند. عده دیگری از منتقدان بازیکنان را مقصر شرایط شهروند می دانند و معتقدند بازیکنان تیم به راحتی اجازه زدن گل به تیم حریف می دهند و سخت گل می زنند.

مدیریت شهروند ساری نیز در برخلاف گذشته که با مشکلات عدیده مالی دست و پنجه نرم می کردند، در دو فصل اخیر شرایط متفاوت و بهتری را برای تیم ایجاد کردند. طبق گفته بازیکنان شهروند وضعیت مالی تیم طی دو فصل اخیر بسیار بهتر از گذشته شده و در فصل جاری نیز تا کنون بطور میانگین ۴۰% از قراردادها پرداخت گردیده است. یکی از بازیکنان شهروند در گفتگو با fut5al اذعان کرده است: در گذشته مشکلات زیادی داشتیم اما شکرخدا با تلاش های سعید نجاریان مدیرعامل تیم مشکلات در این دو سال کمتر شد. شاید پرداختی ها دیر یا زود شود اما سوخت و سوز ندارد. وی اذعان داشت که در فصل گذشته نیز ۹۰% از قرارداد خود را دریافت کرده است.

اما آخرین شنیده ها از ساری حکایت از آن دارد وضعیت نیمکت تیم طی چند روز آینده و در جلسه ای که قرار است برگزار شود، مشخص خواهد شد و احتمال تغییرات در کادرفنی شهروند وجود دارد. هم چنین طبق گفته یکی از نزدیکان باشگاه با توجه به نتایج ضعیف تیم و نیز نارضایتی طرفداران ساروی، احتمال جریمه شدن کادرفنی و بازیکنان وجود دارد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 6 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۶
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ساروی دوشنبه , ۱۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۱

چه عجب میزاشتین عدهای دق می کردن بعد قطع رابطه می کردین باز ضربان قلب تیم بالا رفت وبه فکر افتادین

مجید-شهروند دوشنبه , ۱۱ آبان ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۱

معلومه مقصر اصلی بازیکنا هستن و البته اینم بگم آقای ابطحی بخاطر اینکه بازیکنا ازش حساب نمی برن باید جز مقصران دونست
چرا بازیکنایی که بی غیرتن یا بی انگیزن یا مهارت فنی ضعیفی دارن تو تیم هستن همه اینها یعنی بدرد تاکتیک هیچ مربی نمی خورن و ما تو تیم خودمون همچین بازیکنایی داریم واقعا از نحوه پابه توپ شدنشون یا پرس کردنشون مشخصه فوتسالی نیستن یا درحد لیگ برتر نیستن حال ادمو بهم می زنن با این بازیاشون
فکر نکنم آوردن مربی جدید مشکلات تیمو حل کنه مشکل چیز دیگست

ظریفیان دوشنبه , ۱۱ آبان ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۱

اقا مجید عزیز سلام
با نهایت تشکر از این سایت قوی این مطلب را برای ساروی های عزیز توضیح میدهم
سید مهدی سالی که تو ساوه فعالیت میکرد سر تمارین با موبایل خود همیشه در حال صحبت بود یعنی اصلا دل به تمرین نمیداد اما با این اوصاف نمیشه منکر بار فنی سید بشیم
اقا مجید اشتباه شما در اوردن مهران رضاپور به تیمتون بود چرا که این بچه به شهر و تیم شهرداری خیانت کرد کسی هم که یکبا ر خیانت بکنه دفعات بعدی راحت تر این کارو انجام میده حالا شما بازی با تیم صدر جدول را در نظر داشته باشید مطمئن میشید

نام ... دوشنبه , ۱۱ آبان ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۸

آقای ابطحی شما نه تنها هیچ کمکی به فوتسال مازندران نکردی بلکه خاطره های بدی از خودت بجا گذاشتی

Amir Mahdian سه شنبه , ۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱:۲۶

? Majid shahrvand shoma Alan faghat migin moshkel bazikone

ساری یونایتد پنجشنبه , ۱۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۸

مقصر اصلی مشکلات تیم،شخص آقای برند،ابطحیه،شک نکنید بره همچی حله