کد خبر : 49401
تاریخ انتشار : دوشنبه 11 آبان 1394 - 9:45
-

حسن‌زاده :می‌توانستیم با گل‌های بیشتری مقابل شهروند پیروز شویم

حسن‌زاده :می‌توانستیم با گل‌های بیشتری مقابل شهروند پیروز شویم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محسن حسن‌زاده اظهار کرد: بازی خوبی در خانه حریف به نمایش گذاشتیم که حتی می‌توانستیم با گل‌های بیشتری مقابل شهروند پیروز شویم. وی با بیان اینکه شهروند یکی از تیم‌های پرطرفدار فوتسال کشور است، بیان کرد: این تیم از تماشاگرانی پرشور زیادی برخوردار است که با تشویق هوادارانش در خانه

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محسن حسن‌زاده اظهار کرد: بازی خوبی در خانه حریف به نمایش گذاشتیم که حتی می‌توانستیم با گل‌های بیشتری مقابل شهروند پیروز شویم.

وی با بیان اینکه شهروند یکی از تیم‌های پرطرفدار فوتسال کشور است، بیان کرد: این تیم از تماشاگرانی پرشور زیادی برخوردار است که با تشویق هوادارانش در خانه توانایی‌های خوبی دارد.

سرمربی تیم فوتسال شرکت ملی حفاری اهواز با اشاره به اینکه برای کسب سه امتیاز بازی در ساری حضور یافتند، تصریح کرد: از جو سالن ساری باخبر بودم و قبل از شروع بازی در این مورد صحبت‌های خاصی با بازیکنانم انجام دادم.

حسن‌زاده در پایان با بیان اینکه تیم خوب و جوانی را روانه لیگ کردیم، گفت: برد ارزشمندی در برابر شهروند ساری به دست آمد و تمام تلاش بازیکنان و کادر فنی حضور در صدر جدول است، همچنین نیم نگاهی به قهرمانی نیز داریم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.