کد خبر : 49455
تاریخ انتشار : دوشنبه 11 آبان 1394 - 11:41
-

شمسایی:نگرانم چرا بازیکنان بزرگ تیم آن چیزی که می خواهم نیستند/از منصوری بهتر بودیم/باید با ۵ نفر تمرین کنیم

شمسایی:نگرانم چرا بازیکنان بزرگ تیم آن چیزی که می خواهم نیستند/از منصوری بهتر بودیم/باید با ۵ نفر تمرین کنیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،وحید شمسایی اظهار داشت: نمی‌توانم بگویم ما خیلی بهتر از منصوری قرچک بودیم و باختیم اما اگر آمار و ارقام را ببینیم توپ و میدان در اختیار ما بود ولی در نهایت نتیجه را واگذار کردیم. وی افزود: بازی بعدی ما هم ۱۰ روز بعد است و ملی‌پوشان مان را

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،وحید شمسایی اظهار داشت: نمی‌توانم بگویم ما خیلی بهتر از منصوری قرچک بودیم و باختیم اما اگر آمار و ارقام را ببینیم توپ و میدان در اختیار ما بود ولی در نهایت نتیجه را واگذار کردیم.

وی افزود: بازی بعدی ما هم ۱۰ روز بعد است و ملی‌پوشان مان را در اختیار نداریم و نمی‌توانیم تمرین کنیم و فقط می توانیم از نظر روحی روی آنها کار کنیم تا آماده شوند. تیم های بزرگ هم می بازند اما باید به شرایط خوب‌مان برگردیم.

شمسایی ادامه داد: لیگ امسال خیلی قوی شده و هیچ تیمی از پیش برنده نیست. اسم و رسم ها دیگر در زمین بازی نمی کنند و باید تلاش کرد تا موفق شد. ما هنوز صدر جدول هستیم اما همه تیم ها را کنار گوش‌مان احساس می‌کنیم و باید برای موفقیت بیشتر تلاش کنیم.

سرمربی تاسیسات دریایی اظهار داشت: بازیکنانی که امسال به ما اضافه شدند بازیکنان بزرگی هستند و نگرانم چرا آن چیزی که می‌خواستیم نیستند. ما نیم فصل دوم در دو بازی تنها یک امتیاز گرفته‌ایم و قطعا جای نگرانی دارد و باید از بحران خارج شویم.

وی افزود: خارج شدن از بحران برای تیم های بزرگ سخت‌تر است اما باید مرد روزهای سخت باشیم و اگر مدعی هستیم که در روزهای سخت می توانیم نتیجه بگیریم باید آن را در زمین نشان دهیم. وقتی ۵-۶ بازیکن ما ملی پوش هستند توقع از تیم ما بالا است و انگیزه تیم ها هم مقابل تیم ما بیشتر است چون جلوی قهرمان لیگ و قهرمان آسیا بازی می‌کنند.

شمسایی ادامه داد: ما باید بیشتر تلاش کنیم. از خریدهایی که امسال داشتیم راضی هستم و فقط باید بدانند چه جایگاهی دارند و کوچک‌ترین لغزش باعث می‌شود تیم های دیگر به ما برسند. بازی با منصوری ۷۰ به ۳۰ به نفع ما بود و به حریف به خاطر این برد تبریک می‌گویم اما آنها ۳- ۴ تا توپ سمت دروازه ما آوردند و دو گل زدند اما ما ۱۵ توپ روی دروازه حریف بردیم و یک گل زدیم.باید از این بازی‌ها درس بگیریم و مرد روزهای سخت باشیم.

شمسایی در پایان و با اشاره به دعوت محمد کشاورز به تیم ملی گفت: تیم ملی برای همه ما اولویت است اما باشگاه تاسیسات دریایی که برای فوتسال هزینه می‌کند باید دستش را بگیریم. قاسم عروجی از تیم ما امروز مصدوم شد و قطعا گرندپریکس را از دست داد و الان فقط ۵ نفر را در تمرینات داریم و با ۵ نفر می‌خواهیم چکار کنیم؟ کارمان خیلی سخت می‌شود و روزهای بسیار سختی در انتظارمان است اما این سختی انگیزه ما را زیاد می کند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.