کد خبر : 49440
تاریخ انتشار : دوشنبه 11 آبان 1394 - 10:29
-

فقط یک تیم دیگر از لیگ برتر سقوط می کند

فقط یک تیم دیگر از لیگ برتر سقوط می کند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مرتضی درودیان درباره عدم حضور تیم کاشی نیلو در دیدار با گیتی پسند اصفهان در هفته پانزدهم لیگ برتر و سقوط قانونی این تیم به لیگ دسته اول به خاطر عدم شرکت در دو مسابقه پی در پی، اظهار کرد: ما روز شنبه با این باشگاه نامه نگاری کردیم که

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مرتضی درودیان درباره عدم حضور تیم کاشی نیلو در دیدار با گیتی پسند اصفهان در هفته پانزدهم لیگ برتر و سقوط قانونی این تیم به لیگ دسته اول به خاطر عدم شرکت در دو مسابقه پی در پی، اظهار کرد: ما روز شنبه با این باشگاه نامه نگاری کردیم که اگر قصد ندارید در دیدار مقابل گیتی پسند حاضر شوید، به صورت رسمی آنرا به ما اعلام کنید که متاسفانه از تیم کاشی نامه ای به دست ما نرسید.

وی افزود: بر همین اساس آرش جابری دبیر سازمان لیگ فوتسال به عنوان ناظر به اصفهان رفت تا مستقیم همه چیز را زیر نظر داشته باشد. البته ما داوران بازی کاشی با گیتی پسند را اصفهانی انتخاب کرده بودیم که در صورت عدم حضور کاشی، هزینه‌ کمتری داشته باشیم!

عضو کمیته فوتسال خاطرنشان کرد: تیم کاشی با عدم شرکت در دیدار مقابل گیتی پسند، خود به خود از مسابقات لیگ برتر کنار رفت و به لیگ دسته اول سقوط کرد. به این ترتیب فقط یک تیم دیگر در پایان فصل به لیگ دسته اول سقوط خواهد کرد.

درودیان در پایان درباره اینکه سرنوشت امتیازات پیش رو و قبلی دیدار تیم‌هایی که با کاشی بازی داشته و یا دارند، گفت: امتیازات نیم فصل اول که به جای خود برقرار است و این امتیازات بر نمی‌گردد. در نیم فصل دوم هم هر تیمی که با کاشی نیلو بازی داشته باشد، برنده است.

منبع:مهر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.