کد خبر : 49435
تاریخ انتشار : دوشنبه 11 آبان 1394 - 10:00
-

مظفر: ایران در جام جهانی در گروه سختی قرار دارد/از روند تیمم در لیگ راضی هستم

مظفر: ایران در جام جهانی در گروه سختی قرار دارد/از روند تیمم در لیگ راضی هستم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،شهرزاد مظفر درباره قرعه کشی ایران در مسابقات بانوان جهان گفت: در گروه سختی قرار گرفته‌ایم. البته کاستاریکا را قبلا شکست داده‌ایم، اما در آخرین بازی مقابل پرتغال ۳ بر یک و مقابل برزیل ۷ بر یک باختیم. برزیل همیشه عنوان قهرمانی را داشته و پرتغال هم دوم و یا

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،شهرزاد مظفر درباره قرعه کشی ایران در مسابقات بانوان جهان گفت: در گروه سختی قرار گرفته‌ایم. البته کاستاریکا را قبلا شکست داده‌ایم، اما در آخرین بازی مقابل پرتغال ۳ بر یک و مقابل برزیل ۷ بر یک باختیم. برزیل همیشه عنوان قهرمانی را داشته و پرتغال هم دوم و یا سوم بوده است، بنابراین احتمال صعود بسیار کم است.

وی افزود: اگر ایران به جای ژاپن در گروه دوم قرار می‌گرفت احتمال صعود وجود داشت. البته این نکته را بگویم که روسیه تیم متفاوتی را در مسابقات جهانی شرکت می‌دهد و ترکیبش با تیمی که برای دیدارهای دوستانه به ایران می‌فرست متفاوت است. آنها ۴-۳ مهره دارند که در دیدارهای دوستانه شرکت نمی‌دهند و بیشتر در تلاش هستند تا در بازی‌های تدارکاتی تیم‌شان را محک بزنند.

سرمربی سابق تیم ملی فوتسال بانوان در پاسخ به سوالی دیگر مبنی بر اینکه دیدارهای تدارکاتی ایران با روسیه را چطور دیدید، اظهار داشت: من این بازی را ندیدم و نمی‌دانم روسیه با چه ترکیبی در ایران حضور داشت، اما این پیروزی نتیجه خوبی بود و شاید اعتماد به نفس ملی‌پوشان را بالا ببرد.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.