کد خبر : 49504
تاریخ انتشار : دوشنبه 11 آبان 1394 - 13:06
دسته‌بندی نشده
-

موافقت باشگاه یاسین پیشرو با استعفای پاک

موافقت باشگاه یاسین پیشرو با استعفای پاک
باشگاه یاسین پیشرو قم با استعفای مهدی پاک سرپرست این تیم موافقت کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،باشگاه یاسین پیشرو قم با استعفای مهدی پاک سرپرست این تیم موافقت کرد.علی رحمانی مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی یاسین پیشرو با قبول استعفای مهدی پاک سرپرست تیم فوتسال این باشگاه، وی را به سمت مشاور خود منصوب کرد.
اوایل هفته جاری خبر استعفای مهدی پاک سرپرست تیم فوتسال یاسین پیشرو رسانه‌ای شد. پاک دلیل استعفای خود را مشغله کاری و تحصیلی عنوان کرد. وی به این خاطر که باشگاه یاسین پیشرو به استعفای وی پاسخ نداده بود روز یکشنبه در دیدار یاسین پیشرو و میثاق نیز روی نیمکت این تیم حضور داشت.
اما روز دوشنبه علی رحمانی مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی یاسین پیشرو به طور رسمی با درخواست استعفای مهدی پاک از سمت سرپرستی تیم فوتسال یاسین پیشرو قم موافقت و وی را به سمت مشاور خود منصوب کرد.
در نامه علی رحمانی به مهدی پاک آمده است:
باسمه تعالی
جناب آقای مهدی پاک
با سلام و احترام
ضمن قدردانی از فعالیت مستمر جنابعالی درسمت سرپرستی تیم فوتسال باشگاه یاسین پیشرو قم، نظر به اعلام کمبود زمان جنابعالی جهت همکاری تمام وقت با این تیم ، با استعفای شما ازاین سمت موافقت می گردد.
لازم به ذکراست که به منظور بهره مندی ازنظرات و دیدگاههای جنابعالی جهت ترویج فرهنگ و رشد و تعالی ورزش استان، شما را به سمت مشاور مدیرعامل باشگاه منصوب می کنم که انشاالله با نظرات کارشناسانه جنابعالی در تحقق اهداف باشگاه یاسین پیشرو موفق عمل کنیم . امید است که با استعانت از خداوند متعال در این حوزه نیز بتوانیم ازتوانمندی جنابعالی بهره مند گردیم.
برای شما در مسیر پیش رو آرزوی توفیق روز افزون و سربلندی دارم .
علی رحمانی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.