کد خبر : 49736
تاریخ انتشار : چهارشنبه 13 آبان 1394 - 9:25
-

کلاشی:هر تیمی آرامش بیشتری داشته باشد پیروز دربی خواهد شد

کلاشی:هر تیمی آرامش بیشتری داشته باشد پیروز دربی خواهد شد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، حبیب کلاشی سرپرست تیم دبیری تبریز در مورد شرایط تیم دبیری تبریز گفت: تیم فوتسال دبیری تبریز در مشهد برابر فردوسی این شهر به پنجمین برتری متوالی خود دست یافته و امیدواریم همین روند را در بازی‌های آینده خود ادامه دهیم. وی گفت: فردوسی مشهد در خانه خود بازی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، حبیب کلاشی سرپرست تیم دبیری تبریز در مورد شرایط تیم دبیری تبریز گفت: تیم فوتسال دبیری تبریز در مشهد برابر فردوسی این شهر به پنجمین برتری متوالی خود دست یافته و امیدواریم همین روند را در بازی‌های آینده خود ادامه دهیم.

وی گفت: فردوسی مشهد در خانه خود بازی می‌کرد و دوست نداشت که از این بازی بازنده خارج شود، اما بازیکنان تیم ما نیز برای کسب سه امتیاز بازی هم‌قسم شده و توانستند مزد تلاش خود را با پیروزی در این بازی بگیرند.

کلاشی افزود: جا دارد از جواد اصغری‌مقدم سرمربی تیم و همچنین حسین وطن‌پور و مجید زارعی مربیان تیم که در آماده‌سازی این تیم بسیار تلاش کردند، تشکر کنم و باید عنوان کنم با آمدن خسروی به تیم دبیری، کادر فنی این تیم قوی‌تر شده و روزهای بهتری پیش رو خواهیم داشت.

وی تاکید کرد: از بازیکنان تیم نیز ممنون هستم که در هفته‌های اخیر نتایج بسیار خوبی کسب کرده و باید عنوان کنم یکی از بهترین کادوهای تولدم را امسال گرفتم که پیروزی تیم دبیری در اصفهان برابر گیتی‌پسند بود.

وی در مورد دربی فوتسال تبریز گفت: دربی‌ها همیشه حساسیت خود را داشته‌اند، این در حالی است که این بازی نیز سه امتیاز داشته و هر تیمی که آرامش بیشتری داشته و بتواند از موقعیت‌های خود استفاده کند در این بازی به پیروزی خواهد رسید.

سرپرست تیم دبیری تصریح کرد: تیم مس از بازیکنان و کادر فنی خوبی بهره برده و از مدعیان امسال است، اما ما نیز تیم دبیری بوده و تلاش می‌کنیم در این بازی با دست پر از میدان خارج شویم.

کلاشی در بخش دیگری از سخنان خود با تمجید از نظم مسابقات امسال لیگ برتر فوتسال کشور گفت: جا دارد تشکر ویژه‌ای از آرش جابری کنم که ضمن رعایت قوانین مسابقات همکاری قانونمندی با تمام تیم‌های حاضر داشته و نظم این فصل مدیون دبیر کمیته فوتسال بوده و می‌تواند الگوی مناسبی برای سال‌های آتی باشد.

تیم فوتسال دبیری تبریز در هفته پانزدهم لیگ برتر فوتسال کشور در مشهد برابر تیم فردوسی مشهد به برتری دست یافته و با ۲۹ امتیاز به رده سوم جدول صعود کرد.

این تیم در هفته شانزدهم در سالن علوم پزشکی تبریز میزبان تیم مس سونگون است.

منبع:فارس

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... چهارشنبه , ۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۹:۳۱

مهندس عشق است

نام ... چهارشنبه , ۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۴

کلاشی = آرامش
پیوندتان مبازک