کد خبر : 50226
تاریخ انتشار : یکشنبه 17 آبان 1394 - 12:29
-

ترابیان:نتایج فوتسال ما را بیشتر امیدوار کرد/در دل آسیایی‌ها ترس انداختیم

ترابیان:نتایج فوتسال ما را بیشتر امیدوار کرد/در دل آسیایی‌ها ترس انداختیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،عباس ترابیان در خصوص عملکرد تیم ملی فوتسال ایران در مسابقات جایزه بزرگ برزیل و صعود  به فینال این مسابقات، اظهار کرد: نتایج تیم ملی تا الان خیلی خوب بوده است، ما امروز با برزیلی بازی می‌کنیم که حتی اگر نتوانیم آن را شکست دهیم، اهمیت زیادی ندارد. نکته مهم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،عباس ترابیان در خصوص عملکرد تیم ملی فوتسال ایران در مسابقات جایزه بزرگ برزیل و صعود  به فینال این مسابقات، اظهار کرد: نتایج تیم ملی تا الان خیلی خوب بوده است، ما امروز با برزیلی بازی می‌کنیم که حتی اگر نتوانیم آن را شکست دهیم، اهمیت زیادی ندارد. نکته مهم این است که تیم ملی بازی‌های خوبی ارائه بدهد و ‌ضعف‌هایش را در این مسابقات شناسایی کند.

به خاطر حشرات موذی هتل را عوض کردیم
وی در ادامه درباره درخواست اعضای تیم ملی برای تغییر هتل به خاطر شرایط نامناسب افزود: الان در برزیل فصل گرما و رطوبت است و به همین خاطر حشرات موذی زیاد شده‌اند. برای همین مسئولان تیم ملی درخواست کردند که هتل عوض شود که خوشبختانه با این درخواست موافقت شد. البته تیم‌های دیگری هم در این هتل اسکان داشتند ولی درخواست این بود که تیم ملی از این هتل برود.

به تیم ملی فوتسال بیشتر امیدوار شدیم
رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی با بیان اینکه مرتب با اعضای تیم ملی در برزیل در ارتباط بوده است، تصریح کرد: من از مالزی مدام با کادرفنی تماس داشتم و در جریان شرایط تیم بودم. خوشبختانه تیم ملی بازی‌های خیلی خوبی انجام داده و ما بیشتر امیدوار شدیم که در مسابقات جام ملت‌های آسیا که در ازبکستان برگزار می‌شود، بدرخشیم.

در دل مدیران آسیایی ترس انداختم!
تربیان با بیان اینکه در سمینار مدیران فوتسالی در مالزی با تعداد زیادی از مدیران و مربیان تیم‌های مختلف در ارتباط بوده، خاطرنشان کرد: من آنجا گریزی هم به نتایج تیم ملی می‌زدم و نتایج ایران در مسابقات جایزه بزرگ را بارها گوشزد می‌کردم و به این ترتیب هراسی در دلشان بیاندازم که ایران کاملا مسلح به جام ملت های آسیا می‌آید.

نتایج فوتبال ساحلی خوب نبوده است
وی در ادامه درباره عنوان سومی تیم ملی فوتبال ساحلی در مسابقات بین قاره‌ای و ارزیابی اش از عملکرد ایران خاطرنشان کرد: باید ببینیم در این مسابقات دنبال چه چیزی بوده‌ایم. از نظر نتیجه تیم ملی خوب نبوده است ولی از نظر شناسایی ضعف‌ها و محک تیم، به نظرم نکات مثبتی به دست آورده‌ایم.

باید ضعف‌های‌مان را شناسایی کنیم
رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی ادامه داد: باید دنبال این باشیم که ببینیم با مربی جدید تیم ملی توانسته‌ایم نقاط ضعف و کمبودهایمان را شناسایی کنیم تا در مسابقات آینده به مشکل نخوریم.

با مربیان فوتسال و فوتبال ساحلی جلسه می‌گذاریم
وی همچنین یادآور شد: قطعا بعد از بازگشت تیم ملی فوتسال و تیم ملی فوتبال ساحلی با مربیان آنها جلسه می‌گذاریم تا ارزیابی‌شان را از نتایج تیم به ما بدهند. اتفاقا صبح امروز علی کفاشیان با من تماس گرفت و در این باره صحبت‌هایی کردیم.

شرایط گواتمالا برای بانوان خوب نبود
ترابیان در پاسخ به سوالی مبنی بر لغو حضور بانوان در مسابقات جام جهانی گواتمالا و دستور رئیس جمهور برای حل مشکلات اعزام تصریح کرد: شرایطی که گواتمالا برای بانوان ایران گذاشته بود، چندان مناسب نبود زیرا ما قهرمان آسیا بودیم و بهتر بود با شرایط مناسب‌تری به گواتمالا می‌رفتیم، اما حالا که مسئولان امر علاقه‌مند هستند، امیدواریم که مشکل سفر تیم فوتسال زنان حل شود.

توضیح در مورد سمینار مالزی
وی همچنین درباره حضورش در سمینار مدیریت فوتسال آسیا در مالزی خاطرنشان کرد: سمینار ما در سه بخش مدیریت تیم، برگزاری کارگاه فوتسال و درس‌های بازاریابی بود که به عنوان تجربیات، داشته‌های خود را در اختیار شرکت‌کنندگان قرار دادم.

فقط ایران نیست که با صدا و سیما برای پخش فوتبال مشکل دارد
رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی در پایان گفت: نکته جالب اینکه این فقط ما نیستیم که با صدا و سیما برای پخش مسابقات فوتبال و گرفتن حق پخش مشکل داریم. بعضی از کشورها هستند که مشکلی مشابه با مشکل ایران را دارند که ما در این خصوص حسابی صحبت کردیم.

منبع:مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.