مدیر صداو سیما لابد دنبال منافع شخصیه
خوراکچی: شکست مقابل برزیل هم از ارزشهای بازیکنان کم نمیکند/صدا و سیما نسبت به فوتسال بی مهری می کند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،تیم فوتسال میثاق تهران در چارچوب آمادهسازی خود برای حضور مجدد در لیگ برتر روزهای شنبه و یکشنبه ۲۳ و ۲۴ آبانماه دیدارهای دوستانهای مقابل تیمهای لیگ دسته اولی برگزار خواهد کرد. طبق برنامه شاگردان خوراکچی روز شنبه مقابل نماینده قم قرار میگیرند و روز یکشنبه به مصاف شهرداری ساوه
به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،تیم فوتسال میثاق تهران در چارچوب آمادهسازی خود برای حضور مجدد در لیگ برتر روزهای شنبه و یکشنبه ۲۳ و ۲۴ آبانماه دیدارهای دوستانهای مقابل تیمهای لیگ دسته اولی برگزار خواهد کرد.
طبق برنامه شاگردان خوراکچی روز شنبه مقابل نماینده قم قرار میگیرند و روز یکشنبه به مصاف شهرداری ساوه خواهند رفت.
تمرینات میثاق تا روز سهشنبه در سالن و کار با وزنه خواهد بود و از روز چهارشنبه کار با توپ را در دستور کار خود قرار میدهند.
محمود خوراکچی، سرمربی تیم فوتبال میثاق ضمن تبریک برای حضور تیم ملی فوتسال ایران در دیدار فینال جام جایزه بزرگ برزیل اظهار داشت: اینکه تیم ملی با سرمربی ایرانی به فینال مسابقات گرندپریکس میرود نشان میدهد که بازیکنان به خوبی میتوانند با مربی ایرانی ارتباط برقرار کنند.
وی در مورد دیدار فینال مقابل برزیل گفت: خوشحالیم که در دیدار فینال به سد محکمی چون برزیل خوردیم زیرا میتوانیم خود را به خوبی محک بزنیم. در این دیدار نتیجه اهمیتی ندارد و اگر بازی را هم واگذار کنیم باز هم چیزی از ارزش های بازیکنان و کادرفنی تیم ملی کم نمیشود.هرچند ما از پیش باخته هم نیستیم و احتمال قهرمان شدن در این بازی ها را داریم.
وی همچنین با انتقاد از عملکرد صدا و سیما گفت: واقعا فوتسال در این راستا مظلوم واقع شده است.حضور در فینال مسابقات مهمی همچون گرندپریکس در کشور بزرگی مثل برزیل کار کوچکی نیست.صدا و سیما باید این بی مهری نسبت به فوتسال را کنار بگذارد و حداقل فینال این مسابقات را برای علاقه مندان به این رشته پرهیجان به نمایش می گذاشت.
برای پیوستن به کانال پایگاه خبری فوتسال در تلگرام، اینجاکلیک کنید
https://telegram.me/Fut5al
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
بازی شهرداری با میثاق ساوست یا تهران
واقعا که…بازی به این مهمی رو چرا نباید پخش میکردن:(
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳