کد خبر : 50224
تاریخ انتشار : یکشنبه 17 آبان 1394 - 11:39
-

فرشته کریمی: رییس جمهور نگاه ویژه‌ای به ورزش بانوان دارد/ خوشحالم به گواتمالا می‌رویم

فرشته کریمی: رییس جمهور نگاه ویژه‌ای به ورزش بانوان دارد/ خوشحالم به گواتمالا می‌رویم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،فرشته کریمی، بازیکن گلزن تیم فوتسال بانوان به خبرنگار ورزشی آنا گفت: «خوشحالم از اینکه رییس جمهور به ورزش بانوان نگاه ویژه ای دارند و برای اعزام ما به مسابقات جهانی گواتمالا دستور ویژه ای صادر کردند. البته مسئولان فدراسیون هم در این خصوص تمام تلاششان را کردند. امیدوارم با

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،فرشته کریمی، بازیکن گلزن تیم فوتسال بانوان به خبرنگار ورزشی آنا گفت: «خوشحالم از اینکه رییس جمهور به ورزش بانوان نگاه ویژه ای دارند و برای اعزام ما به مسابقات جهانی گواتمالا دستور ویژه ای صادر کردند. البته مسئولان فدراسیون هم در این خصوص تمام تلاششان را کردند. امیدوارم با حضور در این مسابقات نتیجه خوبی به دست بیاوریم تا از این طریق جواب لطف رئیس جمهور کشورمان را بدهیم.»

ملی پوش فوتسال بانوان گفت: «بعد از قهرمانی تیم ملی فوتسال بانوان در مسابقات آسیا حضور در جام جهانی گواتمالا فرصت ارزشمندی بود که با تیم های بزرگ و مطرح دنیا روبه‌رو شویم اما از همان ابتدا می دانستیم که به دلیل دوری راه و مشکلات ویزا، به این مسابقات اعزام نمی شویم اما خداروشکر با نگاه ویژه ای که رییس جمهور به ورزش بانوان دارند این مساله حل شد.»

کریمی درباره اینکه گفته می شود مسابقات گواتمالا اهمیت چندانی نداشته و زیر نظر فیفا برگزار نمی شود، گفت: «این مسابقات که تحت عنوان جام جهانی کوچک به صورت آزمایشی برگزار می شود در دو دوره قبلی در اسپانیا و پرتغال برگزار شد، اما از سال ۲۰۱۷ قرار است این مسابقات زیر نظر فیفا برود، به همین از اهمیت بالایی برخوردار است. متاسفانه تیم ملی تابه‌حال امکان حضور در این مسابقات را نداشته است و اگر این بار هم حضور پیدا نمی کرد ممکن بود در سال های بعد تیم ملی به این مسابقات دعوت نشود.»

وی در ادامه به حریفان ایران در این رقابت‌ها اشاره کرد و گفت: «در این بازی ها با تیم های قدرتمند برزیل و پرتغال همگروه هستیم. رقابت‌های جهانی این فرصت را در اختیار ما قرار می‌دهد تا با بهترین‌های دنیا بازی کنیم تا مشخص شود که عیار فوتسال ایران چقدر است.»

برای پیوستن به کانال پایگاه خبری فوتسال در تلگرام، اینجاکلیک کنید

https://telegram.me/Fut5al

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

سارا یکشنبه , ۱۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۸

دوست داشتم تک تکتون را بغل می کردم و از خوشحالی گریه می کردم شما باعث افتخار تمام مردم ایران هستید براتون آرزوی موفقیت می کنم
.دوستون دارررررررررررررررررررررم