کد خبر : 50217
تاریخ انتشار : یکشنبه 17 آبان 1394 - 11:28
-

نعمتی: جایگاهمان را در لیگ برتر تثبیت می کنیم

نعمتی: جایگاهمان را در لیگ برتر تثبیت می کنیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مصطفی نعمتی در ارتباط با پیروزی تیمش برابر نماینده تربت جام در یک بازی تدارکاتی افزود: وظیفه خود دانستیم که به عنوان یکی از دو نماینده لیگ برتری استان به تربت جام سفر کنیم و مقابل هواداران مشتاق این شهر به میدان برویم و خوشحالم که بازی خوبی از آب

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مصطفی نعمتی در ارتباط با پیروزی تیمش برابر نماینده تربت جام در یک بازی تدارکاتی افزود: وظیفه خود دانستیم که به عنوان یکی از دو نماینده لیگ برتری استان به تربت جام سفر کنیم و مقابل هواداران مشتاق این شهر به میدان برویم و خوشحالم که بازی خوبی از آب درآمد و تماشاگران راضی از سالن رفتند.
وی اظهار کرد: در این مسابقه بیشتر از بازیکنان جوان خود بهره بردیم و از عملکرد آن ها رضایت لازم را داریم.
نعمتی در باره وضعیت بازیکنان مصدوم تیمش نیز گفت: با اضافه شدن دکتر طوسی به تیم شرایط خیلی بهتر شده و امیدوارم بازیکنان مصدوم به بازی آینده برابر تیم حفاری اهواز برسند.
سرمربی تیم فوتسال اقتدار نوین فردوسی مشهد ادامه داد: هم اکنون در شرایط خوبی بسر می بریم و امیدوارم نتیجه قابل قبولی در شهر اهواز کسب کنیم.
وی با بیان اینکه نقاط ضعف خود را در بازی های گذشته به صورت دقیق بررسی کرده ایم خاطر نشان کرد: به نظرم در ادامه فصل می توانیم جایگاه بهتری را در لیگ برتر به دست آوریم.

برای پیوستن به کانال پایگاه خبری فوتسال در تلگرام، اینجاکلیک کنید

https://telegram.me/Fut5al

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.