کد خبر : 50504
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 آبان 1394 - 9:45
-

اصغری‌مقدم :امیدوارم در دربی تبریز دوستی‌ها و رفاقت‌ها نمود داشته باشد

اصغری‌مقدم :امیدوارم در دربی تبریز دوستی‌ها و رفاقت‌ها نمود داشته باشد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،جواد اصغری‌مقدم اظهار داشت: هدف‌گذاری این فصل تیم فوتسال دبیری تبریز قرار گرفتن در بالای جدول و در بین چهار تیم بود که خوشبختانه بازیکنان تیم با درخشش خود در هفته‌های اخیر تیم را تا رده سوم جدول بالا کشیدند. وی گفت: تیم فوتسال دبیری تبریز تیمی جوان و آینده‌دار

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،جواد اصغری‌مقدم اظهار داشت: هدف‌گذاری این فصل تیم فوتسال دبیری تبریز قرار گرفتن در بالای جدول و در بین چهار تیم بود که خوشبختانه بازیکنان تیم با درخشش خود در هفته‌های اخیر تیم را تا رده سوم جدول بالا کشیدند.

وی گفت: تیم فوتسال دبیری تبریز تیمی جوان و آینده‌دار است و هفته به هفته و بازی به بازی بهتر شده و به نتایج این تیم خوشبین هستم.

بازیکن مربی تیم فوتسال دبیری تبریز افزود: در پنج بازی اخیر خود به پیروزی رسیده و به تمام امتیازات بازی دست یافته‌ایم و این نتیجه تلاش و ممارست بازیکنان و مربیان تیم و حمایت مدیریت باشگاه بوده و امیدوارم همین روند را در هفته‌های آتی ادامه دهیم.

اصغری‌مقدم به جوان‌گرایی تیمش اشاره کرده و ابراز داشت: خودم از سوی باشگاه در مسابقات لیگ برتر امیدهای کشور حضور داشتم و بازیکنان تیم‌ها خصوصا امید دبیری تبریز را زیر نظر داشتم و بازیکنان خوبی از تیم امید در تیم بزرگسالان انتقال بافته و هر گاه فرصتی برای آنها در ترکیب تیم فراهم شده، نمایش امیدوار‌کننده‌ای را داشتند.

ملی‌پوش سابق فوتسال کشور در مورد بازیکن برزیلی گفت: از این بازیکن شناخت کامل داشته که نامش داگلاس و لقب‌‌اش پیکاپئو است و پستش عقب گیر بوده اما در تمامی پست‌ها از وی استفاده خواهیم کرد.

وی در مورد دربی این هفته فوتسال تبریز گفت: دربی‌ها حساسیت خود را داشته اما امیدوارم همانند بازی رفت دوستی‌ها و رفاقت‌ها بیشتر نمود داشته و تلاش می‌کنیم با کسب نتیجه خوب تماشاگران خود را خوشحال راهی خانه‌هایشان کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.