کد خبر : 50566
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 آبان 1394 - 15:22
-

خوراکچی:بهترین تیم تاریخ فوتسال ایران را در اختیار داریم/ خوشحالم ثابت شد تیم ملی مربی ایرانی می خواهد/برخی نظرات پای مطالب باعث رنجشم می شود

خوراکچی:بهترین تیم تاریخ فوتسال ایران را در اختیار داریم/ خوشحالم ثابت شد تیم ملی مربی ایرانی می خواهد/برخی نظرات پای مطالب باعث رنجشم می شود
محمود خوراکچی از مهمانان روز سوم غرفه پایگاه خبری فوتسال بود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمود خوراکچی سرمربی تیم میثاق تهران از مهمانان دیروز غرفه پایگاه خبری فوتسال در نمایشگاه مطبوعات بود.گزیده ای از صحبتهای خوراکچی را بخوانید:

*خوش شانسی اقای ناظم الشریعه است که ٢ بازی با روسیه ٢ بازی با ایتالیا و ۵ بازی در گرند پریکس در حالی که زمان را از دست داده بودیم به اندازه یکسال اردو ارزشمند بود.
* ۶ بازی با تیم های تاپ دنیا و ٣ تیم فوتسال بلد دیگر نشان داد که ایران دارای بازیکنان خوب و توامندی است و با یکی دو جلسه تمرین پیش از این بازی ها نتایج خوبی را کسب کردیم که نشان از پویایی لیگ ما می باشد.
*توامندی بازیکنان ایرانی و پویایی لیگ باعث شده کار آقای ناظم الشریعه راحت تر شود.
*هر مربی برای انتقال تفکرات خود نیاز به زمان دارد که بازیکنان ایرانی به بلوغ تاکتیکی رسیده اند.

photo_2015-11-09_22-49-14

*به نظر من در حال حاضر بهترین تیم تاریخ فوتسال ایران را در اختیار داریم.
*ایران دو دوره بهترین ها را در اختیار داشت که یکی مربوط به سال ٢٠٠٨ بود و یکی هم تیم امسال که هم از نظر تجربه و هم نیروی جوانی تیم خوبی است که امیدوارم تداوم داشته باشد.
*ناظم الشریعه در این ٩ بازی نمره قبولی گرفته است.
*همه ما ایراد داریم چه بازیکن چه مربی ولی باید ایرادات را نقد کرد نه اینکه تیغی کرد و در چشم مربی تیم ملی فرو کرد.باید دست به دست هم دهیم و مربی تیم ملی را کمک کنیم تا موفق شویم.
*خوشحالم بعد از چند سال بلندگو به دست گرفتن که تیم ملی ایران نیاز به مربی خارجی ندارد آقای ناظم الشریعه ثابت کرد بازیکنان ایرانی نیازمند مربی ایرانی هستند.تیم ملی ما در حال حاضر به لوزانو و … نیاز ندارد،مربی ایرانی بهتر است.
*اگر قرار است از مربی خارجی استفاده کنیم بهتر است در تیم های پایه این کار را انجام دهیم تا بتوانیم جوانان خوبی را برای اینده فوتسال پرورش دهیم.
*علاوه بر اینکه من به تیم های تهرانی تعصب دارم با توجه به اینکه ٢ سال طلایی را در میثاق سپری کردم هر موقع جلوی این تیم بازی داشتیم به احترام بازیکنان و تیم میثاق از روی نیمکت بلند نشدم.از اینکه به این تیم بازگشتم خوشحالم و جدایی ام از گیتی پسند غیر منتظره بود.چون مربی حرفه ای هستم چه در زمان بازی چه مربیگری با خودم عهد بستم که در کارم چرا نباشد و وقتی از این تیم جدا شدم چرایی نبود.مردم عزیز ایران و فوتسالی ها از این اتفاق متعجب شدند.با کمک همکارانم و بازیکنان تیم خوب و هماهنگی را آماده کرده بودیم که می توانست در نیم فصل دوم عملکرد بهتری داشته باشد و اشتباهات نیم فصل اول را به حداقل برساند.خوشحالم تیمی آماده و ساخته پرداخته را تحویل کادرفنی بعدی دادیم که امیدوارم امانت دار خوبی باشند و همانطور که مسئول تیم آقای عراقی زاده گفتند در نهایت این تیم قهرمان شود.با توجه به اتفاقاتی که در شروع لیگ داشتیم و امتیازاتی که تاسیسات از دست داد این مهم دور از دسترس نیست.
*روز اولی که من به میثاق آمدم با آقای خلیلی عهد کردم که اگر مشکل مالی نیست من به میثاق بیایم که ایشان هم محکم اعلام کردند که همه تیم ها مشکل مالی دارند ولی این مشکلات قابل حل است.

photo_2015-11-09_22-49-26

*من جایی را برای مربیگری انتخاب می کنم که حداقل توقعات بازیکنان که مطالبات مالی شان است پرداخت شود.اقای خلیلی و من کفش آهنی به پا کرده ایم و آستین ها را بالا زده ایم تا انشالله این مشکلات را حل کنیم.خوشحالم که تیم و بازیکنان میثاق مثال زدنی شده اند و وقتی اشخاصی همچون آقایان جنتی،طاهری … می خواهند مثالی بزنند از بازیکنان میثاق استفاده می کنند.
*مشکلات مالی در فوتسال ما تبدیل به اپیدمی شده که امیدوارم حل شود.فوتسال ما اگر پخش زنده داشته باشد دیگر نیازی به وزارت ورزش و فدراسیون نداریم.فوتسال به اندازه ای زیباست که اگر پخش زنده داشته باشیم مطمئنا اسپانسرهای زیادی خواهیم داشت.فوتسال جذابیت هایی دارد که در هیچ رشته ورزشی نداریم .فوتسال ورزش ثانیه هاست.
*در مورد تغییرات کم سرمربی در لیگ امسال باید بگویم مدیران ما به این بلوغ فکری رسیده اند و متوجه شده اند که تغییر نمی تواند کمکی به تیم بکند.جالب است که تنها مربی اخراجی در نیم فصل اول محمود خوراکچی از گیتی پسندی بود که هیچگاه دست به تغییر مربی نمی زد.سایر تیم ها معمولا تغییر و تحولات زیادی را در سال های اخیر داشتند.
*اگر مربیان ما از جایگاه خود اطمینان داشته باشند ریسک و کارهای بزرگی انجام می دهند ولی وقتی که این اطمینان را نداشته باشند دنبال نتیجه هستند.این ریسک ها که معمولا جواب می دهد و در نهایت به نفع فوتسال کشور می شود نیازمند حمایت مدیران از مربی تیم است.
*اگر مربی ارامش فکری داشته باشد می تواند با تمرکز بالا کارش را انجام دهد.فوتسال ورزشی شبیه شطرنج است همانطور که یه حرکت اشتباه در شطرنج باعث از دست دادن مهره می شود یک کوچینگ اشتباه از سوی مربی هم باعث از دست رفتن نتیجه خواهد شد.
*در بازی برابر یاسین پیشرو بخاطر دلایل خاصی که داشتیم بیش از ٢۴ دقیقه دست به پاورپلی زدیم و نتیجه ٢-٠ را مساوی کردیم و اگر روی جایگیری در صحنه کرنر اشتباه نمی کردیم بازنده این بازی نمی شدیم.همگان دیدند که توپ و زمین و موقعیت ها در اختیار ما بود.
*دست به این بازی ریسکی زدن بخاطر اعتماد متقابل مدیریت و کادرفنی و بازیکنان است.

*از زمان حضور آرش جابری بعنوان دبیر کمیته فوتسال هم برنامه ریزی خوب و اجرای درست قانون نیز به بهتر برگزار شدن لیگ کمک کرده که امیدوارم با دست به دست دادن همه عناصر شاهد پیشرفت فوتسال کشورمان باشیم.
*پایگاه خبری فوتسال باعث شده است که مربیان و مدیران احساس تنهایی نکنند و بدانند که جایی برای بیان و دیده شدن حرف هایشان وجود دارد.
*بنظر من این پایگاه خبری حتی به بازیکنان نیز برای پیشرفت کمک کرده چون بازیکن می داند که اکنون دیده می شود و مورد نقد قرار می گیرد که همین باعث پویایی لیگ و پیشرفت فوتسال شده است.
*چند نفر که تعدادشان از انگشتان یک دست کمتر است با کامنت هایی که می گذارند باعث رنجش می شوند.برای من کامنت ها خیلی مهم است و پیش از خواندن خود خبر ابتدا سراغ کامنت ها می روم.کسانی که حرف دارند بیایند و نقد فنی کنند،ما هم قبول می کنیم ولی استفاده از برخی الفاظ مانند سیاهکار بنظرم کار خوبی نیست.آیا کسی که صادقانه حرف می زند سیاهکار است؟

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 7 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۷
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... سه شنبه , ۱۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۷

خدایی اینقدر مصاحبه میکنی خسته نمیشی؟ ؟؟؟؟؟؟؟؟

رسول سه شنبه , ۱۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۸

بابا تو عجب فیلمی هستی یه روده صاف تو شکمت نیست .اینکه میگه تیم ملی بهترین بازیکنارو داره بخاطر اینکه میخوای ناظمو تحت فشار بزاری.و اینکه میگی تیم گیتی رو اماده کردی خیلی خنده داره. در ضمن عراقی زاده هیچ وقت نگفته تیم قهرمان میشه.ببین تو چکار کردی که با اینکه رضا لک قول قهرمانی نداده ولی حاضر نشدن باهات ادامه بدن.راستی بعد از دو سال طلایی با میثاق یه اشاره ای هم به سقوط با ساوه با اون همه بازیکن خوبه ایرانیو برزیلی بکن.

نام ... سه شنبه , ۱۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۱

سایت محترم فوتسال ایران چرا بعضی از نوشته هارو نمیذارید رفیقید با آقای خوراکچی.

نام ... سه شنبه , ۱۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۴

با معرفت ترین مربی ایران ،نه دنیا

ساوه سه شنبه , ۱۹ آبان ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۵

اقای خوراکچی مردم ساوه از شما دلخورن.با این همه بازیکن خوب نتونستید این تیمو تو لیگ نگه دارید چرا.شما از زمان شن سا با ساوه مشکل داشتید.

نام ... چهارشنبه , ۲۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۵

فقط رضا لک بابا چی بود دوران خوراکچی تیم دسته بازیکن بود شخص خاص ولی الان تمرینا شاداب و ۴ تا اول گیتی با زمان خوراکچی خیلی بهتره و تاثیر گذار تر خوراکچی ولی خدایی از ۳ نفر از بازیکن ها تو گیتی خیلی میترسیدیا به خاطر همین همون ساوه با میثاق بهترین گزینه است چون تیم های بزرگ مربی بزرگ میخواد با دل و جرات که شما. …… ?

علی رضا چهارشنبه , ۲۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۱

اقای خوراکچی اگه تیم اماده تحویل دادی چرا انداختنت بیرون مشکل داشتی که گذاشتنت کنار وگرنه که کدوم تیم مربی نیم فصل میزاره کنار تو نه تمرین بلد ی بدی نه کوچ کردنو تو لیاقتت همون میثاق با اون بازیکنای که تو کار مربی قبلی گذاشتن ولی برای تو دارن از جون مایه میزارن اون هم فقط به خاطر این بود که از ادمی مثل شما خط میگرفتن میثاق هر چی یاد گرفت انجام داد ه فقط به خاطر مربی قبلی هست اینو یادت باشه که تو فقط داری باند بازی میکنی وبازیکنای خودتو بیشتر بازی میدی تو توی تیم اماده کردن برای لیگ یک خوب بلدی اماده کنی هههههههههههه