کد خبر : 50549
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 آبان 1394 - 12:07
-

خوراکچی:صداو سیما دل فوتسالی ها را شکست/با عینک بدبینی از تیم ملی انتقاد نکنیم

خوراکچی:صداو سیما دل فوتسالی ها را شکست/با عینک بدبینی از تیم ملی انتقاد نکنیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمود خوراکچی درباره پخش نشدن فینال مسابقه‌های گرندپریکس در رسانه ملی، اظهار کرد: این که چرا صداوسیما فینال مسابقه‌های تیم ملی ایران و برزیل را پخش نمی‌کند سوال بسیاری از مردم ایران به ویژه علاقه‌مندان به فوتسال است. برایم واقعا جای سوال است که چرا با فوتسال این طور بی‌رحمانه

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمود خوراکچی درباره پخش نشدن فینال مسابقه‌های گرندپریکس در رسانه ملی، اظهار کرد: این که چرا صداوسیما فینال مسابقه‌های تیم ملی ایران و برزیل را پخش نمی‌کند سوال بسیاری از مردم ایران به ویژه علاقه‌مندان به فوتسال است. برایم واقعا جای سوال است که چرا با فوتسال این طور بی‌رحمانه برخورد می‌کنند. تیم ملی فوتسال ایران در تورنمنت بزرگی مثل گرندپریکس به فینال رفته است و با تیم قدرتمندی مثل برزیل که مهد فوتسال و فوتبال است رودررو شده ولی صداوسیما این رخداد ملی را پوشش نداد. وقتی صداوسیما مسابقه‌های تیم ملی فوتسال ایران به خصوص بازی فینال را پخش نکرد ما فوتسالی‌ها واقعا دل‌مان شکست و مطمئنا دل مردم ایران و فوتسال‌دوستان هم با این رفتار صداوسیما شکسته است.

مربی سابق تیم ملی فوتسال ایران در ادامه با ابراز تاسف از عملکرد رسانه‌ی ملی گفت: صداوسیما اصلا تلاش نکرد که بتواند این بازی را پخش کنند در صورتی که مسابقه‌های دیگر ورزش‌های خارجی را نشان می‌دهد. به نظر من فوتسال یکی از زیباترین رشته‌های ورزش است ولی متاسفانه صداوسیما مردم را از دیدن مسابقه‌های فوتسال آن هم در حد فینال ایران و برزیل محروم می‌کند. لحظه‌ای که اخبار ورزشی صحنه‌های گل را نشان داد ما در همان صحنه‌های کوتاه شور شوق فوتسال دوستان را دیدیم و لذت بردیم.

او در پاسخ به این سوال مبنی بر اینکه به نظرش آیا فدراسیون فوتبال و کمیته فوتسال در این مورد کوتاهی کرده‌اند یا نه، گفت: امکان دارد فدراسیون و کمیته فوتسال کمی کوتاهی کرده باشند ولی سوال من این است که وقتی صداوسیما مسابقه‌های اتومبیلرانی کشورهای خارجی را پخش می‌کنند آیا آن‌ها با صداوسیما هماهنگ می‌کنند تا این مسابقه‌ها را پخش کنند؟ بازی‌های خارجی دیگری مثل فوتبال، هندبال و دیگر رشته‌ها را که نشان می‌دهد آیا فدراسیون آن کشورها با صداوسیمای ایران هماهنگ کرده‌اند؟ البته دست‌شان درد نکند که این بازی‌های خارجی را نشان می‌دهند ولی باید به ورزش های ملی هم توجه داشته باشند.

مربی سابق تیم ملی فوتسال ایران اضافه کرد: صداوسیما که خود در مورد زمان بازی‌های خارجی تحقیق می‌کند و آن‌ها را به تصویر می‌کشد پس بازی‌های ملی را هم خود پوشش دهد. صداوسیما با پخش نکردن فینال بازی‌های گرندپریکس که در آن تیم ملی ایران در مقابل برزیل بازی می‌کرد به ملت ایران بی‌احترامی کرد.

خوراکچی با بیان اینکه همه ما ایرادهایی داریم، ادامه داد: من از همکارانم می‌خواهم که اگر قرار است از تیم ملی‌مان انتقاد کنیم انتقاد سازنده داشته باشیم و عینک بدبینی به چشمان‌مان نزنیم اگر هم انتقادی داریم به فکر برطرف کردن مشکلات در جلسات هم‌اندیشی باشیم صحبتی کنیم که به نفع تیم ملی و کادر فنی باشد.

او درباره نایب قهرمانی تیم ملی فوتسال نیز صحبت کرد و گفت: حالا که ما توانسته‌ایم نایب قهرمان این مسابقه‌ها شویم عده‌ای می‌گویند که تیم‌های حریف، ضعیف بوده‌اند. در صورتی که اصلا این طور نیست اگر ما توانستیم مقام دوم گرندپریکس را از آن خود کنیم به این علت است که تیم ما خیلی قدرتمند است. این قدرت بلامنازع فوتسالیست‌ها و کادر فنی تیم ملی فوتسال ایران است که با نتایجی پرگل مقابل تیم‌هایی مثل اروگوئه، پاراگوئه پیروز می‌شود. چه خوب است ارزش‌های کادر فنی و بازیکن‌های ما را با این صحبت‌ها کم نکنند. اگر می‌خواهیم انتقاد کنیم باید انتقادمان سازنده باشد. بیرون گود بنشینیم و بگوییم گرندپریکس از تورنمنت‌های ضعیف بوده است، تنها باعث می شود تا خستگی در جان بازیکنان و کادر فنی بماند.

خوراکچی با بیان اینکه کادر فنی ثابت کرد که فوتسال ایران نیاز به یک مربی ایرانی دارد گفت: بازی با برزیل نهمین بازی ناظم‌الشریعه بود و اعتقاد دارم که در فینال و در مقابل برزیل شخصیت تیمی تیم ملی کشورمان را نشان دادیم. بازی‌ای که ۴ بر یک عقب بودیم را ۴ بر ۳ کردیم و این در حالی است که این اتفاق می‌توانست برعکس هم رخ بدهد. یعنی اگر تیم ما شخصیت تیمی نداشت و اگر این تیم کادر فنی خوب و بازیکنان بزرگی را نداشت، امکان داشت که نتیجه‌ این دیدار ۴ بر یک، ۸ بر یک به سود برزیل شود.

او در پایان افزود: می‌خواهم از کادر فنی و بازیکن‌های تیم ملی فوتسال تشکر ویژه‌ای داشته باشم چون در این تورنمنت نشان دادند که شایسته بهترین‌ها هستند. این نایب قهرمانی نشان می‌دهد که ما لیگ پویایی داریم چون تیم ملی بدون تمرین در تورنمنت گرندپریکس می‌رود و بهترین نتیجه را می‌گیرد. این موضوع نشان می‌دهد بازیکن‌ها در تیم‌های باشگاهی خود به نحو احسن کار می‌کنند.

منبع:ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 6 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۶
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... سه شنبه , ۱۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۰

چقدر مصاحبه میکنی آه آه آه.

نام ... سه شنبه , ۱۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۹

سرافراز بجای عذرخواهی درباره برنامه فیتیله باید بدلیل عدم پخش فوتسال عذرخواهی کنه

اذربايجان چهارشنبه , ۲۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۴

ببین گنده تر از دهنت حرف نزن فوتسال در کنار اون توهین مهم نیست حیف که نمیتونم ببینمت وگرنه کاری میکردم فوتسال یادت بره..یاشاسین اذربایجان

سعید سه شنبه , ۱۹ آبان ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۹

واقعا صدا سیما با فوتسال مشکل داره با این همه هوادار و این رتبه و این بازیکنا هیچکسی به این رشته توجه نداره حتی همون شبکه ورزش دوچرخه سواری رو حاضره پخش کنه ولی شما ببین یک مسابقه فوتسال رو اونم خلاصه هر سال به سال میزاره ..

نام ... چهارشنبه , ۲۰ آبان ۱۳۹۴ - ۹:۵۵

یعنی واقعا شنا, دوچرخه سواری, تیراندازی و مسابقات موتور سواری و… خارجی. از فوتسال تیم ملی مهم تر است؟! هه چه سیاستی هست خدا میدونه….

ناشناس چهارشنبه , ۲۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۵

درسته واقعا