کد خبر : 50507
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 آبان 1394 - 9:41
-

دربی فوتسال آذربایجان از نگاه آمار

دربی فوتسال آذربایجان از نگاه آمار

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،دیدار پیش روی دو تیم فوتسال مس سونگون و دبیری تبریز در هفته شانزدهم لیگ برتر فوتسال در حالی عصر پنجشنبه برگزار خواهد شد که این دیدار چهارمین دربی تاریخ دو باشگاه محسوب می شود. دو تیم دبیری و مس در تاریخ رقابت های لیگ برتر فوتسال تاکنون و تا

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،دیدار پیش روی دو تیم فوتسال مس سونگون و دبیری تبریز در هفته شانزدهم لیگ برتر فوتسال در حالی عصر پنجشنبه برگزار خواهد شد که این دیدار چهارمین دربی تاریخ دو باشگاه محسوب می شود.

دو تیم دبیری و مس در تاریخ رقابت های لیگ برتر فوتسال تاکنون و تا پیش از بازی این هفته ، سه بار به مصاف هم رفته اند که در این سه دیدار ۲ بار مس برنده بوده و یک بار دبیری تبریز.
این دو تیم در فصل ۹۳ دو بار و در دور رفت لیگ امسال نیز یک بار برابر هم صف آرایی کرده اند که حاصل آن دو برد برای ارتش لاله ها و یک برد برای دبیری بوده است.
مس سونگون در نخستین دیدار تاریخ خود برابر دبیری و در دیدار رفت لیگ فصل قبل با نتیجه ۴ بر ۲ دبیری تبریز و مدافع عنوان قهرمانی لیگ ۹۲ را در سالن شهید پورشریفی شکست داد.
در دیدار برگشت دو تیم اما این تیم دبیری تبریز بود که با نتیجه مشابه ۴ بر ۲ مسی ها را برد و انتقام دیدار قبلی را گرفت.
دو تیم در فصل جاری و در دور رفت این دوره از رقابت ها نیز به مصاف هم رفتند که حاصل این دیدار مهیج ، ثبت دومین پیروزی مس در دربی با نتیجه ۳ بر یک بود.
در مجموع سه شهرآورد تاریخ دو باشگاه مس سونگون و دبیری تبریز ، ارتش لاله های نارنجی صاحب دو برد ، یک باخت ، ۹ گل زده ، ۷ گل خورده و ۶ امتیاز است و در طرف مقابل نیز دبیری تبریز با یک برد ، دو باخت ، ۷ گل زده ، ۹ گل خورده و ۳ امتیاز قرار دارد.
نکته قابل توجه این که فصل گذشته تیم فوتسال مس سونگون بالاتر از دبیری در مکان سوم جدول قرار گرفت و مدافع عنوان قهرمانی در رتبه نازل هشتمی ایستاد.
در فصل جاری نیز فعلا و تا پیش از برگزاری دیدارهای هفته شانزدهم ارتش لاله های نارنجی با سه امتیاز بیشتر بالاتر از دبیری در رتبه دوم قرار دارد.
نکته دیگر این که دربی چهارم فوتسال آذربایجان ، دومین دربی تاریخ دو باشگاه محسوب می شود که در آبان ماه برگزار می شود. نخستین بار دو تیم در دربی اول خود و در تاریخ اول آبان ماه ۹۳ برابر هم صف آرایی کردند که این بازی با نتیجه ۴ بر ۲ به نفع مسی ها خاتمه یافت.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.