کد خبر : 50692
تاریخ انتشار : پنجشنبه 21 آبان 1394 - 10:53
-

ماجرای بازیکنی که فوتسال را از تیم ملی شروع کرد!/ حاجی بنده: مرا میرشاد ماجدی به فوتسال آورد

ماجرای بازیکنی که فوتسال را از تیم ملی شروع کرد!/ حاجی بنده: مرا میرشاد ماجدی به فوتسال آورد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، مجید حاجی بنده ملی پوش میثاق با حضور در غرفه فوتسال در نمایشگاه مطبوعات ابتدا درباره ماجرای حضورش در فوتسال توضیح داد: مرا هادی کوهی یکی از مسئولان تربیت بدنی چهاردانگه به یکی از بازی های محلات چهاردانگه دعوت کرد. از شانس من میرشاد ماجدی مدیرفنی وقت تیم ملی امید

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، مجید حاجی بنده ملی پوش میثاق با حضور در غرفه فوتسال در نمایشگاه مطبوعات ابتدا درباره ماجرای حضورش در فوتسال توضیح داد: مرا هادی کوهی یکی از مسئولان تربیت بدنی چهاردانگه به یکی از بازی های محلات چهاردانگه دعوت کرد. از شانس من میرشاد ماجدی مدیرفنی وقت تیم ملی امید نیز برای دیدن بازی ها به ورزشگاه آمده بود. آقای ماجدی نیز از بازی من خوشش آمد و مرا در سال ۸۴ به اردوی تیم ملی دعوت کرد. در همین راستا می خواهم از ایشان و همچنین هادی کوهی و مجید صنعتی به صورت ویژه تشکر کنم.

حاجی بنده درباره حضور در گرندپریکس برزیل اظهار کرد: این مسابقات برای من بهترین تجربه بین المللی ام بود. خدا را شکر بازی های خوبی انجام دادیم و حریفان تدارکاتی قوی هم داشتیم. به خصوص بازی با کلمبیا که گربه سیاه ایران شده بود اما ما با آرامش و بدون اینکه در گل زدن عجله ای داشته باشیم، موفق شدیم کلمبیا را شکست دهیم. بازی با برزیل هم یکی از بهترین بازی های ایران در چند سال اخیر بود.

وی همچنین درمورد عملکردش در این مسابقات و اینکه آیا امید دارد بازهم به تیم ملی دعوت شود، گفت: خودم نسبت به بازی که به من رسید، از عملکردم راضی ام. برای دعوت شدن به جام ملت ها هم تمام سعی ام را می کنم این اتفاق بی افتد چرا که انگیزه بالایی دارم و می خواهم نظر کادرفنی را با بازی هایم در تیم میثاق جلب کنم.

حاجی بنده همچنین درباره وضعیت تیم میثاق تهران در لیگ برتر توضیح داد: اوضاع باشگاه اصلا خوب نیست. مدام از ابتدای فصل امروز و فردا می کنند. حتی بازیکنان جدید تیم از ما که قدیمی هستیم دریافتی بیشتری داشته اند. با این حال فکر می کنم اگر زودتر بتوانند پرداختی به بازیکنان داشته باشند می توانیم با انگیزه بیشتری بازی کنیم.

ملی پوش فوتسال در خصوص عملکرد پایگاه خبری در دو سال گذشته نیز افزود: به شخصه هر روز صبح، آن هم ناشتا اولین کاری که می کنم چک کردن صفحه پایگاه خبری فوتسال است. از هر نظر راضی ام چرا که تمام جوانب فوتسال در این سایت دیده می شود اما تنها به کامنت هایی که درباره بزرگان فوتسال ثبت می شود گاهی اوقات ناراحت کننده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

مطلع شنبه , ۲۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۹

آقای حاجی بنده کاش کمی هم انصاف داشتی و از جورانیرو هم یاد میکردی که باعث پیشرفت شما شد