به وحیدشمسایی تقدیم کن دیکه بدبخت
زارعی:نباید در خواب این شش پیروزی بمانیم/این برد را به فرزین دبیری تقدیم می کنیم

مجید زارعی مربی تیم دبیری تبریز در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران، گفت:شکر خدا بازیکنان با غیرت و مردانگی در زمین جنگیدند و اجازه ندادند که مس نمایش خوب همیشگی خود را به نمایش گذارد که همین باعث شد بتوانیم سه امتیاز این بازی مهم را که در شرایط جدول بازی را حساس تر می
مجید زارعی مربی تیم دبیری تبریز در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران، گفت:شکر خدا بازیکنان با غیرت و مردانگی در زمین جنگیدند و اجازه ندادند که مس نمایش خوب همیشگی خود را به نمایش گذارد که همین باعث شد بتوانیم سه امتیاز این بازی مهم را که در شرایط جدول بازی را حساس تر می کرد کسب کنیم.
زارعی در ادامه افزود: ما نباید در باد این شش پیروزی بخوابیم و مغرور شویم چون اگر می خواهیم در پایان لیگ در جایگاه مناسبی قرار بگیریم نیاز داریم ۱۱ فینال دیگر برگزار کنیم.ما بازی با مس را بردیم ولی مثل بازی های قبلی در به ثمر رساندن گل دقت کافی را نداشتیم که باید در روی این مسله کار کنیم.
وی در نهایت گفت:فرزین دبیری از جمله مدیران علاقمند و ورزشی است که همیشه در کنار تیم حضور دارد و برای تیم زحمات زیادی می کشد.کسب نتایج خوب کمترین تشکر می تواند در مقابل تلاش و زحمت های وی باشد بخاطر همین دوست دارم پیروزی در دربی را به خاطر کل کل دوستانه دو تیم جذابیت خاصی را دارد به ایشان تقدیم کنم.
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
هاهااا تو باز حرف زدی بچسب به فخیم الانم فرزین پس خدااا کو حاجی مجید
بابا تورودیگه کجای دلمون بزاریم به خدا ………اه
dash majid yeduneyi soltan
نظر بنده رو چرا پخش نکردین یا باب میل شما نبود
بهترینی حاج مجید.دشمنانت باز دارن دهن کجی میکنند.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 6 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۶