کد خبر : 50953
تاریخ انتشار : جمعه 22 آبان 1394 - 17:58
-

طاهری:تیم ملی به یکدلی و همبستگی رسیده است/فوتسال ایران می تواند جزو سه تیم اول دنیا باشد/در برزیل اهمیت کار پایگاه خبری را لمس کردیم

طاهری:تیم ملی به یکدلی و همبستگی رسیده است/فوتسال ایران می تواند جزو سه تیم اول دنیا باشد/در برزیل اهمیت کار پایگاه خبری را لمس کردیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمد طاهری بازیکن ملی پوش تیم منصوری قرچک از مهمانان غرفه فوتسال در نمایشگاه مطبوعات بود. گزیده ای از صحبتهای او را بخوانید: *در این دوره از بازی های گرندپریکس عملکرد خوبی داشتیم و خدا را شکر که توانستیم عنوان نایب قهرمانی را به دست آوریم. البته در بازی فینال

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمد طاهری بازیکن ملی پوش تیم منصوری قرچک از مهمانان غرفه فوتسال در نمایشگاه مطبوعات بود. گزیده ای از صحبتهای او را بخوانید:

*در این دوره از بازی های گرندپریکس عملکرد خوبی داشتیم و خدا را شکر که توانستیم عنوان نایب قهرمانی را به دست آوریم. البته در بازی فینال ما حتی می توانستیم برزیل را شکست دهیم تا قهرمان شویم اما با بدشانسی مواجه شدیم. در مجموع این دوره مسابقات بازی های مفیدی برای ما بود و خوشحالم که توانستیم دل مردم ایران را شاد کنیم.

*رقیبان ما در چند سال اخیر روند رو به رشد خوبی داشتند و با قدرت برای پیشرفت کار می کنند. این در حالی است که رقیبان سنتی ما مانند ژاپن و تایلند نیز خیلی روی این مسابقات کار کردند و همچنین ازبکستان نیز که میزبان این دوره از بازی هاست تیم خوبی دارد. این تیم ها حدود دو سال است که به طور کامل در اردو هستند تا برای این بازی ها آماده شوند. ما کار سختی را پیش رو داریم اما امیدوارم آن نتیجه ای که مردم از ما انتظار دارند را به دست بیاوریم و در این بازی ها قهرمان شویم.

*در حال حاضر ناظم الشریعه که از دلسوزان فوتسال ما در سال های اخیر بودند در تیم ملی حضور دارند. ایشان بازیکنان زیادی را به فوتسال ما معرفی کردند و در مجموع کادر فنی با تجربه و خوبی داریم که می توانیم با آنها به موفقیت دست پیدا کنیم.

*استارت کار با آقای ناظم الشریعه مقابل روسیه قرار گرفتیم و دو بازی خوب را مقابل این تیم انجام دادیم. همچنین پس از آن به ایتالیا رفتیم و دو بار نیز مسابقات خوبی را برابر این تیم انجام دادیم. ما با عملکردی که در بازی های گرندپری داشتیم نشان دادیم که روند مثبتی را در پیش داریم و امیدوارم که این روند را تا مسابقات جام ملت های آسیا و همچنین جام جهانی ادامه دهیم.

*امیدوارم در مسابقات جام جهانی که سال آینده نیز برگزار می شود بتوانیم با موفقیت در این دوره از بازی ها دل مردم شاد کنیم و فوتسال را به جایگاهی که واقعا استحقاقش را دارد برسانیم. ما به شدت کار می کنیم.

* تیم فوتسال ما در حال حاضر به یکدلی و همبستگی رسیده که این مسئله می تواند خیلی به ما کمک کند. همه کمک می کنند تا فوتسال ما به موفقیت برسد، فقط برای رسیدن به موفقیت ما نیاز به حمایت هایی داریم که امیدوارم این حمایت ها بیشتر شود و فوتسال بیشتر در دید قرار بگیرد تا بتوانیم در آینده حرف های زیادی برای گفتن داشته باشیم.

*کشاورز از با تجربه های فوتسال ایران است که زحمات زیادی نیز برای فوتسال ما کشیده است. حضور ایشان از نظر تجربی و فنی به شدت می تواند به ما کمک کند و بار فنی تیم را نیز بالا ببرد.

*امیدوارم هرکس به تیم ملی می تواند کمک کند به صحنه بیاید زیرا در حال حاضر نیاز به حمایت داریم تا بتوانیم تیم خوب و یکدستی را داشته باشیم و آینده خوبی را بسازیم. فوتسال ما پتانسیل بالایی دارد و حتی به اعتقاد من می تواند جزو سه تیم برتر دنیا قرار بگیرد. ما می توانیم در جام های جهانی فینالیست شویم اما این مسئله در شرایط رخ می دهد که نگاه ها به فوتسال بیشتر شود.

*شرایط منصوری بد نیست اما تا الان نتوانستیم نتایجی که استحقاقش را داشتیم به دست آوریم. ما ابتدا با بدشانسی مواجه شدیم و همچنین نگاهی حمایتی لازم نیز از تیممان وجود نداشته است اما ما تمام سعی و تلاشمان را به کار می گیریم تا نتایجی که در شأن ماست و مردم استحقاقش را دارند را به دست آوریم.

*من به خاطر مردم شهر قرچک و جو حاکم بر آن تیم به منصوری آمدم. من با منصوری قرارداد بستم و به کویت رفتم تا به صورت قرضی برای تیم القادسیه بازی کنم، اما در زمان بازگشتم برخی مشکلاتی به وجود آمد اما همین جو تیم و مردم قرچک برای من انگیزه هستند که من با قدرت به کارم در این باشگاه ادامه دهم.

*من به علت مصدومیت دو سال نتوانستم تمام قابلیتم را در فوتسال ارائه دهم اما به همین خاطر نیاز به فضایی داشتم که بتوانم در آن دوباره پیشرفت کنم. خوشحالم که به منصوری آمدم زیرا معتقدم که بهترین انتخاب را داشتم. من تا پایان فصل با منصوری قرارداد دارم و در این تیم خواهم ماند.

*فوتسال ایران به پایگاه خبری فوتسال نیاز داشت.ما در برزیل اهمیت کار شما را لمس کردیم چون به بهترین شکل ممکن بازی های ما را پوشش دادید و با پرداختن به ریزترین مسائل و انتشار عکس ها و فیلمها انگیزه ما را بالا بردید.خسته نباشید می گویم به شما.

*در ادامه اکبر طاهری پدر محمد طاهری در مورد پایگاه خبری گفت:ابتدا از سایت خوب شما تشکر می کنم.قبلا از طریق روزنامه اخبار را دنبال می کردم اما وقتی از تهران دور می شدم به روزنامه دسترسی نداشتم اما الان با یک کلیک تمام اخبار را دارم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.