کد خبر : 50958
تاریخ انتشار : جمعه 22 آبان 1394 - 18:04
-

غیاثی:چرا فقط بازی ما و تاسیسات به تعویق افتاد! / کاش داور از تهران نبود

غیاثی:چرا فقط بازی ما و تاسیسات به تعویق افتاد! / کاش داور از تهران نبود

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سید وحید غیاثی با اشاره به بازی فردا با تیم تاسیسات دریایی تهران اظهار کرد: خوشبختانه در هفته اخیر تمرینات خوب و منظمی برگزار کردیم و با آنالیزی که از تیم تاسیسات دریایی داشتیم با آمادگی کامل به مصاف این تیم می‌رویم. وی در خصوص غایبان تیم یاسین پیشرو در

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سید وحید غیاثی با اشاره به بازی فردا با تیم تاسیسات دریایی تهران اظهار کرد: خوشبختانه در هفته اخیر تمرینات خوب و منظمی برگزار کردیم و با آنالیزی که از تیم تاسیسات دریایی داشتیم با آمادگی کامل به مصاف این تیم می‌رویم.

وی در خصوص غایبان تیم یاسین پیشرو در هفته شانزدهم لیگ برتر عنوان کرد: بازیکن مصدومی نداریم اما متاسفانه مسلم اولادقباد را به دلیل سه اخطاره بودن در اختیار نخواهیم داشت.

مربی تیم فوتسال یاسین پیشرو قم تصریح کرد: پیروزی هفته گذشته مقابل تیم میثاق روحیه بازیکنان را بالا برد و هدفمان ادامه این موفقیت است، تیم یاسین پیشرو قدرت شکست هر تیمی در ایران را دارد و امیدواریم با ارائه یک بازی منطقی و خوب دست پر از تهران برگردیم.

غیاثی در خصوص تعویق بازی با تیم تاسیسات دریایی گفت: در حقیقت علت این موضوع را نمی‌دانیم، مگر تیم‌های دیگر که مسابقاتشان طبق برنامه روز پنج‌شنبه برگزار شد ملی‌پوش نداشتند؟ هنوز علت این تبعیض برای ما مبهم است چون بسیاری از تیم‌ها بازیکنانی در تیم ملی داشتند اما فقط دیدار ما و تاسیسات به روز شنبه موکول شد.

وی اضافه کرد: تمرینات تیم ما بر اساس بازی روز پنج‌شنبه انجام می‌شد اما تعویق دیدار با تیم تاسیسات دریایی برنامه‌ریزی ما را بر هم زد، متاسفانه اطلاع‌رسانی درستی هم برای برگزاری بازی در روز شنبه به ما اعلام نشد.

مربی تیم فوتسال یاسین پیشرو قم خاطرنشان کرد: متاسفانه تیم تاسیسات دریایی برای عرق‌گیری پیش از بازی به تیم ما سالن نداد و اعلام کردند در آن مکان مسابقات ورزشی برگزار می‌شود، ما به تمام تیم‌هایی که میزبانشان بودیم روز قبل از بازی سالن اختصاص دادیم اما حالا مسئولان تاسیسات دریایی این کار را برای ما انجام ندادند.

غیاثی با اعتراض به نحوه انتخاب داور دیدار با تاسیسات دریایی نیز گفت: مجموعه تیم یاسین پیشرو احترام زیادی برای داور این مسابقه قائل است، او یکی از بهترین و مطرح‌ترین داوران کشور است، ولی اگر مسئولان، داوری غیر از استان تهران برای این بازی انتخاب می‌کردند شک و شبهه‌ای برای ما و سایر تیم‌های مدعی قهرمانی ایجاد نمی‌شد.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... جمعه , ۲۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۸

خب مشخصه وقتی یه طرف دعوا تیمهای تاسیسات و دبیری باشن،رای یه طرفه صادر میشه.فعلا با حمایت کمیته فرتسال و حمایت داوران این دو تیم نتیجه میگیرن.

طرفدار گیتی جمعه , ۲۲ آبان ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۳

چون یه طرف نور چشمی فدراسیونه

فوتسال قم جمعه , ۲۲ آبان ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۷

ایشالا فردا میبریدشون