کد خبر : 51093
تاریخ انتشار : شنبه 23 آبان 1394 - 20:40
-

بنفیکا نیز به جمع ۴ تیم نهایی پیوست

بنفیکا نیز به جمع ۴ تیم نهایی پیوست

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، چهارمین شب (۱۳ اکتبر / ۲۲ آبان) از مرحله الیت جام باشگاه‌های اروپا ۱۶-۲۰۱۵ با برگزاری ۶ دیدار و صعود سومین تیم به مرحله نهایی به پایان رسید. اسپورت بنفیکا لیسبون شب گذشته به عنوان تیم نخست گروه D توانست به دور بعدی صعود کند. پیش از این تیم‌های پسکارا

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، چهارمین شب (۱۳ اکتبر / ۲۲ آبان) از مرحله الیت جام باشگاه‌های اروپا ۱۶-۲۰۱۵ با برگزاری ۶ دیدار و صعود سومین تیم به مرحله نهایی به پایان رسید. اسپورت بنفیکا لیسبون شب گذشته به عنوان تیم نخست گروه D توانست به دور بعدی صعود کند. پیش از این تیم‌های پسکارا ایتالیا و گازپروم روسیه توانسته بودند به دور بعدی صعود کنند. نتایج کامل شب چهارم را در ادامه مشاهده بفرمایید.

گروه A (میزبان: پابلون خورخه گارباخوسا، تورخون د آردوز):

رده تیم ها بازی برد مساوی باخت زده خورده تفاضل امتیاز
۱ اینترموویستار ۲ ۲ ۰ ۰ ۱۸ ۲ ۱۶ ۶
۲ لیدا ۲ ۲ ۰ ۰ ۱۱ ۴ ۷ ۶
۳ کرملین بیستر یونایتد ۲ ۰ ۰ ۲ ۴ ۱۴ -۱۰ ۰
۴ دوبووچ ۲ ۰ ۰ ۲ ۲ ۱۵ -۱۳ ۰

در نخستین دیدار شب گذشته، دوبووچ در حالی که نیمه اول را با پیروزی ۲ بر ۰ به رختکن رفته بود، با نتیجه ۷ بر ۲ بازی را به حریف بلاروسی خود واگذار کرد. با این نتیجه لیدا برای صعود از این گروه همچنان شانس دارد. در این دیدار دمیتری ایوانوف (۲ گل)، میکائیل گوروشکو، آندری گولوویوف، آرتم رز، دمیتری گونچاروف و اوروش کروفلیچ (گل‌بخودی) برای لیدا گل‌زنی کردند. گل‌های دوبووچ نیز توسط اوروش کروفلیچ و آلش وربل به ثمر رسید.

در دیگر دیدار این گروه، اینترموویستار در یک بازی یک‌طرفه دیگر، ۱۰ بر ۲ کرملین بیستر فرانسه را در هم کوبید تا شب تلخ فرانسوی‌ها کامل شود. کاردینال (۳ گل)، بورخا (۲ گل)، داریان، ریکاردینهو، پولا، هامبرتو و کوستاس وانوو گل‌زنان موویستار در این دیدار بودند. شیمل ویتا و دیوید روندون نیز برای نماینده فرانسه گل‌زنی کردند.

سرنوشت تیم صعود کننده این گروه در دیدار روز آخر مابین اینترموویستار و لیدا مشخص خواهد شد. هر دو تیم شانس صعود به دور نهایی را دارا می‌باشند.

* دوبووچ اسلونی۲  – لیدا بلاروس ۷

* اینتر موویستار اسپانیا ۱۰ – کرملین بیستر یونایتد فرانسه ۲

 

گروه C (میزبان: ماگواشی هال، گیور):

ردهتیمبازیبردتساویباختزدهخوردهتفاضلامتیاز
۱تیم فوتسال غیرت آلماتی قزاقستان۱۴۱۳۰۱۶۸۲۷۴۱۳۹
۲تیم فوتسال گازپروم-اوگرا یوگورسک روسیه۹۹۰۰۵۷۱۰۴۷۲۷
۳تیم فوتسال ارا-پک خرودیم جمهوری چک۱۲۶۱۵۳۵۲۴۱۱۱۹
۴تیم فوتسال گیوری ای‌تی‌او مجارستان۱۲۶۱۵۴۶۳۶۱۰۱۹

در نخستین دیدار این گروه، گازپروم موفق شد نماینده جمهوری چک را ۶ بر ۰ در هم بکوبد. گازپروم پیش از این توانسته بود از این گروه به دور بعدی صعود کند. ادر لیما (۳ گل)، روبینهو (۲ گل) و ایوان سیگنف گل‌زنان گازپروم در این دیدار بودند.

خیرات آلماتی که با شکست روز نخست خود مقابل گازپروم عملا از دور مسابقات حذف شده بود، در آخرین مسابقه اروپایی این فصلش توانست گیوری را ۵ بر ۴ شکست دهد. آلکساندر مورائس، ایگور، جه، هیگوئتا و دیوانی گل‌زنان خیرات آلماتی در این دیدار بودند. گل‌های میزبان نیز توسط توماس دراهووسکی، زولتان دروت، میشائیل سیدلر و آلکس به ثمر رسید.

* گازپروم-اوگرا یوگورسک روسیه ۶ – خرودیم جمهوری چک صفر

* خیرات آلماتی قزاقستان ۵ – گیوری ای‌تی‌او مجارستان ۴

 

گروه D (میزبان: زیمنی اشتادویم، براتیسلاوا):

رده تیم ها بازی برد مساوی باخت زده خورده تفاضل امتیاز
۱ بنفیکا ۳ ۲ ۰ ۱ ۹ ۵ ۴ ۶
۲ لوکوموتیو خارکیف ۳ ۲ ۰ ۱ ۸ ۳ ۵ ۶
۳ اسلو – ماتیک براتیسلاو ۳ ۱ ۱ ۱ ۷ ۸ ۴
۴ اکونوماک کراگویواتس ۳ ۰ ۱ ۲ ۳ ۱۱ ۱

در حساس‌ترین دیدار شب گذشته، بنفیکا لیسبون موفق شد ۲ بر صفر لوکوموتیو اوکراین را شکست دهد تا با ۶ امتیاز و با قانون بازی رو در رو به عنوان تیم نخست به دور نهایی صعود کند. این چهارمین صعود بنفیکا به چمع چهار تیم نهایی اروپا است. ویلهلم و فابیو سسیلو گل‌زنان بنفیکا در این دیدار بودند.

در دیگر دیدار این گروه دو تیم اکونوماک کراگویواتس و اسلو ماتیک براتیسلاوا به تساوی ۲ بر ۲ رضایت دادند. میلوس استویکوویچ و الکساندر پاولویچ برای اکونوماک و دوشان رافای و الکساندر پاولویچ (گل‌بخودی) برای اسلو ماتیک گل‌زنان این دیدار بودند.

* بنفیکا پرتغال ۲ – لوکوموتیو خارکیف اوکراین صفر

* اکونوماک کراگویواتس صربستان ۲ – اسلو ماتیک براتیسلاوا اسلواکی ۲

 

برنامه روز پنجم شنبه (۱۴ اکتبر / ۲۳ آبان):

گروه B:

* هلی-خویک بلژیک – ژلژارچ اسکوپیه مقدونیه

* تولپار قراغندی قزاقستان – پسکارا ایتالیا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.