کد خبر : 51052
تاریخ انتشار : شنبه 23 آبان 1394 - 12:09
-

سال آینده شیراز در لیگ‌برتر فوتسال خواهد بود/ می‌خواستیم امتیاز خودمان را از اصفهان پس بگیریم

سال آینده شیراز در لیگ‌برتر فوتسال خواهد بود/ می‌خواستیم امتیاز خودمان را از اصفهان پس بگیریم

رئیس هیات فوتبال استان فارس در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران با بیان مطلب فوق اظهار داشت: به واقع که جای شیراز در لیگ‌برتر فوتسال خالی است و ابتدای لیگ امسال نیز قصد داشتیم تا با خرید امتیاز وارد این عرصه شویم که هر دو مورد اقدام ما با مشکل مواجه شد. وی افزود:

رئیس هیات فوتبال استان فارس در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران با بیان مطلب فوق اظهار داشت: به واقع که جای شیراز در لیگ‌برتر فوتسال خالی است و ابتدای لیگ امسال نیز قصد داشتیم تا با خرید امتیاز وارد این عرصه شویم که هر دو مورد اقدام ما با مشکل مواجه شد.

وی افزود: با توجه به اینکه در زمان صدرا، امتیاز لیگ برتری خود را به اصفهان داده بودیم به دنبال خرید امتیاز کاشی نیلو بودیم تا امتیازمان را به نوعی بازگردانیم اما دوستان اصفهانی علیرغم تمام هماهنگی‌ها همکاری لازم را نداشتند. برای خرید میثاق هم حتی به تهران آمدیم اما آنجا هم تعلل مسئولان این باشگاه باعث شد تا قید خرید تیم را در فاصله یک هفته به شروع لیگ‌برتر بزنیم.

فرزاد هنرپیشه با ابراز خرسندی از اینکه سرمربیگری تیم‌ملی اکنون بر عهده یک شیرازی است، تاکید کرد: نگاه ما ملی است اما به خود می‌بالیم که یکی از مربیان بااخلاق استان ما نیز سکاندار تیم ملی است هر چند که آقای هاشم‌زاده هم نماینده شایسته‌ای از فارس در تیم‌ملی ایران هستند. این را به فال نیک گرفته و سعی خواهیم کرد تا دوباره فوتسال فارس را تکان دهیم.

اولین رئیس فوتسالی تاریخ ریاست هیات‌های فوتبال در کشور در خاتمه به بازی‌های تیم‌ملی در گرندپری اشاره کرده و گفت: با فوتسالی که تیم‌ملی ایران مقابل کلمبیا، برزیل و … از خود به نمایش گذاشت، مطمئنا خواهیم توانست جام قهرمانی را از ژاپن پس گرفته و با قدرت به سراغ جام‌جهانی۲۰۱۶ کلمبیا برویم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... یکشنبه , ۲۴ آبان ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۱

آقای هنرپیشه عزیز شما هم اگر غیر از مسئولان تیمهای مورد نظر و اهالی فوتسال دم یکی دو نفر را در استانداری شیراز و اصفهان میدیدی و علاوه بر پول مثلا قول مربی شدن در لیگ برتر میدادی کار انتقال تیم حل شده بود شما باید این را از همان باشگاه الگو در فوتسال یاد میگرفتید