کد خبر : 51110
تاریخ انتشار : شنبه 23 آبان 1394 - 22:44
-

ماتیاس از دنیای حرفه‌ای خداحافظی کرد

ماتیاس از دنیای حرفه‌ای خداحافظی کرد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، ماتیاس رائول لوکوایکس ملقب به ماتیاس ستاره سابق تیم ملی آرژانتین و باشگاه اینترمویستار اسپانیا بطور رسمی از دنیای حرفه‌ای فوتسال خداحافظی کرد. ماتیاس متولد ۲۰ نوامبر ۱۹۸۵ (۲۹ آبان ۱۳۶۴) در بوینس‌آیرس آرژانیتن است. وی فوتسال حرفه‌ای را از باشگاه ریورپلاته آرژانتین آغاز کرد. پس از آن با

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، ماتیاس رائول لوکوایکس ملقب به ماتیاس ستاره سابق تیم ملی آرژانتین و باشگاه اینترمویستار اسپانیا بطور رسمی از دنیای حرفه‌ای فوتسال خداحافظی کرد. ماتیاس متولد ۲۰ نوامبر ۱۹۸۵ (۲۹ آبان ۱۳۶۴) در بوینس‌آیرس آرژانیتن است. وی فوتسال حرفه‌ای را از باشگاه ریورپلاته آرژانتین آغاز کرد. پس از آن با سگوویا اسپانیا آمد و ۴ سال در آن باشگاه توپ زد. ماتیاس از سال ۲۰۱۱ به اینترموویستار پیوست. ماتیاس در طی دیدار تیم ملی آرژانتین با استرالیا در جام‌جهانی ۲۰۱۲ تایلند از ناحیه پا دچار شکستگی شد شدت آسیب دیدگی وی به حدی بود که پس از ۳ سال به تازگی تنها می‌تواند به کمک عصا راه برود.

ماتیاس در دو دوره جام‌جهانی جمعا ۱۰ بازی و ۴ گل زده دارد. این فلنگ راست پای آرژانتینی، یک نایب قهرمانی پان آمریکن در سال ۲۰۰۷ و یک قهرمانی سوپرکاپ اسپانیا به همراه اینترموویستار در سال ۲۰۱۱ را  در کارنامه خود دارد.

Matias

Matias (3)Matias (2)Matias (4)

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.