کد خبر : 51085
تاریخ انتشار : شنبه 23 آبان 1394 - 18:32
-

ناظم الشریعه:سالهای قبل هم تیم های اروپایی در گرند پریکس نبودند/ قولی برای قهرمانی در آسیا ندادیم/بازیکن تیم ملی باید شخصیت بالایی داشته باشد

ناظم الشریعه:سالهای قبل هم تیم های اروپایی در گرند پریکس نبودند/ قولی برای قهرمانی در آسیا ندادیم/بازیکن تیم ملی باید شخصیت بالایی داشته باشد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،تازه ترین گفت و گوی محمد ناظم الشریعه را در زیر می خوانید: * از عملکرد تیم ملی در گرندپریکس راضی هستید؟ تیم ما خیلی عالی کار کرد و عملکرد بچه های ما بازتاب خیلی خوبی داشت. در کل حضور در این مسابقات برای ما که می خواهیم در جام

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،تازه ترین گفت و گوی محمد ناظم الشریعه را در زیر می خوانید:

* از عملکرد تیم ملی در گرندپریکس راضی هستید؟

تیم ما خیلی عالی کار کرد و عملکرد بچه های ما بازتاب خیلی خوبی داشت. در کل حضور در این مسابقات برای ما که می خواهیم در جام ملت های آسیا شرکت کنیم و تمرین آنچنانی نداریم خیلی خوب بود و بچه ها عالی کار کردند.

* سطح مسابقات این دوره چطور بود؟

تیم های آمریکای جنوبی و آمریکای لاتین همه خوب بودند و تنها تیم هایی که بی تجربه بودند زامبیا و آنگولا بودند که همان زامبیا هم یک بازی اش را برد. کلمبیا هم تیم خوبی بود و در این مسابقات سوم شد و خوب کار کرد. پاراگوئه هم خیلی خوب کار کرد. کلمبیا و پاراگوئه تدافعی کار می کنند و مثل تایلند در ضد حملات خیلی سریع عمل می کنند.

* عده ای معتقدند چون هیچ تیم اروپایی در این دوره شرکت نکرده سطح مسابقات چندان بالا نبوده است. در این رابطه چه نظری دارید؟

من که سالهای گذشته نبودم اما سال قبل هم تیم های بزرگ اروپایی در این مسابقات نبودند. برای ما مهم این بود که با برزیل بازی کنیم. اروگوئه هم خیلی خوب بود. کلمبیا و پاراگوئه هم در چند سال گذشته گربه سیاه ایران بودند و بچه های ما مقابل این ۲ تیم استرس داشتند اما با تمرکز خوب نشان دادند که مرد روزهای سخت هستند.

*با توجه به شرایط تیم ملی به قهرمانی در جام ملت های آسیا چقدر امیدوار هستید؟

خودتان هم می دانید که جام ملت های آسیا با مسابقات تدارکاتی تفاوت زیادی دارد اما روند تیم ما رو به رشد است و همدلی بسیار خوبی در تیم ما ایجاد شده است. بچه ها از نظر روحی و روانی بهتر شده اند ضمن اینکه در لیگ هم خیلی خوب کار می کنند و همه این مسائل ما را به آینده امیدوار می کند. ما از اول هم هیچ قولی برای قهرمانی در آسیا ندادیم اما از ایران کسی جز قهرمانی توقعی ندارد. تیم ما از لحاظ شخصیتی دارد شکل می گیرد و شرایط رفته رفته مساعد می شود.

*بازیکنی مثل مصطفی نظری که دعوت شما را قبول نکرد، شانسی برای دعوت مجدد به تیم ملی دارد؟

نظری با من تماس گرفت و گفت که مشکل دارم و از نظر روحی هم وضعیت خوبی ندارم. ما کار خودمان را می‌کنیم و سعی می‌کنیم آماده ها را دعوت کنیم. الان ۲ تا گلر خیلی خوب در اردوی تیم ملی داریم و کسانی به اردو دعوت می شوند که مثل محمد کشاورز هم فنی خوب باشند و هم از نظر تاکتیکی به کار تیم ملی بخورند و هم از لحاظ روحی آماده باشند و شخصیت بالایی داشته باشند چون شخصیت تیم ملی برای ما خیلی مهم است. ما ششم جهان بودیم و الان در رنکینگ پنجم هستیم و حرف برای گفتن داریم.

منبع:ایلنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.