کد خبر : 51089
تاریخ انتشار : یکشنبه 24 آبان 1394 - 9:22
دسته‌بندی نشده
-

ابطحی: روزی ۸ الی ۱۰ ساعت کار می کنیم/ ساری بهترین تماشاگران ایران را دارد/ تا کنون تسویه حسابی برای قطع همکاری صورت نگرفته است/ باید کار تربیتی کرد تا خروجی فرهنگی داشته باشد!

ابطحی: روزی ۸ الی ۱۰ ساعت کار می کنیم/ ساری بهترین تماشاگران ایران را دارد/ تا کنون تسویه حسابی برای قطع همکاری صورت نگرفته است/ باید کار تربیتی کرد تا خروجی فرهنگی داشته باشد!
سرمربی شهروند ساری از شرایط ادامه یا قطع همکاری اش با این باشگاه توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سیدمهدی ابطحی درخصوص حضورش در سالن هندبال برای تماشای دیدار تاسیسات و یاسین پیشرو و نیز شرایط همکاری اش با شهروند ساری اظهار کرد: پس از بازی مقابل مقاومت به بازیکنان استراحت دادیم و بنده برای انجام کارهای شخصی در تهران ماندم. بازی تاسیسات و یاسین نیز چون از دیدارهای جذاب این هفته بود، ترجیح دادم از نزدیک این دیدار را نظاره گر باشم. مسئله خاصی وجود ندارد و من کار خودم را انجام می دهم و روزی ۸ الی ۱۰ ساعت کار می کنیم و در هرصورت تیم شهروند تیمی بسیار جوان است و یکی از عوامل عدم نتیجه گیری مان نیز همین جوان بودن تیم می باشد. تماشاگران ساری خیلی بالاتر از تیم هستند و فشار زیادی به آنها وارد می شود. برای دیدن بازی های شهروند تماشاگران زیادی در سالن حاضر می شوند و از سنین مختلفی به سالن می آیند و به شخصه از حضورشان لذت می برم. تحت هر شرایط چه مارا تایید کنند و چه تایید نکنند، از سرمایه های فوتسال هستند.

ابطحی درمورد دیدگاهش نسبت به اعتراض یاسین پیشرو به قضاوت عرض پیما و اینکه این داور قاضی بسیاری از دیدارهای تاسیسات بوده است، گفت: بنده این دیدار را نگاه کردم و از نظر من با اینکه مربی هستم، در مجموع داور اشتباه کرد. در کل طبق دیدگاه بنده داور در دو صحنه به ضرر یاسین پیشرو سوت زد.

وی پیرامون جو ساری و شعارهایی که علیه وی سر داده شد، اذعان نمود: ساری طرفداران فوق العاده ای دارد و باید این سرمایه را حفظ کنیم. به هر حال بنده حتی اگر سرمربی تیم دیگری باشم، دوست دارم تماشاگر در سالن بوده و رابطه خوبی وجود داشته باشد. در حال حاضر بهترین تماشاگران ایران را ساری دارد. تماشاگران ساری نیز متفاوت از سایر تیم ها هستند. ما پس از شعارها بررسی و تحلیل کردیم و همانطور که ما کارهای فنی را پیش می بریم، می بایست تماشاگران را نیز توجیه کنند. به هر حال وقتی شرایط تیم همانند هواداران نیست و پتانسیل هواداران بالاتر از بازیکنان است، این مسائل پیش می آید.

سیدمهدی ابطحی در خصوص اینکه آیا از داخل تیم خط داده شد تا علیه وی شعار داده شود تا منتج به قطع همکاری دو طرف شود یا خیر، اظهار کرد: به شخصه هنوز به این مسئله یقین پیدا نکردم ولی ما کسانی را در داخل تیم داشتیم که به بنده کمک می کردند یا کسانی که در ساری از دوستان من بودند، آنها گفتند چنین قضیه هایی وجود دارد و با چشمان خودمان دیدیم فلان شخص از تیم تان به فلان شخص اشاره کرد و آنها نیز شروع به سر دادن شعارها کردند ولی بنده هنوز به این مسئله یقین پیدا نکردم و نمی توان با قاطعیت حرف زد.

وی ادامه داد: یک اتفاق بدی در ساری افتاده که باید اول با مسئولان ساری صحبت کنم زیرا این اتفاق خیلی بد است. ابتدا باید با مسئولان آنجا صحبت کنم اما اگر نتوانم حل کنم، آنموقع مسائل را بازگو می کنم تا چنین اتفاقاتی رخ ندهد. یکی از کارهایی که از ورزش باید نتیجه بگیریم، اینست که کار تربیتی بکنیم تا خروجی فرهنگی داشته باشد ولی اگر خود تیم ها کارهایی بکنند که ضد آن باشد، آنوقت چه انتظاری می توان داشت که خروجی مناسب و درستی داشته باشیم.

ابطحی با خودداری از عنوان این مسائل اضافه کرد: اجازه دهید ابتدا با مسئولان صحبت بکنم و ببینم این قضیه به چه صورتی است و پس از آن مطالب را خواهم گفت.

مربی کارکشته فوتسال درمورد صحبت های مسئولان شهروند با چند گزینه برای هدایت این تیم و اینکه آیا با وی تسویه حساب شده است یا نه، تصریح کرد: در حال حاضر که چنین اتفاقی نیفتاده است و مسئولان نیز اگر تصمیمی گرفته اند، بنده اطلاعی ندارم. پس از بازی هفته دهم مقابل یاسین پیشرو بنده اعلام کردم می توانید مربی دلخواه خود را بیاورید و از آنها خواسته بودم اجازه دهند از ساری بروم اما با آن موافقت نکردند و از من خواستند بمانم. بنده به آنها گفتم اگر بمانم با توجه به جوانی تیم و مصدومیت بازیکنان شرایط سخت می شود و کارمان دشوار است و از طرفی پول آنچنانی نیز نداریم که بتوانیم بازیکن اثرگذار جذب کنیم. بعنوان مثال فرش آرا بازیکن برزیلی جذب کرده و دبیری هم بازیکنی خارجی جذب نموده است زیرا توانایی پرداخت پول را داشتند. روی همین اساس من از آنها خواستم همکاری بکنند و تماشاگران را متقاعد و تفهیم کنند تا مشکلی پیش نیاید. تا کنون نیز تسویه حسابی برای قطع همکاری صورت نگرفته است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

محسن یکشنبه , ۲۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۵

سید شما اسطوره و یکی از پایه های فوتسال هستید و ما این را خوب میدانیم که اونی که رفتنی هست نجاریان و دارو دسته دروغگوشون هست که اونم به زمان خودش همین پایگاه خبری که از افراد خود نجاریان هستن اعلام میکنن… بگو سید جان تمام واقعیتهایی که در ساری برایت به وجود آوردن تمام دروغها و تمام خیانتهایی که نجاریان و یارانش در ساری دارند انجام میدهند…

نام ... یکشنبه , ۲۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۲

محسنواصلا تابلو نیست تو کی هستی. خیالت راحت هیچکی نشناختت پسر