کد خبر : 51230
تاریخ انتشار : یکشنبه 24 آبان 1394 - 10:22
-

ترابیان:لوزانو به ایران نمی‌آید/ فیلم حریفان تیم ملی را به صانعی دادم

ترابیان:لوزانو به ایران نمی‌آید/ فیلم حریفان تیم ملی را به صانعی دادم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،عباس ترابیان درباره ارزیابی‌اش از شرایط تیم ملی فوتسال در آستانه مسابقات جام ملتهای آسیا گفت: نتایج گرندپریکس برزیل و بازی با تیم‌های آمریکای لاتین ما را نسبت به گذشته خیلی امیدوارتر کرده است. تیم ملی شرایط بسیار خوبی دارد و امیدوارم این انگیزه و تلاش تا جام ملتها ادامه

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،عباس ترابیان درباره ارزیابی‌اش از شرایط تیم ملی فوتسال در آستانه مسابقات جام ملتهای آسیا گفت: نتایج گرندپریکس برزیل و بازی با تیم‌های آمریکای لاتین ما را نسبت به گذشته خیلی امیدوارتر کرده است. تیم ملی شرایط بسیار خوبی دارد و امیدوارم این انگیزه و تلاش تا جام ملتها ادامه داشته باشد.

وی افزود: احتمالا بعد از پایان مسابقات فوتسال جام جهانی زنان در گواتمالا، جلسه‌ای را برای ارزیابی سه تیم ملی فوتسال مردان، فوتبال ساحلی و فوتسال زنان برگزار کنیم. این احتمال هم هست که زودتر و در بخش‌های جداگانه این تیم‌ها را ارزیابی کنیم و با سرمربیان و مسئولان فنی این تیم‌ها جلسه بگذاریم.

رئیس کمیته فنی فوتسال خاطرنشان کرد: من با اعضای کادر فنی تیم ملی فوتسال در ارتباط هستم. حتی فیلم دیدارهای نیمه نهایی، رده بندی و فینال مسابقات فوتسال جنوب شرق آسیا را که با خودم از تایلند آورده بودم، به علی صانعی مدیرفنی تیم ملی تحویل دادم تا در صورت همگروهی با یکی از تیم‌های شرق آسیا، شناخت خوبی از آنها داشته باشند.

ترابیان همچنین درباره برگزار دوره حرفه‌ای فوتسال از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا، گفت: روزهای دوم تا چهارم آذرماه در هتل المپیک این دوره برگزار می‌شود. بر خلاف آنچه که قبلا اعلام شده بود، خاویر لوزانو سرمربی پیشین تیم ملی اسپانیا به ایران نمی‌آید. مدرسان این دوره خسوس کالویرا از اسپانیا، ماهاجان از هندوستان و الکساندر کوچتکوف از روسیه خواهند بود. علی تارقلی زاده رئیس دپارتمان فوتسال AFC هم به ایران می‌آید.

وی ادامه داد: روز اول این دوره به هیات‌های فوتبال و کمیته فوتسال تعلق دارد. روزهای دوم و سوم هم متعلق به باشگاه‌ها، سرمربیان و مدیران است که باید در آن حضور داشته باشند. هدف برگزاری این دوره این است که ابعاد مختلف فوتسال در ایران به عنوان یک کشور پیشرو در این رشته بررسی و توانبخشی شود و سپس شاخص‌های پیشرفت برای کشورهای دیگر استفاده شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.