کد خبر : 51228
تاریخ انتشار : یکشنبه 24 آبان 1394 - 10:33
-

شمسایی در حضور عمویش همه کار کرد!

شمسایی در حضور عمویش همه کار کرد!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم های تاسیسات دریایی تهران و یاسین پیشرو قم دیروز در آخرین بازی از هفته شانزدهم لیگ به مصاف هم رفتند و در پایان یاران شمسایی با نتیجه ۷ بر ۵ به برتری رسیدند.   حواشی دیدار تیم‌های تاسیسات دریایی تهران و یاسین پیشروی قم در ذیل آمده است؛

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم های تاسیسات دریایی تهران و یاسین پیشرو قم دیروز در آخرین بازی از هفته شانزدهم لیگ به مصاف هم رفتند و در پایان یاران شمسایی با نتیجه ۷ بر ۵ به برتری رسیدند.

 

حواشی دیدار تیم‌های تاسیسات دریایی تهران و یاسین پیشروی قم در ذیل آمده است؛

*هر دو تیم از اواسط نیمه دوم ۵ خطائه شدند و ۱۰ دقیقه پایانی در اوج هیجان برگزار شد.

* وحید شمسایی با توجه به خستگی بازیکنان از برزیل برگشته خود سعی کرد تا کمتر از بازیکنان از سفر برگشته بازی بگیرد اما حساسیت بازی در نیمه دوم عملا این تفکر را از تاسیسات دریایی دور کرد.

* مرتضی  شمسایی(عموی وحید و مشاور دکتر منوچهری) که بسیار کم در ورزشگاهها حاضر می شود این بازی را از نزدیک تماشا کرد. در کنار او مدیرعامل باشگاه تاسیسات، سید مهدی ابطحی، رحمانی مدیرعامل یاسین پیشرو و … از جایگاه ویژه نظاره گر بازی بودند.

* تاسیسات دریایی برای کنترل بازیکنان تکنیکی قم در این بازی بیش از ۳۵دقیقه پرس از داخل زمین حریف را در دستور کار قرار داد ضمن اینکه برای کنترل جریان بازی و حتی رسیدن به گل نیز در لحظاتی دست به سیستم ۵نفره زد که محمد کشاورز به عنوان بازیکن پاورپلی چهره ستاره تهرانی‌ها بود.

* مجید رئیسی که در لیست امروز تاسیساتی‌ها نبود با لباس ورزشی متفاوت در کنار زمین نظاره‌گر بازی همبازیانش بود و در پایان بازی نیز به آنها خسته نباشید گفت.

* اعتراض مهدی غیاثی سرمربی قمی‌ها به وحید عرض‌پیما که در چند صحنه اشتباهات عجیبی به ضرر قمی‌ها انجام داد باعث شد تا داور بازی با یک تذکر در نهایت بازی را قطع کرده و وی را به روی سکوها بفرستد.

* محمود خوراکچی سرمربی میثاق تهران به همراه تعداد زیادی از بازیکنانش و همچنین علی رعدی و علی خسروی از دیگر میهمانان حاضر در سالن برگزاری مسابقه بودند که از میان تماشاگران به تماشای بازی پرداختند.

* پس از مدتها با چسب دایره میانه زمین مشخص شده بود تا محوطه فنی وسط زمین تاسیساتی‌ها پس از دو سال شکل نزدیک به استانداردی به خود بگیرد.

*قدرت بهادری ستاره این روزهای تیم‌ملی فوتسال ایران و بازیکن تاسیسات دریایی تهران این بازی را به دلیل سه کارته بودن حضور نداشت. به گفته مسئولان تاسیسات وی برای دیدار با خانواده‌اش از شمسایی مرخصی گرفته و به مشهد رفته بود.

*سرمربی – بازیکن- کاپیتان تاسیسات در این بازی کار نکرده‌ای باقی نگذاشت؛ شمسایی در روزی که با توپ ربایی عالی از وزیرزاده پاس گل داد و گلزنی هم کرد، پنالتی هم از دست داد، با خطای هند پنالتی به حریف داد، گل به خودی زد، توپ در آخرین نقطه لو داد و …

* حمید مشیری تدارکات تیم تاسیسات دریایی تهران که دومین جلسه محرومیت خود از همراهی تاسیسات را می‌گذراند از روی سکوها به تشویق تیم خود و بعضا اعتراض به داور مشغول بود که شور و هیجان او سکوها را متوجه خود کرده بود.

*علی رحمانی در پایان بازی به رختکن تیمش رفته و دقایقی با بازیکنانش صحبت کرد. مدیرعامل یاسین پیشرو در رختکن سعی داشت به بازیکنانش روحیه بدهد. همچنین دکتر منوچهری مدیرعامل شرکت تاسیسات دریایی به همراه مرتضی شمسایی(مشاور مدیرعامل) در پایان بازی به رختکن تیم رفته و به بازیکنان و کادرفنی خسته نباشید گفتند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... یکشنبه , ۲۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۴

این اقای عرض پیما رو باید محروم کنن.وضع داوریهاش بسیار مشکوکه.کمیته داوران باید روی داوریهای ایشون حساسیت بیشتری به خرج بده.مطمئنا به سر نخ هایی هم میرسن.

نام ... یکشنبه , ۲۴ آبان ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۱

همشون ادم وحید شمسایی هستن!!

ناشناس دوشنبه , ۲۵ آبان ۱۳۹۴ - ۹:۳۲

سلطان فوتسال جهان داش وحیدشمسایی…همیشه قهرمانی برازندته….

مشهدی دوشنبه , ۲۵ آبان ۱۳۹۴ - ۹:۳۴

فقط داش قدرت ارپی چی ………….علی ابراهیمی ……………