کد خبر : 51153
تاریخ انتشار : یکشنبه 24 آبان 1394 - 9:29
-

شمسایی: مدعیان کنار گوش ما رژه می‌روند/ گل به‌خودی زدم تا نامم سر زبان‌ها بیفتد!

شمسایی: مدعیان کنار گوش ما رژه می‌روند/ گل به‌خودی زدم تا نامم سر زبان‌ها بیفتد!
سرمربی - بازیکن تیم فوتسال تأسیسات دریایی معتقد است که تیمش برای قهرمان شدن در لیگ برتر فوتسال کار سختی دارد، چون تیم‌های مدعی به تأسیسات نزدیک هستند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،وحید شمسایی در خصوص پیروزی تیمش مقابل یاسین پیشروی قم گفت: به این برد احتیاج داشتیم. در دو بازی ابتدایی نیم فصل دوم فقط یک امتیاز گرفته بودیم که اصلاً خوب نبود. تیم‌های بزرگ که بازیکنان بزرگ در اختیار دارند، سخت است که از بحران خارج شوند، اما ما این کار را کردیم.

وی درباره اینکه اگر تأسیسات برنده نمی‌شد تیم دبیری هم ۳۳ امتیازی شده بود و صدر جدول به خطر می‌افتاد، اظهار داشت: با اگر نمی‌توان زندگی کرد. هفته پیش به منصوری باختیم، آن هم در شرایطی که ۷۰ درصد بازی دست ما بود. اگر نمی‌باختیم، وضع‌مان اکنون بهتر از این بود.

سرمربی – بازیکن تیم فوتسال تأسیسات دریایی افزود: می‌دانیم تیم‌هایی مانند دبیری تبریز، مس سونگون، گیتی‌پسند اصفهان، ملی حفاری اهواز کنار گوش ما رژه می‌روند و اگر تعلل کنیم، کارمان خیلی سخت خواهد شد. من در دو سال گذشته سه قهرمانی آوردم، در حالی که توقعی از من نبوده، اما حالا توقع از تأسیسات دریایی زیاد است.

شمسایی که در بازی مقابل یاسین پیشرو یک بار به اشتباه دروازه تیم خودش را باز کرد، درباره این گل به خودی گفت: می‌خواستم با گل به خودی کاری کنم که اسمم سر زبان‌ها بیفتد و همه من را بشناسند!

وی درباره اظهارات خوراکچی که گفته بود محرومیتش مقابل تأسیسات دریایی به ضرر تیم‌های صدر جدول است، اظهار داشت: در مورد صحبت‌های خوراکچی حرفی نمی‌زنم. پنجشنبه بازی سختی مقابل میثاق داریم، چون آنها تیمی هستند که از دروازه تا جلوی زمین بازیکنان خوبی دارند و با هم هماهنگ هستند.

منبع:تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

علی رضا یکشنبه , ۲۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۵

البته اینم بگو اینها که نیم میثاق همه با هم هماهنگ هستند کار مربی قبلی بوده نه خوراکچی از موقعی که خوراکچی اومده هیچ کاری نکرده ببینید از نیم فصل چند امتیاز جمع کرده فقط زبون داره هی منم منم میکنه

نام ... یکشنبه , ۲۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۹

ادم یه قهرمانی بیاره ولی سالم و پاک باشه.با این وضع داوریها در این چند سال اخیر قهرمان شدن شما افتخار که نداره هیچ خجالت هم داره.