کد خبر : 51317
تاریخ انتشار : دوشنبه 25 آبان 1394 - 18:11
-

صعود قهرمان اسپانیا به دور نهایی

صعود قهرمان اسپانیا به دور نهایی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، ششمین و آخرین شب از مرحله الیت جام باشگاه‌های اروپا ۱۶-۲۰۱۵ با برگزاری ۲ دیدار باقی مانده از گروه A و صعود اینترموویستار اسپانیا به جمع چهار تیم مرحله نهایی به پایان رسید. اینتر موویستار آخرین تیمی بود که به دور نهایی صعود کرد. پیش از این صعود تیم‌های

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، ششمین و آخرین شب از مرحله الیت جام باشگاه‌های اروپا ۱۶-۲۰۱۵ با برگزاری ۲ دیدار باقی مانده از گروه A و صعود اینترموویستار اسپانیا به جمع چهار تیم مرحله نهایی به پایان رسید. اینتر موویستار آخرین تیمی بود که به دور نهایی صعود کرد. پیش از این صعود تیم‌های پسکارا ایتالیا، بنفیکا لیسبون پرتغال و گازپروم-اوگرا یوگورسک روسیه به دور نهایی مسجل شده بود.

گروه A (میزبان: پابلون خورخه گارباخوسا، تورخون د آردوز):

ردهتیمبازیبردتساویباختزدهخوردهتفاضلامتیاز
۱تیم فوتسال اینترموویستار اسپانیا۶۴۵۶۳۵۳۲۳۱۰۸۲۱۵۱۷۱
۲تیم فوتسال لیدسلماش لیدا بلاروس۹۶۰۳۲۵۱۶۹۱۸
۳تیم فوتسال دوبووچ اسلوونی۶۳۰۳۱۷۲۶۹
۴تیم فوتسال کرملن-بیستر یونایتد فرانسه۹۳۰۶۱۸۳۹-۲۱۹

در اولین دیدار شب گذشته دوبووچ اسلوونی موفق شد ۲ بر ۱ کرملین فرانسه را مغلوب کند. کرملین که در دورهای مقدماتی و اصلی تنها یک شکست داشت در این مرحله با سه شکست متوالی از دور بازی‌ها حذف شد. آلش وربل و ویسک متجاز برای دوبووچ و محمد عبدصمد (از روی نقطه پنالتی) برای نماینده فرانسه گل‌زنی کردند.

در حساس‌ترین دیدار دیشب که تکلیف تیم صعود کننده از این گروه را مشخص می‌کرد. اینتر موویستار موفق شد حریف بلاروسی خود را ۴ بر ۲ با شکست بدرقه کند تا به عنوان تیم اول گروه برای هفتمین بار طمع صعود به جمع چهار تیم نهایی را بچشد. کاردینال (از روی نقطه پنالتی)، اورتیز، ریکاردینهو و خسوس هررو گل‌زنان موویستار در این دیدار بودند. هر دو گل لبدا نیز توسط دمیتری گونچاروف به ثمر رساند.

* کرملین بیستر یونایتد فرانسه یک – دوبووچ اسلونی ۲

* لیدا بلاروس ۲ – اینتر موویستار اسپانیا ۴

دور نهایی مسابقات از ۲۱ تا ۲۴ آپریل ۲۰۱۶ (۲ تا ۵ اردیبهشت ۱۳۹۵) برگزار خواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.