کد خبر : 51397
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 آبان 1394 - 17:30
-

افتخاری:ملی پوشان توانایی شکست پرافتخارترین تیم جهان را هم دارند/فوتسال در ایران علاقه مندان میلیونی دارد

افتخاری:ملی پوشان توانایی شکست پرافتخارترین تیم جهان را هم دارند/فوتسال در ایران علاقه مندان میلیونی دارد
سیدرضا افتخاری گفت:خوشبختانه بازیکنان تیم ملی فوتسال به این باور رسیده اند که مقابل تیم های بزرگ می توانند بدون استرس بازی خودشان را به نمایش بگذارند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، سیدرضا افتخاری گفت:خوشبختانه بازیکنان تیم ملی فوتسال به این باور رسیده اند که مقابل تیم های بزرگ می توانند بدون استرس بازی خودشان را به نمایش بگذارند. در واقع بازی پایانی مقابل برزیل کاملا این موضوع را ثابت کرد که ملی پوشان کشورمان در سطحی قرار دارند که حتی توانایی شکست پرافتخارترین تیم ملی فوتسال جهان را هم دارد.
وی ادامه داد: البته معتقدم برنامه مناسب و اصولی که توانستیم علیرغم زمان کم اجرا کنیم، باعث عملکرد درخشان تیم ملی فوتسال کشورمان در رقابتهای جام جهانی کوچک برزیل شد تا علاوه بر اینکه انتقام شکست دو سال قبل خود مقابل کلمبیا را بگیریم، در دیدار فینال مقابل برزیل هم در صورتی که داور مسابقه خطای دروازبان برزیل و اخراج وی را اعلام می کرد، می توانستیم در این دیدار هم پیروز شویم.
رییس کمیته فوتسال افزود: بدون شک اگر صدا و سیما حداقل دیدار فینال را بطور مستقیم پخش می کرد مردم فوتبال دوست کشور عزیزمان از دیدن این بازی جذاب و نفس گیر لذت می بردند. اینکه فوتسال در کشورمان علاقمندان میلیونی دارد یک واقعیت است و بخصوص که تیم ملی فوتسال کشورمان یکی از قدرتهای برتر جهان است. به همین دلیل حق مردم است که بازیهای تیم ملی کشورشان را دنبال کنند و نباید این حق نادیده گرفته شود و در همین راستا از مسئولان صدا و سیما درخواست دارم که توجه بیشتری به فوتسال کشورمان داشته باشند.
افتخاری درباره شرایط تیم ملی بیان کرد: کادرفنی تعامل خوبی با بازیکنان دارد که این موضوع در تیم ملی یک فاکتور تعیین کننده محسوب می شود و بدون شک اتحاد و همدلی بین کادرفنی و بازیکنان عامل موفقیت در آینده خواهد بود. بار دیگر تاکید می کنم که این تیم نیاز به حمایت همه جانبه دارد و در حال حاضر که پتانسیل قرار گرفتن در جمع چهار تیم برتر جهان را داریم، نباید این فرصت را از دست بدهیم.
وی در پایان گفت: از همه مدیران ، مربیان و سرپرستان باشگاه ها تقاضا دارم حمایت خود از تیم ملی کشورمان را ادامه دهند چراکه تیم ملی متعلق به همه است و وظیفه داریم در راستای موفقیت این تیم هر کمکی که می توانیم انجام دهیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... سه شنبه , ۲۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۶

داداش تا شما تکونی به خودت ندی فوتسال پخش نمیشه
وقت کردی و فرصت داشتی و زحمت نبود پیگیر پخش هم باشی شرمندمون کردی

امید سه شنبه , ۲۶ آبان ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۶

توروخداب فکرپخش بازیهای تیم ملی باش اقای افتخاری …..