کد خبر : 51375
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 آبان 1394 - 8:54
-

به دعوت نعمتی به تمرینات فردوسی سر زدم/ برای میزبانی از دستیار کویتی‌ام به مشهد رفته بودم

به دعوت نعمتی به تمرینات فردوسی سر زدم/ برای میزبانی از دستیار کویتی‌ام به مشهد رفته بودم
سرمربی سابق تیم‌ملی ایران در خصوص حضورش در تمرینات فردوسی مشهد گفت: برای پذیرایی از یک میهمان کویتی به مشهد رفته بودم که با دعوت نعمتی به تمرینات فردوسی هم سر زدم.

حسین شمس در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران در خصوص خبری مبنی بر همکاری‌اش با باشگاه فردوسی مشهد اظهار داشت: با توجه به اینکه به عنوان مشاور رئیس فدراسیون و مدیرفنی تیم‌ملی ناشنوایان مشغول آماده‌سازی این تیم برای جام‌جهانی تایلند هستیم به شدت درگیرم و نمی‌توانم در جایی مشغول شوم.

وی هر گونه قرارداد مشاوره‌ای یا مربیگری با فردوسی را به شدت تکذیب کرده و گفت: با توجه به اینکه عیسی المنایی دستیارم در سالهای حضورم در کویت خبر داده بود که برای زیارت حضرت رضا (ع) به مشهد می‌آید، خودم را برای میزبانی از ایشان و خانواده‌اش که شیعه هستند به مشهد رساندم که دعوت آقای نعمتی برای حضور در تمرین فردوسی را نیز قبول کردم. امیدوارم این تیم هم بتواند در ادامه موفق باشد.

مدیرفنی تیم‌ملی ناشنوایان در خاتمه از روند آماده سازی این تیم ابراز خرسندی کرده و گفت: با زحمات کادر فنی و خصوصا آقای رضا یوسفی، تیم ناشنوایان شرایط خوبی را طی می‌کند و انشاالله روز پنجشنبه عازم جام‌جهانی خواهیم بود تا از اعتبار فوتسال ایران دفاع کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.