کد خبر : 51411
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 آبان 1394 - 21:25
-

چک آذرخشی ها پاس نشد/ بازیکنان همچنان در انتظار دریافت مطالبات

چک آذرخشی ها پاس نشد/ بازیکنان همچنان در انتظار دریافت مطالبات

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سرپرست تیم فوتسال آذرخش بندرعباس گفت: چک دریافت ۷۰ درصدی مطالبات بازیکنان و کادرفنی که به تاریخ روز گذشته( ۲۵ آبان) نوشته شده بود پاس نشد. موسی زاهدی افزود: پس از این اتفاق مدیر عامل باشگاه در وعده ای جدید و البته برای هفتمین بار از ابتدای فصل قول

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سرپرست تیم فوتسال آذرخش بندرعباس گفت: چک دریافت ۷۰ درصدی مطالبات بازیکنان و کادرفنی که به تاریخ روز گذشته( ۲۵ آبان) نوشته شده بود پاس نشد.
موسی زاهدی افزود: پس از این اتفاق مدیر عامل باشگاه در وعده ای جدید و البته برای هفتمین بار از ابتدای فصل قول داده که این چک فردا( ۲۷ آبان) پاس خواهد شد و بازیکنان و کادر فنی تیم مطالبات خود را دریافت خواهند کرد.

تیم فوتسال آذرخش بندرعباس از ابتدای فصل بامشکلات مالی زیادی دست و پنجه نرم می کند و بازیکنان و کادرفنی این تیم تاکنون هیچ پولی دریافت نکرده اند.

گفتنی است ۲بار استعفای عباس روز پیکر سرمربی تیم و اعتصاب ۱۵ روزه بازیکنان از پیامدهای مشکلات مالی باشگاه آذرخش از ابتدای فصل تاکنون بوده است.

تیم فوتسال آذرخش بندرعباس اکنون با کسب ١٧ امتیاز در مکان دهم جدول رده بندی لیگ برتر فوتسال باشگاههای کشور قرار دارد.

جوان از بندرعباس،  سرپرست تیم فوتسال آذرخش بندرعباس گفت: چک دریافت ۷۰ درصدی مطالبات بازیکنان و کادرفنی که به تاریخ روز گذشته( ۲۵ آبان) نوشته شده بود پاس نشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 5 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۵
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ساروی سه شنبه , ۲۶ آبان ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۴

بابا شما هم ازلیگ کنار بکشید تا خیال نجاریان ودارودستهاش راحت شوند

بندری پنجشنبه , ۲۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۸

اگه یک ریال هم پول نگیرندبازهم نمی کشندکنارتاآخرمی جنگند…….. این تیم جونان هرمزگان این تیم روآوردن بالاوصددرصدامسال بهترین نتیجه هاروخواهدگرفت بهت قول می دم امسال ساری حذف بشه توبندرعباس بی صبرانه منتظرتون هستیم

مهدی چهارشنبه , ۲۷ آبان ۱۳۹۴ - ۲:۴۷

مدیران محترم تیم آذرخش بندر عباس یکم بروید از آقای نجاریان یاد بگیرید مدیریت رو که اینجور بهتون فشار وارد نشود … آخه این آقایی که نام بردم به عنوان بهترین مدیر ورزشی یک دهه اخیر ایران مشخص شده چونکه با چرخ اومد تو فوتسال با سرمرستش الان به لطف شهرداری هم خونه دار شده و هم… در ضمن تخصص خاصی داره تو تیم انداختن و خرید امتیاز و پول و حق بازیکن خوردن …????

هوداردوآتیشه آذرخش پنجشنبه , ۲۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۱

متاسفم برای مسولان هرمزگان…… ایشالله امسال به خیرخواهدگذشت تیم صددرصدبومی بندرعباس روعشقه. بازی باساری همه باهم سالن فجربندرعباس عشقه شیران هرمزگان پرهودارترین تیم ایران

جانم فدای هرمزگان پنجشنبه , ۲۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۷

استانی که قطب اقتصادایرانه بیشترین درآمدازهمین استانه پس چراتیم مابایدمشکل مالی داشته باشه مسولان جوابگوباشید……… فقط یک صدم درصددرآمدبندرعباس خرج ورزش بشه بشه بازهم زیادمیاریم……زنده بادهرمزگان