کد خبر : 51373
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 آبان 1394 - 11:44
-

کار غیرحرفه‌ای یک مدیر حرفه‌ای

کار غیرحرفه‌ای یک مدیر حرفه‌ای

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، یکی از بازیکنان کاشی نیلو اصفهان که اخیرا با یک تیم دسته اولی قرارداد ۴ برگی خود را به امضا رسانده و حتی پیش پرداخت قرارداداش را نیز دریافت کرده است توسط یکی از مدیرعامل های لیگ‌برتری پیشنهاد حضور در تیم دیگری را دریافت نموده که یکی از اقوام

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، یکی از بازیکنان کاشی نیلو اصفهان که اخیرا با یک تیم دسته اولی قرارداد ۴ برگی خود را به امضا رسانده و حتی پیش پرداخت قرارداداش را نیز دریافت کرده است توسط یکی از مدیرعامل های لیگ‌برتری پیشنهاد حضور در تیم دیگری را دریافت نموده که یکی از اقوام نزدیکش سرمربی‌گری این تیم را برعهده دارد.

این موضوع وقتی جالب می‌شود که آقای مدیرعامل در تماس با بازیکن ادعا نموده نگران قرارداد ۴ برگی‌اش نباشد چون به واسطه حضورش در هیات رئیسه این موضوع را حل می‌کند تا این بازیکن برای همراهی تیم فامیلش هیچ مشکلی نداشته باشد.

با مرور اتفاقات فوق سوالاتی در ذهن اهالی فوتسال ایجاد می‌شود که آیا از وظایف یک مدیرعامل لیگ‌برتری است که برای یک تیم دسته یکی با بازیکنان وارد مذاکره شود؟ آیا کسانی که در هیات رئیسه فوتسال حضور دارند از برخی رانت‌ها استفاده می‌کنند و در تصمیم‌گیری‌ها به سمت خود غش می‌کنند و صلاح سایرین را نادیده می‌گیرند؟

پایگاه خبری فوتسال ایران مستندات کافی از این اتفاقات را در اختیار دارد و در صورت نیاز با اعلام اسامی طرفین مدارک را برای روشن شدن اهالی فوتسال منتشر خواهد کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... سه شنبه , ۲۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۹

اقاى جنتى هوشیار باش ……داره واسه سال ایندش تیم جور میکنه اصلنم دوست نداره گیتى قهرمان بشه چ دلیلى داره گیتیو ول کنه برا ً تیم دیگه بازیکن جور کنه گیتى براچى ب همه بدهکاره……..بخاطر ابروى شهر تصمیم درست بگیر

نام ... چهارشنبه , ۲۷ آبان ۱۳۹۴ - ۲:۱۳

آقای علی طاهری زشته بخدا با آینده بازیکنان بومی بازی نکن شما بدهی زمزم را برو به بچه ها بده

نام ... پنجشنبه , ۲۸ آبان ۱۳۹۴ - ۴:۰۰

اصلا هم ک منظورتون علی طاهری و حسین افضلی نبود.
اون بازیکنم اصلا ابراهیم حسینی نیست.
هجب