کد خبر : 51482
تاریخ انتشار : چهارشنبه 27 آبان 1394 - 16:51
-

تیم ملی فوتسال بانوان ۳۰ آبان به آلمان می‌رود/عرب‌عامری: درباره مشکل مالی تیم از کفاشیان بپرسید

تیم ملی فوتسال بانوان ۳۰ آبان به آلمان می‌رود/عرب‌عامری: درباره مشکل مالی تیم از کفاشیان بپرسید

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،تیم ملی فوتسال بانوان ایران برای حضور در مسابقه‌های جام جهانی ۳۰ آبان به آلمان می‌رود تا از این کشور به مکزیک و سپس گواتمالا اعزام شود. تیم ملی فوتسال بانوان ایران با ۱۶ بازیکن و سرمربی‌گری فروزان سلیمانی روز شنبه به آلمان می‌رود و بعد از ۴ ساعت ترانزیت

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،تیم ملی فوتسال بانوان ایران برای حضور در مسابقه‌های جام جهانی ۳۰ آبان به آلمان می‌رود تا از این کشور به مکزیک و سپس گواتمالا اعزام شود.

تیم ملی فوتسال بانوان ایران با ۱۶ بازیکن و سرمربی‌گری فروزان سلیمانی روز شنبه به آلمان می‌رود و بعد از ۴ ساعت ترانزیت از این کشور راهی مکزیک می‌شود.

نسیمه غلامی، فرشته کریمی، فرزانه توسلی، نغمه مرادی، سپیده زرین راد، نیلوفر اردلان، سحر پاپی، زهره میثمی، سهیلا ملمولی، طاهره مهدی پور، فاطمه پاپی، فاطمه اعتدادی، اعظم آخوندی، مهسا نظری، سارا شیربیگی و فهمیه زارعی بانوان حاضر در این رقابت‌ها هستند.

با توجه به تعطیلی شنبه و یکشنبه، تیم این دو روز را در مکزیک می‌ماند و دوشنبه این کشور را به مقصد گواتمالا میزبان مسابقه‌های جهانی فوتسال زنان ترک می‌کند.

الهه عرب عامری با بیان اینکه ویزای تمام بازیکنان تا این لحظه آمده است گفت:‌ خوشبختانه تمامی مشکلات حل شده و بازیکنان ویزای خود را گرفته‌اند و امیدواریم تمام کارها در راه رسیدن به گواتمالا بدون مشکل حل شود.

نایب رییس بانوان فدراسیون فوتبال درباره صحبت‌های رییس فدراسیون مبنی بر اینکه مشکلات مالی برای اعزام این تیم همچنان پابرجاست گفت: من هیچ صحبتی در این باره ندارم و باید این موضوع را از خود آقای کفاشیان بپرسید.

برنامه رقابت‌های جهانی به شرح زیر است:

۳ آذر

ایران – پرتغال

برزیل – کاستاریکا

گواتمالا – ژاپن

اسپانیا – روسیه

۴ آذر

ایران – برزیل

پرتغال – کاستاریکا

گواتمالا – روسیه

ژاپن – اسپانیا

۵ آذر

ایران – کاستاریکا

پرتغال – برزیل

گواتمالا – اسپانیا

روسیه – ژاپن

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.