کد خبر : 51426
تاریخ انتشار : چهارشنبه 27 آبان 1394 - 9:41
-

شمسایی : همیشه نیم‌فصل دوم داغ‌تر دنبال می‌شود!/مسئله مهم حفظ صدرنشینی است

شمسایی : همیشه نیم‌فصل دوم داغ‌تر دنبال می‌شود!/مسئله مهم حفظ صدرنشینی است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،وحید شمسایی در خصوص دیدار تیم فوتسال تاسیسات مقابل میثاق در چارچوب هفته هفدهم لیگ برتر فوتسال اظهار داشت: همیشه نیم‌فصل دوم داغ‌تر دنبال می‌شود چرا که برخی تیم‌ها برای قهرمانی تلاش می‌کنند و برخی دیگر به دنبال صعود در جدول هستند. وی با اشاره به زمین میثاق تاکید کرد:

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،وحید شمسایی در خصوص دیدار تیم فوتسال تاسیسات مقابل میثاق در چارچوب هفته هفدهم لیگ برتر فوتسال اظهار داشت: همیشه نیم‌فصل دوم داغ‌تر دنبال می‌شود چرا که برخی تیم‌ها برای قهرمانی تلاش می‌کنند و برخی دیگر به دنبال صعود در جدول هستند.

وی با اشاره به زمین میثاق تاکید کرد: بازی کردن در شهرداری منطقه ۱۱ دشوار است چرا که این زمین طول بزرگ و عرض کوچک دارد و هر کسی که بخواهد از این شرایط استفاده می‌کند می‌تواند پیروزی را از آن خود کند. بازیکنان میثاق چند سالی است کنار یکدیگر کار می‌کنند و با یکدیگر هماهنگ هستند اما ما برای کسب ۳ امتیاز وارد می‌شویم.

سرمربی بازیکن تیم فوتسال تاسیسات در خصوص اینکه تیمش در دیدار رفت و زمانی که خوراکچی هدایت گیتی‌پسند را بر عهده داشته با نتیجه ۶ بر ۲ مغلوب شده و آیا به دنبال انتقام از آن دیدار است، گفت: به هیچ عنوان بحث انتقام مطرح نیست. در دنیای حرفه‌ای برد و باخت زیاد وجود دارد. مسئله‌ای که مهم است این است که ما بتوانیم صدرنشینی خود را حفظ کنیم و با توجه به اینکه در هفته هجدهم استراحت داریم می‌خواهیم با آسودگی خاطر لیگ را ادامه دهیم.

شمسایی در خصوص مصدومان و محرومان تیمش یادآور شد: ما حمید احمدی را به علت محرومیت در اختیار نداریم و سعید عباسی هم مصدوم است. همچنین مجید رئیسی پس از بهبود مصدومیت تنها یک جلسه با ما تمرین کرد. به هر حال امیدوارم ۳ امتیاز را در این بازی کسب کنیم.

وی در مورد عملکرد ملی‌پوشان تیمش تصریح کرد: من از تمام بازیکنانم راضی هستم. بازیکنان حرفه‌ای داریم که انتظارات من از آنها بسیار بالاست. چرا که تیم بزرگی داریم و قهرمان آسیا شده‌ایم اما این را باید مدنظر بگیریم که تیم‌های بزرگ هم شکست می‌خورند و باید از شکست درس عبرت بگیریم.

منبع:فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.