کد خبر : 51638
تاریخ انتشار : پنجشنبه 28 آبان 1394 - 22:17
-

اصغری مقدم:هم قسم شدیم سه امتیاز تمامی مسابقات را بدست بیاریم

اصغری مقدم:هم قسم شدیم سه امتیاز تمامی مسابقات را بدست بیاریم

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری فوتسال ایران،از قرچک جواد اصغری مقدم مربی بازیکن دبیری تبریز بعداز برد پرگل مقابل منصوری گفت: واقعا بازی دشواری بود، بازی کردن جلو این همه تماشاگر خوب و  تیم پر مهره منصوری کار سختی است. با آنالیزی که از این تیم در طول هفته داشتیم توانستیم سه امتیاز رو بدست

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری فوتسال ایران،از قرچک جواد اصغری مقدم مربی بازیکن دبیری تبریز بعداز برد پرگل مقابل منصوری گفت:

واقعا بازی دشواری بود، بازی کردن جلو این همه تماشاگر خوب و  تیم پر مهره منصوری کار سختی است. با آنالیزی که از این تیم در طول هفته داشتیم توانستیم سه امتیاز رو بدست بیاوریم.هدف ما در این بازی خوب دفاع کردن و نگاه به ضد حمله بود که توانستیم بصورت عالی این تاکتیک را پیاده کنیم.

وی در مورد تیم منصوری گفت: فکر کنم امروز روز خوب تیم منصوری نبود و نتوانستند بازی خوب همیشگی خود را انجام دهند.اما نباید ازبازی خوب بازیکنان دبیری نیز غافل شد.

وی در مورد بردهای پیاپی تیمش گفت: ما به خودباوری رسیدیم و این هفتمین برد پیاپی ما بود و ما هم قسم شدیم که انشالله همه امتیازات بازی ها ی آینده را جمع کنیم.

اصغری مقدم در خصوص عملکرد فوق العاده گلر خود گفت:ما با برنامه و مطالعه کافی اقدام به جذب  ایشان کردیم و به شخصه یک ماه روی بازی های وی در تیم ملی برزیل و لیگ روسیه کار کردم و از عملکردشون هم راضی ام و برای چندمین بار در این بازی برای ما گلزنی کرد.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

Futsal پنجشنبه , ۲۸ آبان ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۷

خسته نباشی سلطان …ایشالله موفقیتها ادامه دار باشه

طرفدار گیتی جمعه , ۲۹ آبان ۱۳۹۴ - ۲:۵۳

آ شیره آبم بااااز!!!!!!!