کد خبر : 51634
تاریخ انتشار : پنجشنبه 28 آبان 1394 - 17:55
-

خوراکچی باز هم شمسایی را برد/ حضور مس و دبیری زیر گلوی تاسیسات/ برد ارزشمند مس و هفت‌تریک دبیری!

خوراکچی باز هم شمسایی را برد/ حضور مس و دبیری زیر گلوی تاسیسات/ برد ارزشمند مس و هفت‌تریک دبیری!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، هفته هفدهم لیگ برتر فوتسال باشگاههای کشور عصر امروز و از ساعت ۱۶ آغاز شد که در جذابترین دیدار تیم میثاق تهران موفق شد علیرغم عقب افتادن از تاسیسات با نتیجه ۲ بر صفر، بازی را برگردانده و در روزی که شمسایی با مصدومیت مواجه شد با نتیجه ۳

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، هفته هفدهم لیگ برتر فوتسال باشگاههای کشور عصر امروز و از ساعت ۱۶ آغاز شد که در جذابترین دیدار تیم میثاق تهران موفق شد علیرغم عقب افتادن از تاسیسات با نتیجه ۲ بر صفر، بازی را برگردانده و در روزی که شمسایی با مصدومیت مواجه شد با نتیجه ۳ بر ۲ پیروز از میدان خارج شود.

گل‌های این دیدار هیجان برانگیز را ابتدا وحید شمسایی و قدرت بهادری برای تاسیسات و سپس عارف بلوکی، محسن فرهمند و مصطفی ظریفیان برای میثاق به ثمر رساندند.

در قرچک تیم فوتسال دبیری تبریز موفق به کسب هفتمین پیروزی پیاپی خود شد و در روز درخشش اصغری‌مقدم موفق شد پرگل‌ترین و با اختلاف‌ترین پیروزی در تاریخ بازی‌های دو تیم را در قرچک رقم بزند و با نتیجه ۶ بر یک به برتری برسد.

گل‌های این دیدار را اصغری مقدم (۲گل)، بابک اکبری، رشید قلی‌پور و گرتو (۲گل) برای دبیری و تک گل قرچکی‌ها را محمد طاهری به ثمر رساند.

در سالن سید رسول حسینی شهر ساری تیم فوتسال گیتی پسند نیز ارائه گر یک فوتسال منطقی و حساب شده بود که در روز درخشش عالی سپهر محمدی درون دروازه‌اش موفق شد در ضد حملات شهروند را زمین گیر کرده و به پیروزی ۴ بر صفر دست پیدا کند.

گل‌های این دیدار را علی عابدین، احمد اسماعیل‌پور (۲گل) و امیر حسین رسولی (گل به خودی) به سود گیتی پسند به ثمر رساندند.

در تبریز مس سنگون در قواره یک تیم مدعی باز هم موفق ظاهر شد و توانست تیم قدرتمند حفاری را کنترل کرده و به پیروزی دو بر یک دست پیدا کند. سه امتیازی که با توجه به شکست تاسیسات این تیم و همچنین دبیری را به فاصله یک امتیازی با تاسیسات رساند.

در سالن حیدریان قم نیز یاسین پیشرو قم در یک بازی پر برخورد ابتدا از تیم فرش آرای مشهد عقب افتاد اما در نیمه دوم توانست خود را به بازی بازگرداند اما این پایان کار نبود و فرش آرا توانست در آخرین لحظات بازی را به تساوی بکشاند و یک امتیاز را به شهر امام رضا به ارمغان ببرد.

گلهای بازی قم را علیرضا وفایی (۳گل)، محمد کرمانی و وزیرزاده برای یاسین و جیسون، هادی احمدی، مجید خزائی (۲گل) و علی عبداللهی برای فرش آرا به ثمر رساندند.

سالن کارگران مشهد شاهد هفتمین باخت پیاپی فردوسی مشهدی بود که در حضور سرمربی تیم‌ملی بسیار سخت گل زد و به سادگی دروازه اش گشوده شد تا در نهایت تن به شکست ۶ بر ۳ برابر مقاومت پرانگیزه کرج بدهد.

در این بازی نیز محمد شمایی (۲گل) و علی فاخر برای فردوسی و ابوالفضل حسینی، نادر حنیفی، بخشی (۲گل)، سارانی و وحید شفیعی برای مقاومت موفق به گلزنی شدند.

هفته هفدهم لیگ برتر – پنج‌شنبه؛ ۲۸ آبان
زمان بازی وضعیت  گلزنان حاشیه
۱۶ شهروند صفر – گیتی پسند ۴ پایان گیتی: علی عابدین، احمد اسماعیل‌پور (۲ گل)، امیرحسین رسولی (گل بخودی)
۱۶ شهید منصوری ۱ – دبیری ۶ پایان منصوری: محمد طاهری – دبیری: جواد اصغری‌مقدم (۲ گل)، بابک اکبری، رشید فلی‌پور، گرتو (۲ گل)
۱۶ میثاق ۳ – تاسیسات ۲ پایان میثاق: عارف بلوکی، فرهمند، ظریفیان – تاسیسات: وحید شمسایی، قدرت بهادری
۱۶ مس سونگون ۲ – ملی حفاری ۱ پایان مس: بلو، حسین طیبی – حفاری: فرهاد توکلی
۱۶ یاسین پیشرو ۵ – فرش آرا ۵ پایان یاسین پیشرو: علیرضا وفایی (۳ گل)، محمد کرمانی، وزیرزاده – فرش آرا: جیسون، هادی احمدی، مجید خزایی (۲ گل)، علی عبداللهی اخراج میثم ایلانلو (یاسین)، احمدپور (فرش آرا)
۱۶ فردوسی ۳ – مقاومت ۶ پایان فردوسی: محمد شمایی (۲ گل)، علی فاخر – مقاومت: ابوالفضل حسینی، نادر حنیفی(۲)، بخشی، رحمان سارانی،مهرداد قنبرزاده
۱۶ کاشی نیلو – آذرخش لغو شد

 

ردهتیمبازیبردتساویباختزدهخوردهتفاضلامتیاز
۱مس سونگون ورزقان۲۱۲۱۵۰۳۱۳۱۸۳۶۴۳۶۴۰۰۴۸۱
۲صنایع گیتی پسند اصفهان۲۰۸۱۴۹۳۲۲۷۸۱۵۴۳۷۳۷۸۴۷۹
۳فرش آرا مشهد۱۷۸۷۷۳۵۶۶۴۴۰۴۴۸۲۶۶
۴سن ایچ ساوه۱۵۲۷۸۲۸۴۶۴۷۹۳۸۰۹۹۲۶۲
۵مقاومت البرز۲۰۶۶۴۴۰۱۰۲۴۹۸۶۰۳-۱۰۵۲۳۲
۶شهروند ساری۱۷۸۵۹۳۹۸۰۴۷۲۵۲۲-۵۰۲۱۶
۷کراپ الوند ایرانیان۱۱۸۶۴۲۰۳۴۳۳۵۲۷۱۶۴۲۱۲
۸شهرداری ساوه۱۴۷۵۶۳۵۵۶۳۸۰۴۰۱-۲۱۲۰۳
۹شرکت ملی حفاری ایران اهواز۱۴۴۵۵۳۵۵۴۴۰۲۴۰۳۲۰۰
۱۰گهر زمین سیرجان۹۶۵۵۱۵۲۶۳۰۱۲۰۶۹۵۱۸۰
۱۱تیم فوتسال اینترموویستار اسپانیا۶۴۵۶۳۵۳۲۳۱۰۸۲۱۵۱۷۱
۱۲بارسلونا۶۲۴۶۱۱۵۲۹۶۱۴۹۱۴۷۱۴۹
۱۳ایرالکو اراک۹۲۴۱۱۶۳۵۲۳۰۲۳۴۱۳۹
۱۴تیم فوتسال تاسیسات دریایی تهران۶۲۴۱۸۱۳۲۴۹۱۵۵۹۴۱۳۱
۱۵تیم فوتسال آذرخش سرخون بندرعباس۱۰۵۳۳۲۲۵۰۲۴۵۳۰۶-۶۱۱۲۱
۱۶پاس تهران۷۹۳۴۱۸۲۷۲۱۳۱۶۸۴۵۱۲۰
۱۷تیم فوتسال ال‌پوزومورسیا اسپانیا۵۵۳۶۱۱۸۲۴۲۱۳۶۱۰۶۱۱۹
۱۸تیم فوتسال پسکارا ایتالیا۵۱۳۶۹۶۲۲۴۱۲۴۱۰۰۱۱۷
۱۹مایورکا پالما۵۹۳۴۱۰۱۵۲۱۶۱۵۴۶۲۱۱۲
۲۰نفت امیدیه۷۳۳۱۱۶۲۶۱۷۶۱۷۳۳۱۰۹

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 9 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۹
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... پنجشنبه , ۲۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۸

داور واقعا بی ادب بود.هم فحش داد.هم به نفع گرفت.هم نتیجه برگوند از اول بازی.من نمیدونم اونجا ک دروازبان رو اخراج کرد مگه خطلا نگرفت کارت قرمز داد.پس چرا از پنالتی دوم ضربه رو نزدن.اه اه اه.

یاسین پیشرو پنجشنبه , ۲۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۱

میثم اینالو رو اخه دیگه اخراج کردن.اگه بدون سوت داور ضربه زده کارت گرفته .اینطوری که شمسایی تو بازی هفته سوم ی خطلا رو سه یا چهار بار تکرار شد تا گل شد اخر.اونم بخاطر اینکه بدون سوت داور شروع کرده

مجید-شهروند پنجشنبه , ۲۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۹

آقای نجاریان
تعویض مربی یا باید اول فصل باشه یا قبل نیم فصل اول تا مربی جدید بتونه بازیکنای خودشو انتخاب کنه نه اینکه مربیو بعد نیم فصل که دیگه وقت نقل و انتقال بازیکن تموم شدش بیاری
شهرداری ساوه فصل قبلو به یاد بیار آقا سعید که وقتی تیمشونو خواستن تغییراتی بدن درستو ححسابی این کارو کردن رفتن خوراکچیو گرفتن و یک بازیکن خارجی خوش تکنیک و موثر حالا از بدشانسی شون بخاطر اینکه نیم فصل اول نتایجشون افتضاح بود رفتن لیگ یک ولی خوب دقت کنی می فهمی بعد اون تغییرات تیمشون تو نیم فصل دوم جز ۴ تیم اول بود
آقای نجاریان با غیرت همه می دونیم سعی و تلاش شما نبود تیم ما قدیمی ترین تیم فوتسال کشور نمیشد ولی عزیز من تغییرات تو تیم به اون صورتی که شهرداری ساوه انجام داده درسته نه این شکلی که یک مربی بزرگ بره اونم بعد نیم فصل و یک مربی سطح پایین تر از ابطحی بیاد و از بازیکن موثر و حرفه ای که بتونه تو شرایط سخت کمکون کنه خبری نباشه
متاسفم برای تماشاگرا واسه غیرتی که دارن ولی نتیجشو نمی بینن تیم گیتی پسند با ۴گل اختلاف مارو برده ببینید چطوری بعد پایان بازی همدیگرو بغل می کردن باید بگم بعضی از بازیکنای شهروند لیاقت این همه هوادرو ندارن

ساروی پنجشنبه , ۲۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۹

این چه وضعیه اقاسعید چرا به خاصه هواداران بی توجهی می کنید ابطحی رفته این دیگه کیه اوردی هر هفته با اعصاب خراب می ریم خونه اگه مشکل مالی ندارین چرا مربی باتجربه وشناخته شده نمی ارین همه طرفدارای شهروند صحبت از رعدی می کردن وخوشحال اخه چرا ؟متاسفم

مسعود پنجشنبه , ۲۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۴

اقایون شهروند مردم والا می فهمند لابد بازم میخوای تیم بخری ابرومون رفته با اومدن مربی جدید قبلیها باز هم هستند اخه چی یاد گرفتن.؟

نام پنجشنبه , ۲۸ آبان ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۸

ایول گیتی دم محمود خوراکچی گرم تیم وحید شمسایی را برد ایووولاا ایشالا امسال گیتی قهرمانه امید به خدا!!

نام ... پنجشنبه , ۲۸ آبان ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۲

زنده باد اصغری مقدم

طرفدار گیتی جمعه , ۲۹ آبان ۱۳۹۴ - ۲:۵۸

ایول گیتی,ایول خوراکچی که دوباره تاسیسات را لوله کرد

محمد شنبه , ۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱:۳۱

ماشالا به پدیده ی جدید مربیگری. جواد أصغری مقدم