کد خبر : 51792
تاریخ انتشار : جمعه 29 آبان 1394 - 15:22
-

بانوان فوتسالیست بامداد فردا راهی آلمان می‌شوند/ اعزام تیم بدون فیزیوتراپ

بانوان فوتسالیست بامداد فردا راهی آلمان می‌شوند/ اعزام تیم بدون فیزیوتراپ

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،تیم ملی فوتسال بانوان کشورمان در حالی حضور در چهارمین دوره رقابت‌های جام جهانی فوتسال را تجربه می‌کند که عنوان قهرمانی آسیا را با خود یدک می‌کشد و به عنوان تیم قهرمان قاره کهن پا به این رقابت‌ها می‌گذارد، رقابت‌هایی که ابتدا به دلیل مسافت طولانی کشور میزبان و هزینه‌های

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،تیم ملی فوتسال بانوان کشورمان در حالی حضور در چهارمین دوره رقابت‌های جام جهانی فوتسال را تجربه می‌کند که عنوان قهرمانی آسیا را با خود یدک می‌کشد و به عنوان تیم قهرمان قاره کهن پا به این رقابت‌ها می‌گذارد، رقابت‌هایی که ابتدا به دلیل مسافت طولانی کشور میزبان و هزینه‌های بالای این اعزام، حضور بانوان فوتسالیست در آن منتفی اعلام شد، اما دستور ویژه رئیس جمهور و پیگیری وزارت امور خارجه باعث شد تا مقدمات اعزام به رقابت‌های جام جهانی گواتمالا برای شاگردان سلیمانی فراهم شود. به این ترتیب تیم ملی فوتسال بانوان ایران بامداد فردا (شنبه) راهی آلمان می‌شود تا پس از آن به مکزیک برود. تیم ملی فوتسال بانوان طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در مکزیک ویزای گوتمالا را دریافت خواهد کرد.

تیم ملی فوتسال بانوان پیش از این در دو مرحله از رقابت‌های جام جهانی کوچک حضور پیدا کرده است که یک بار عنوان هفتمی و در رقابت‌های اسپانیا عنوان پنجمی را به دست آورده است. تیم ملی فوتسال بانوان دوره قبل این رقابت‌ها را هم به دلیل دوری مسافت و برگزاری این رقابت‌ها در کاستاریکا از دست داد. حالا این تیم با توجه به عنوان قهرمانی آسیا  که با خود یدک می‌کشد به مصاف رقبای خود در جام جهانی کوچک می‌رود، تیمی مصمم که در گروه A با تیم‌های قدرتمند برزیل، پرتغال و کاستاریکا همگروه است.

تیم ملی فوتسال بانوان تجربه بازی مقابل هر سه این تیم‌ها را دارد. دو باخت مقابل برزیل و پرتغال و برد برابر کاستاریکا نتایجی است که در کارنامه بانوان فوتسالیست کشورمان به ثبت رسیده است. کاروان ۲۵ نفره تیم فوتسال بانوان در غیاب الهه عرب‌عامری، نایب رئیس بانوان فدراسیون فوتبال عازم رقابت‌های گواتمالا خواهد شد. البته عرب‌عامری نیز طی روزهای آینده احتمالاً به تیم ملی فوتسال اضافه خواهد شد.

برنامه مسابقات جام جهانی کوچک گواتمالا به شرح زیر است:

۲۴ نوامبر (۳ آذر)
برزیل – کاستاریکا
ایران – پرتغال
اسپانیا – روسیه
گواتمالا – ژاپن

۲۵ نوامبر (۴ آذر)
پرتغال – کاستاریکا
ایران – برزیل
ژاپن – اسپانیا
گواتمالا – روسیه

۲۶ نوامبر (۵ آذر)
کاستاریکا – ایران
پرتغال – برزیل
روسیه – ژاپن
گواتمالا – اسپانیا

نسیمه غلامی، فرشته کریمی، فرزانه توسلی، نغمه مرادی، سپیده زرین‌راد، نیلوفر اردلان، سحر پاپی، زهره میثمی، سهیلا ملمولی، طاهره مهدی‌پور، فاطمه پاپی، فاطمه اعتدادی، اعظم آخوندی، مهسا نظری، سارا شیربیگی و فهمیه زارعی؛ اعضای تیم ملی فوتسال بانوان را در این رقابت‌ها تشکیل می‌دهند. فروزان سلیمانی به عنوان سرمربی هدایت این تیم را عهده‌دار است. شرایط مالی و هزینه‌های بالای این اعزام باعث شده تا فیزیوتراپ، تیم فوتسال بانوان را در سفر به گواتمالا همراهی نکند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.