کد خبر : 51820
تاریخ انتشار : جمعه 29 آبان 1394 - 17:53
-

عبدیزدان:سپهر محمدی در بازی مقابل شهروند فوق العاده بود/ امیدوارم تیمی که شایسته تر است، قهرمان شود

عبدیزدان:سپهر محمدی در بازی مقابل شهروند فوق العاده بود/ امیدوارم تیمی که شایسته تر است، قهرمان شود

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، محمدرضا عبد یزدان مربی تیم گیتی پسند پس از برتری قاطع تیمش مقابل شهروند اظهار کرد: بازی بسیار خوبی بود. بازی هایی که در حضور تماشاگران برگزار می شود، جذابیت بیشتری دارد. ما در طول هفته برای این دیدار برنامه ریزی کرده بودیم خصوصا پس از اینکه در بازی مقابل

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، محمدرضا عبد یزدان مربی تیم گیتی پسند پس از برتری قاطع تیمش مقابل شهروند اظهار کرد: بازی بسیار خوبی بود. بازی هایی که در حضور تماشاگران برگزار می شود، جذابیت بیشتری دارد. ما در طول هفته برای این دیدار برنامه ریزی کرده بودیم خصوصا پس از اینکه در بازی مقابل آذرخش بندرعباس آنطور که باید ظاهر نشده بودیم. کلیه بازیکنان مان در طول بازی تمرکز بالایی داشتند و من از آنها تشکر می کنم.

وی در خصوص داوری نیز تصریح کرد: داوری در این جو بسیار دشوار است. ممکن است توپی اوت شده بود و آن را کرنر گرفتند اما در کل تاثیری در بازی نداشتند. من از کلیه تماشاگران چه در ساری و چه در اصفهان وسایر شهرها تقاضا می کنم بگذارند داوران کار خود را انجام دهند. داوران زحمت های زیادی می کشند و باید اجازه دهیم کار خود را به نحو احسن انجام دهند. داوران احتیاج به حمایت دارند و نباید با یک سوت به زمین بپریم و اعتراض کنیم.

عبدیزدان در خصوص شکست تاسیسات دریایی و کم شدن فاصله ها در صدر جدول و نیز میزان شانس قهرمانی تیمش گفت: چهار تیم تاسیسات، مس، دبیری و گیتی پسند مدعی قهرمانی هستیم و همه تلاشمان را برای دست یابی به این عنوان انجام می دهیم. از روزی که آقای لک به گیتی پسند آمدند، عنوان کردند که به نتایج سایر تیم ها کاری نداشته باشیم و ما باید توانایی های خودمان را در زمین نشان دهیم و قطعا سایر تیم ها امتیاز از دست خواهند داد. تاسیسات کمی در ان هفته ها افت کرده و ما باید از این فرصت استفاده کنیم. انشاا… با حمایت های همه جانبه ای که از ما شده است، بتوانیم قهرمان شویم البته امیدوارم تیمی که شایسته تر باشد، این عنوان را کسب کند.

مربی گیتی پسند با تمجید از دروازبان تیمش اظهار کرد: تشکر ویژه ای از سپهر محمدی می کنم که امروز فوق العاده بود. گل نخوردن در این بازی به نظر بنده به اندازه گل نخوردن در ۱۰ بازی ارزش داشت ضمن اینکه از سایر بازیکنان تیم هم تشکر می کنم که به کل تیم کمک کردند تا این نتیجه خوب حاصل شود.

وی در پایان میزبانی ساروی ها را خوب توصیف کرد و گفت: از میزبانی خوب تیم شهروند و هواداران این تیم تشکر می کنم و برای آنها در ادامه لیگ آرزوی موفقیت دارم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 7 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۷
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... جمعه , ۲۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۶

زنده باشی
مربی که حاشیه نداشته باشه مورد حمایت ماست
مثل لک
مثل بازیکن خوبی مثل حسن زاده و …

نام ... جمعه , ۲۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۳

از کى تا حالا مسئول مانع گذشتن و جمع کردن کاور شده مربى اونم مربى که بأید رو سکو بشینه….

نام ... شنبه , ۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۶

فکر میکنم کسی که اطلاعات در مورد تیم گیتی پسند نداره بهتره اظهار نظر نکنه.شما اول برو مربی های تیم رو بشناس..

نام ... جمعه , ۲۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۳

اقای عبدیزدان کارتون حرف نداره.به امید قهرمانی.

نام ... جمعه , ۲۹ آبان ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۹

ایشالا قهرمانید.

نام ... شنبه , ۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۴

انشالا قهرمانى اقاى خوب

حسن شنبه , ۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۹

نظرات اقای مستقل هم تاثیر گذار بوده ایا؟؟؟؟؟