کد خبر : 51790
تاریخ انتشار : جمعه 29 آبان 1394 - 15:03
-

ناظم الشریعه: روزهای خوبی برای فوتسال کشور در راه است

ناظم الشریعه: روزهای خوبی برای فوتسال کشور در راه است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمد ناظم الشریعه در حاشیه طرح استعدادیابی و حضور در مشهد، درباره طرح استعدادیابی برای تیم ملی جوانان و امیدهای کشور عنوان کرد: در ادامه فعالیت‌های استعدادیابی کشور برای تیم ملی جوانان و امیدها به مشهد آمدیم تا بخش اصلی استعدادیابی را هم در استان خراسان انجام بدهیم. با توجه

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمد ناظم الشریعه در حاشیه طرح استعدادیابی و حضور در مشهد، درباره طرح استعدادیابی برای تیم ملی جوانان و امیدهای کشور عنوان کرد: در ادامه فعالیت‌های استعدادیابی کشور برای تیم ملی جوانان و امیدها به مشهد آمدیم تا بخش اصلی استعدادیابی را هم در استان خراسان انجام بدهیم. با توجه به هماهنگی کمیته فوتسال و هیات فوتبال خراسان رضوی حمید شاندیزی به عنوان مسئول این طرح در سه منطقه خراسان انتخاب شده است.

وی ادامه داد: در بحث استعدادیابی از ۲۷۰ نفر برای اولین بار در خراسان تست گرفته شد که این برنامه دو روزه است.

سرمربی تیم ملی فوتسال در خصوص هدف از برپایی استعدادیابی در ده منطقه کشور خاطر نشان کرد: هدف از استعدادیابی پرورش و کشف نخبگان فوتسال برای تیم ملی جوانان وامیدهای کشور است، تقریبا۲۰۰ نفر از افرادی که استعداد بالایی دارند، در فیستوال آینده شرکت می‌کنند و این نوید دهنده روزهای خوب برای فوتسال کشور است.

ناظم الشریعه درباره شناخت از لیگ امیدها اظهارکرد: از ابتدای مسابقات لیگ امیدهای کشور که تقریبا اواخر فروردین ماه شروع شد را کاملا بررسی و پیگیری کردم. شناخت خوبی از تمامی تیم‌های ایران دارم. یک چیزی را باید در ایران قبول کرد ما از لحاظ سنی با کشورهای خوب آسیا اختلاف داریم، یعنی بازیکنان تیم بزرگسال هستند که مطمعنا با یک تغییردهی مناسب، روند رو به رشدی در بخش جوانان و امیدها خواهیم داشت.

وی ادامه داد: دو سالی می‌شود که مشهد و فوتسال خراسان را در نظر دارم؛ یکی از قطب‌های پر قدرت فوتسال کشور، این استان است. وجود ۴ تیم لیگی نشان می‌دهد فعالیت‌های خوبی صورت گرفته است و امیدوارم این روال به همین صورت باشد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

محمد جمعه , ۲۹ آبان ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۹

نجاریان تو قرارداد ابطحی تو فدراسیون دست برده این خبر داغ داغه ابطحی رسانه اییش میکنه پیگیر این خبر باشید