کد خبر : 51744
تاریخ انتشار : جمعه 29 آبان 1394 - 11:34
-

کشاورز: به میثاق باختیم اما آن ها موقعیت گل نداشتند!/ امیدوارم مصدومیت شمسایی جدی نباشد

کشاورز: به میثاق باختیم اما آن ها موقعیت گل نداشتند!/ امیدوارم مصدومیت شمسایی جدی نباشد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، محمد کشاورز در مورد شکست ۳ بر ۲ تأسیسات دریایی مقابل میثاق در چارچوب هفته هفدهم لیگ برتر فوتسال اظهار داشت: واقعاً بازی خوبی بود، اما نکته جالب آنجا بود که ما در شرایطی به میثاق باختیم که این تیم موقعیت گل خاصی نداشت. وی در ادامه افزود: ما خیلی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، محمد کشاورز در مورد شکست ۳ بر ۲ تأسیسات دریایی مقابل میثاق در چارچوب هفته هفدهم لیگ برتر فوتسال اظهار داشت: واقعاً بازی خوبی بود، اما نکته جالب آنجا بود که ما در شرایطی به میثاق باختیم که این تیم موقعیت گل خاصی نداشت.

وی در ادامه افزود: ما خیلی بهتر از میثاق بودیم و اجازه ندادیم که این تیم در مجموع دو موقعیت گل هم روی دروازه‌ تأسیسات دریایی ایجاد کند، اما فوتسال چنین شرایطی دارد و نمی‌شود آن را پیش‌بینی کرد.

بازیکن تیم فوتسال تأسیسات دریایی در خصوص رسیدن تیم‌های مس سونگون و دبیری تبریز به یک امتیازی این تیم در صدر جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتسال گفت: درست است که ما به میثاق باختیم، اما باز هم صدرنشین لیگ هستیم و به هفته‌های آینده هم بسیار امیدواریم. هنوز اتفاق خاصی رخ نداده و تأسیسات همچنان صدر جدول را در اختیار دارد.

کشاورز در مورد مصدومیت وحید شمسایی در این بازی هم عنوان کرد: امیدوارم که مصدومیت شمسایی جدی نباشد و او بتواند هرچه سریع‌تر به شرایط بازی برگردد.

منبع:تسنیم

برای پیوستن به کانال پایگاه خبری فوتسال در تلگرام، اینجاکلیک کنید

https://telegram.me/Fut5al

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

binam جمعه , ۲۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۴

خوراکچی در این بازی ارزشها، بزرگی و تجارب مربیگری خود را نشان داد و موفق و پیروز از میدان بیرون آمد و داشتن این مربی بزرگ و حرفه ای باعث افتخار ما فوتسال دوستان هست و خوشحالم از اینکه رو سیاهی به زغال موند