کد خبر : 51981
تاریخ انتشار : شنبه 30 آبان 1394 - 16:48
-

بلو اول شد و طیبی دوم

بلو اول شد و طیبی دوم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،با رأی و انتخاب هواداران و تماشاگران مس سونگون ، پاتریک وییرا لوز ملقب به بلو بازیکن برزیلی ارتش لاله های نارنجی به عنوان بهترین و موثرترین بازیکن این تیم در نیم فصل نخست رقابت های لیگ برتر فوتسال برگزیده شد. در نظرسنجی که از سوی سایت این باشگاه انجام

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،با رأی و انتخاب هواداران و تماشاگران مس سونگون ، پاتریک وییرا لوز ملقب به بلو بازیکن برزیلی ارتش لاله های نارنجی به عنوان بهترین و موثرترین بازیکن این تیم در نیم فصل نخست رقابت های لیگ برتر فوتسال برگزیده شد.

در نظرسنجی که از سوی سایت این باشگاه انجام گرفت ، هواداران از بین بازیکنانی همچون بلو ، دیگو ، طیبی ، نصیری ، رستمی ها و عزتی ، با مجموع ۴۰ درصد آراء ، بلو را به عنوان بهترین بازیکن ارتش لاله های نارنجی در نیم فصل اول رقابت های لیگ برتر فوتسال انتخاب کردند.
پس از بلو ، حسین طیبی دیگر بازیکن مس نیز با مجموع ۳۰ درصد آراء در رتبه دوم قرار گرفت و سه بازیکن دیگر به نام های دیگو ، رستمی ها و عزتی نیز در رده های بعدی قرار گرفتند.
گفتنی است بلو علاوه بر کسب این عنوان ، بهترین گلزن مس در فصل جاری نیز به شمار می رود و تا پایان هفته هفدهم لیگ با ۱۵ گل زده یکی از برترین گلزنان لیگ به شمار می رود و در جدال با دیگر بازیکنان لیگ نظیر محمد طاهری ، اصغر حسن زاده ، فرهاد فخیم ، مهدی جاوید و شهرام شریف زاده به دنبال کسب عنوان آقای گلی است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.