کد خبر : 52062
تاریخ انتشار : شنبه 30 آبان 1394 - 17:36
-

بیانیه باشگاه فرش‌آرا در خصوص اتفاقات دیدار مقابل یاسین‌پیشرو

بیانیه باشگاه فرش‌آرا در خصوص اتفاقات دیدار مقابل یاسین‌پیشرو

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،باشگاه فرش‌آرا مشهد در خصوص اتفاقات دیدار تیم‌های فرش‌آرا و یاسین پیشرو بیانه‌ای صادر کرد که به شرح زیر است: اول اینکه خوشبختانه فیلم این بازی در اختیار باشگاه فرش آراست و این فیلم نشان می‌دهد که هنگام خروج دروازبان تیم فرش آرا بازیکن شماره ۴ درون دروازه است و

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،باشگاه فرش‌آرا مشهد در خصوص اتفاقات دیدار تیم‌های فرش‌آرا و یاسین پیشرو بیانه‌ای صادر کرد که به شرح زیر است:

اول اینکه خوشبختانه فیلم این بازی در اختیار باشگاه فرش آراست و این فیلم نشان می‌دهد که هنگام خروج دروازبان تیم فرش آرا بازیکن شماره ۴ درون دروازه است و در این شرایط موقعیت ۱۰۰ درصد گل محسوب نمی‌شود تا گلر فرش آرا اخراج شود. همچنین عنوان کرده اند که بازیکن شماره ۱۱ روی نیمکت بوده و کارت گرفته که باز هم در فیلم مشخص است که این بازیکن درون زمین است و داور همان بازیکن مورد نظر خود را اخطار داده است.

ضمن اینکه نحوه اخراج دروازبان فرش آرا مانند اخراج بازیکن یاسین پیشرو بوده (اخطار دوم به علت حرکت زودتر) و داوران برای هر دو تیم به یک شکل کارت دوم منجر به اخراج را داده اند.

خوشبختانه در سال های گذشته، رابطه دو باشگاه فرش آرا و یاسین پیشرو قم بر اساس احترام متقابل بوده و مدیریت این باشگاه پیش از این با حضور افرادی معتمد و باسابقه جانبازی توقعی بیشتر را ایجاد می‌کند. اکنون سرپرست یاسین پیشرو جوانی محترم و زحمتکش است که تحت تاثیر رسانه ها قرار گرفته اند و امیدواریم با تماشای این فیلم به برداشت نادرست خود پی ببرند.

مورد دیگری که باید بررسی شود ،پخش فیلمی از سرپرست باشگاه فرش آراست که در رختکن داوران است. در این خصوص سرپرست باشگاه فرش آرا (علی مرتضایی) گفت: پس از پایان دیدار و با گذشت حدود ۲۰ دقیقه از بازی به علت اینکه باید برای برگشت به مشهد مهیا می‌شدیم به راهرویی که کادرفنی و دیگر مسئولین تیم قم حضور داشتند رفتم و از انها پرسیدم اتاق داوران کجاست، که با راهنمایی خودشان و در زدن و کسب اجازه از داوران برای دریافت کارت‌های بازیکنان به داخل رختکن داوران رفتم و از نماینده محترم سازمان لیگ (ناظر بازی) در خواست کارتهای بازیکنان را کردم که در همین حال یک جوان حدودا ۱۳ -۱۴ ساله وارد اتاق شد و با موبایل فیلم گرفت و من گفتم این آقا چه کار میکند که نماینده از او خواست از اتاق خارج شود و یکی از حاضرین هم با شوخی و خنده گفت بگیر آقا دوربینو…. در همین حال یکی از افراد قمی گفت: شما که وارد رختکن داوران شدید، خود مسئولان تیم قم به پسر بچه گفتند برو درو بازکن وفیلم بگیر…. که گویا قصد سناریو سازی را داشته‌اند و حالا من ماندم که چه چیزی را میخواستند ثابت کنند؟

لازم به ذکر است که هر انچه که در نیم فصل اول برخی به تیم فرش آرا تاختند سکوت کردیم و با تقویت تیم سعی کردیم جوانمردانه در میدان حاضر شویم و حال که شکر خداوند نتایج و پیشرفت این تیم خار چشمان برخی شده جوسازی‌های خود را به شکلی دیگر انجام میدهند. به نظر میرسد بعضی آقایان به جایگاه فرش آرا به جدول نگاه کردند و از پیش ۳امتیاز را در جیب خود میدانستند ولی زمانی که نتیجه دلخواهشان رقم نمی خورد جو گیر شده و به جنجال رسانه ای و مصاحبه های متعدد متوسل میشوند. ضمن اینکه باید بدانند که شرایط فنی و بازی فرش آرا با نیم فصل اول متفاوت است و با اضافه شدن ۴بازیکن باتجریه به جوانان تیم قطعا نتایج نیم فصل دوم متفاوت خواهد بود.

اگر چه ناظرمحترم داوری در پایان این دیدار، داوری بازی را درست و تصمیمات داور را صحیح می‌دانست ولی لازم به ذکر است با توجه به تصاویر موجود تصمیمات اشتباه هم رخ داده که فرش آرا متضرر شده ولی جنجال نکردیم. ناظر محترم بازی در سالن حضور داشتند و جنجال آقایان غیاثی ( سرمربی) و اینانلو (‌بازیکن ) و فحاشی تماشاچیان که ازطرف آقای اینانلو هدایت می شد، مشاهده کردند.

گفتنی است باشگاه فرش آرا مشهد ویدئوهایی را نیز به این بیانیه خود در سایت باشگاه خود ضمیمه کرده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

فوتسال قم شنبه , ۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۲

آقای محترم دقیقا بنده در مرکز فحاشی ها بودم، اون دو سه نفر طرفدار فرش آرا بین ما قمی ها هم نشونش باشه. فحاشی ها از طرف آقای ایلانلو نبود و چند نفر بی شخصیت و بچه که بزرگ ترینشون حدود ۲۳ سال داشت فحاشی میکردند. که اونم با تذکر تماشاگرای با شعور و با شخصیت قطع شد! که حتی بهانه ی این افراد بازی رفت بود که توی مشهد کلی فحاشی شده که یک تماشاگر با شعور گفت اگر کسی بی شخصیته ما نباید مثل اونها رفتار کنیم که نشون از فرهنگ بالای تماشاگرای قمی هست ولی متاسفانه این افراد که تعدادشون زیر ۱۰ نفر بود جو رو به سمت فحاشی میبردن که سریعا با اعتراض سایر تماشاگرا روبرو میشد. مورد بعد اینکه داوری بازی اصلا موردی نداشت و تقریبا دو طرف سود وزیانشون به یک اندازه بود و باید یک انتقادی به تیم خودم داشته باشم که با وجود ۵ خطا بودن فرش آؤا و ۲ گل جلو بودن چ طور نتونست ۳ دقیقه مقاومت کنه در حالی که تیم فرش آؤا ۵ نفره هم کرده بود. در مورد فیلم اونچه که قبل از رفتن شما اتفاق افتاده رو نمیدونم ولی درون فیلم رفتار شما با داوران بسیار صمیمی تر از یک گفتگوی ساده که در مصاحبه گفتید بوده هر چند شاید منظور یا قصد و غرضی درش نبوده باشه ولی ذهن ها رو به سمت افکاری میبره که خوشایند نیست. در ادامه متاسفم برای فوتسال شهرم که اکثر بازیکنانش قلیون رو مثل جلسه های تمرین تو هفته تو برنامه ی خودشون دارن و در عین حال اینقدر خوب هستن وای به روزی که این عادت بسیار زننده ترک بشه . اون روز میشه دید که اینا چقدر خوب میشن. البته از این نسل فوتسال قم این انتظار بعیده که بخواد این عادتو ترک کنه باید جلوی رفتن نسل های آینده به این سمت رو گرفت. ای کاش روزی برسه که واقعا فوتسال پاکیزه داشته باشیم. اگر عمری باشه. یا حق

فوتسال قم شنبه , ۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۵

این رو یادم رفت بگم اضافه کنم وضعیت بعضی بازیکنا اونقدر خرابه که با ۵ الی تا استارت میبرن و باید تعویض شن !! ملی پوش هم هستن ولی اونقدر خوبن آدم میمونه چرا واقعا یه همچین اتفاقایی بیفته این افرادی که باید الگوی جوونا باشن این طوری ورزش میکنن!!!

ابولی یکشنبه , ۱ آذر ۱۳۹۴ - ۷:۳۱

حالا انگار ما یادمون رفته دو سال پیش چطوری بازیکن های قم را مشهد مورد ضرب و شتم قرار دادند
بازیکن فرش آرا ب نام زارعی که لفظ آقا براش زیادیه، اول فحاشی را شروع کرد
خودتونم میدونید بخاطر اشتباه گلر یاسین پیشرو تو دقیقه ۳۹ یه امتیاز از قم گرفتین، وگرنه شما اینکار نیستین….