کد خبر : 51933
تاریخ انتشار : شنبه 30 آبان 1394 - 10:23
-

جلسه سرمربی با رئیس کمیته برای جلوگیری از تعطیلی لیگ

جلسه سرمربی با رئیس کمیته برای جلوگیری از تعطیلی لیگ

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سرمربی تیم ملی فوتسال این هفته جلسه‌ای را با رئیس کمیته فوتسال برای سفر تیم ایران به تورنمنت چین برگزار خواهد کرد. تیم فوتسال ایران در حالی به تورنمنت چین دعوت شده است که مسئولان کمیته فوتسال هنوز پاسخی برای حضور در این تورنمنت نداده‌اند. هرچند سیدرضا افتخاری رئیس کمیته

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سرمربی تیم ملی فوتسال این هفته جلسه‌ای را با رئیس کمیته فوتسال برای سفر تیم ایران به تورنمنت چین برگزار خواهد کرد.

تیم فوتسال ایران در حالی به تورنمنت چین دعوت شده است که مسئولان کمیته فوتسال هنوز پاسخی برای حضور در این تورنمنت نداده‌اند. هرچند سیدرضا افتخاری رئیس کمیته فوتسال حضور در این مسابقات را به نظر رئیس فدراسیون فوتبال منوط کرده بود، اما سیدمحمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی تاکید دارد که ایران نباید این فرصت را از دست بدهد.

ناظم الشریعه قصد دارد در این تورنمنت از بازیکنان جوان‌تر و بازیکنانی که کمتر فرصت بازی داشته‌اند استفاده کند ولی طبق نظر وی در برنامه لیگ برتر نباید تغییری ایجاد شود. بر همین اساس قرار است ناظم الشریعه روز چهارشنبه این هفته در صورت فراهم بودن شرایط به تهران بیاید و جلسه‌ای با افتخاری داشته باشد تا ضمن بررسی برنامه‌های تیم ملی برای جام ملتهای آسیا، درباره سفر ایران به چین هم صحبت کند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.